Dat is niet te doen; het eten is al koud voordat het op de toonbank staat.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:52 schreef Anchor het volgende:
[..]
Dat is niet te doen; het eten is al koud voordat het op de toonbank staat.
In dat geval..... terechte klacht!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Verwarm ik het op, dat eten daar wordt volgens mij ook gewoon opgewarmd (behalve die friet ja, en de sla, en het ijs, en het drinken.)
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:54 schreef Anchor het volgende:
[..]
In dat geval..... terechte klacht!!
Al gaat mijn voorkeur uit naar Burger King.
Dan ben je vaak onderweg zeker?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:55 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Tsja, ik kom de Mac vaker tegen op een of andere manier.
Dan moet ik er eerst gaan wonen, of bedoel je dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef o.us het volgende:
Dan moet je maar in NY verhuizen als je er zo veel behoefte aan hebt. Om de 10 stappen heb je daar een McDonalds.
sorry, typoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:58 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Dan moet ik er eerst gaan wonen, of bedoel je dat?
Poep gebeurd, maar in ny wonen, de huizen zijn er duur (ook al is er een crisis bezig blaat blaat), en dat heb ik er nou ook weer niet voor over, vind het niet zo'n fijn land.quote:
Kom dan maar hier in Rotterdam wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:00 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Poep gebeurd, maar in ny wonen, de huizen zijn er duur (ook al is er een crisis bezig blaat blaat), en dat heb ik er nou ook weer niet voor over, vind het niet zo'n fijn land.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef Anchor het volgende:
Alhoewel; hier in R'dam zitten ze zowat op iedere hoek van de straat.
Patatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Verwarm ik het op, dat eten daar wordt volgens mij ook gewoon opgewarmd (behalve die friet ja, en de sla, en het ijs, en het drinken.)
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom dan maar hier in Rotterdam wonen.![]()
[..]
New York beschouwen als heel Amerikaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:00 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Poep gebeurd, maar in ny wonen, de huizen zijn er duur (ook al is er een crisis bezig blaat blaat), en dat heb ik er nou ook weer niet voor over, vind het niet zo'n fijn land.
/carequote:
Dollar is goedkoopquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:19 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Dollar, lucht, taal, mensen, regering, drukte.
Family Guy?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:51 schreef PostPanic het volgende:
[..]
Scherp voor dit tijdstip, Isaac Newton.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:57 schreef o.us het volgende:
Dan moet je maar in NY wonen als je er zo veel behoefte aan hebt. Om de 10 stappen heb je daar een McDonalds.
hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel 2 hevige begeerte: (Belg) op zijn ~ blijven (zitten) niet (meteen) krijgen wat je hebben wiltquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt geen honger, je hebt Trek.
Die arme kinderen in de Derde Wereld, Die hebben honger.
Het is McDonalds, McDonalds, McDonalds.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef PostPanic het volgende:
Macdonald's macdonalds Macdonalds
Dat weet ik ook wel, spuit elf.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet. In Rotterdam Centrum is de McDonald's dichtheid groter dan in Manhattan.
Klopt wel geloof ik, nu nog Starbucks.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet. In Rotterdam Centrum is de McDonald's dichtheid groter dan in Manhattan.
En die bij het Postkantoor en op de Korte Lijnbaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:57 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Klopt wel geloof ik, nu nog Starbucks.![]()
Die in de C&A en dan om de hoek die kleine bij Beurs en dan de grote bij het poffertjeshuis, abnormaal eigenlijk.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:48 schreef PostPanic het volgende:
Wheheh jullie dachten weer een apple topic he.
Zit ik hier zo tv te kijken (ts kijk tv), komt er een reclame (ts kijkt reclame
) van de Macdonald's op, van die chickenwrap, juist toen ik honger had (ts heeft hongergevoelens
). Dus ik zo de macdonalds bellen (Ts belt, ts heeft telefoon etc.
), vraag ik of ze bezorgen, doen ze dat niet.
![]()
Klacht: Macdonalds bezorgt niet.
Subklacht: Visioenen van mensen die offtopic gaan in dit topic die over smaak beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |