quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:01 schreef Anchor het volgende:
Roze strakke shirts ZIJN gay. Snap je het dan niet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:55 schreef jongenvandertien het volgende:
Dat dus.
Wat heeft kledingkeuze nou te maken met sexuele voorkeur?!
Na twaalf uur werk je niet meer, of ben je algeheel defect?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:20 schreef Kloonscanner het volgende:
TS heeft claustrofobie en wil uit de kast
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Na twaalf uur werk je niet meer, of ben je algeheel defect?
Lijkt het wel op he. Oja als het geen kloon is:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:21 schreef OldJeller het volgende:
KLOON :RR:rR:rR:rR:rR:rRRRRRRRRRRRRRR
RRRR
RRRRRRR:::::::rRRRRRR
RRRRRRR
quote:
Trouwens, toen ik dat "According to this thing You're fucking gay" plaatje zat op te zoeken vond ik dit terwijl ik bij de hits.quote:
Maar wel mijn afbeeldingen open om alles daar heen te kunnen slepen wat je vind he!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Trouwens, toen ik dat "According to this thing You're fucking gay" plaatje zat op te zoeken vond ik dit terwijl ik bij de hits.![]()
[ afbeelding ]
TS HACKT MIJ!
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef Penisbaard het volgende:
Pics van je strakke vochtige 13-jarige jongenslichaam?
Whehe TS draagt strakke shirts, wat een homofiel.
<=-:-)?/\/\quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:54 schreef Endymion9 het volgende:
Hoe maak je die smiley met dat slappe handje?met dat handje..
: gay : zonder de spaties.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:54 schreef Endymion9 het volgende:
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:54 schreef Endymion9 het volgende:
Verkapt "plz post een foto met een strakke truitje zodat ik lekker kan masturberen" post.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:22 schreef Sjibble het volgende:
Welke meid of nicht is nou geinteresseerd in jouw borst die de bouw heeft van een visstick?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:54 schreef Endymion9 het volgende:
Ik heb et niet over jou, maar over de 13 jarige TS.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapt "plz post een foto met een strakke truitje zodat ik lekker kan masturberen" post.
Jij weet heul niet hoe mijn borst er tegenwoordig uitziet knul.
Maar komop, als jullie naar een discotheek gaan wat dragen jullie dan ?
Op de plekken waar ik kom dragen de meesten kleding die mooi zit dus meestal ook een beetje strak zit, overhemden met een goede pasvorm ( dus getailleerd ).
Veel te wijde kelding dat is mooi
Je ziet het uiteraard wel maar dat zijn meestal de cheapo's die hun haren ook niet doen voordat ze gaan stappen/ er gewoon onverzorgd uitzien.
Royal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |