Safe search uit! TS heeft 'm op "gemiddeld". Phaal.quote:
ik krijg het zelfde als TSquote:
Jij hebt je safe search uitgezet!quote:
Zoals standaard ingesteld. Met andere woorden: zoals bij de gemiddelde PC in de woonkamer.quote:
oja gevonden danku . geil manquote:
Hey, het moest wel een representatieve test zijn hè!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Mensen die safesearch aan hebben____________________________!
Zoals RichCalibier zou zeggen: Van zulks dus, ja.quote:
Alsof jouw vader safesearch aan heeft staanquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hey, het moest wel een representatieve test zijn hè!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Mensen die safesearch aan hebben____________________________!
Nee, echte vrouwen gebruiken Live Search.quote:
Mweh, dat zie ik maar gewoon als een compliment denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, echte vrouwen gebruiken Live Search.Alleen verrotte, door internet en FOK! kapot gemaakte gebruiken Google en weten de opties te vinden!
het is dat jij het zegt, anders had ik het gedaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:07 schreef Ensaf het volgende:
Ouders van TS hebben Benzoy geïnstalleerd zonder dat TS het door heeft.
Hmm, dat lijkt alsof je uit ervaring spreekt, AffenStudel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:14 schreef AffenStrudel het volgende:
Alosf het goed is voor je kinderen, dit soort filters.
Straks zitten je internetvreemde kinderen in de mediatheek op school te janken omdat ze op kale poes zochten en de concierge ze het schoolacount heeft ontzegd.
Ik ook. Ik wist niet eens dat ik surfsafe had uitgezetquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef DrDarwin het volgende:
Ik had ook die andere resultaten
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |