Volgens mij wordt (een deel van?) het vaccin nu op een geïmmortaliseerde cellijn van Solvay ipv eieren gekweekt. Not sure of dat bijv. consequenties heeft voor sporen van antibiotica in het vaccin, etc.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo bang voor bijwerkingen van het vaccin hoor, de productiemethode is exact hetzelfde als die van het normale influenzavaccin, wat mij betreft geen reden om aan te nemen dat de bijwerkingen van het Mexicaanse griepvaccin anders zijn.
Hmm, dat is dan een deel. Ik weet dat het vaccin ook in eieren wordt gekweekt. Ook in eieren wordt trouwens antibiotica gebruikt, dacht ik ..quote:Op maandag 20 juli 2009 19:48 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Volgens mij wordt (een deel van?) het vaccin nu op een geïmmortaliseerde cellijn van Solvay ipv eieren gekweekt. Not sure of dat bijv. consequenties heeft voor sporen van antibiotica in het vaccin, etc.
Klopt, maar de kans dat dat precies dezelfde AB zijn is dan kleinquote:Op maandag 20 juli 2009 19:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan een deel. Ik weet dat het vaccin ook in eieren wordt gekweekt. Ook in eieren wordt trouwens antibiotica gebruikt, dacht ik ..
Het vaccin wat voor Nederland in de maak is wordt gemaakt mbv cellen. Eieren worden steeds minder gebruikt (ook zonde om al die lekkere eitjes te verspillenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hmm, dat is dan een deel. Ik weet dat het vaccin ook in eieren wordt gekweekt. Ook in eieren wordt trouwens antibiotica gebruikt, dacht ik ..
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:31 schreef iofn het volgende:
Zo laatste weekje neuro, ik heb het inmiddels wel een beetje gezien ;'( (Sorry Starla)
is de kans in klasse B nog maar 50%quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:29 schreef Ludacriss het volgende:
Ondanks dat de meeste van jullie al geneeskunde studeren toch maar een oproep:
Iedereen die het niet eens is met het lotingssysteem hier in Nederland, onderteken dan aub de volgende petitie:
http://www.petities.nl/petitie/stop_de_loting/
Ik geloof dat het in B 41% was, en in C 27%quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
is de kans in klasse B nog maar 50%![]()
Overigens is dat pilotsysteem van die middelbare scholen natuurlijk de grootste onzin, kan je ffs de eerste keer gokken, je mag toch alles tijdens de reguliere eindexamens nog een keer doen (als je dit bedoelt tenminste). Dit soort kansloze projecten heb ik misschien nog wel een grotere hekel aan dan aan krakers
Ik weet zelf niks over klasse B maar ik had van de ib-groep begrepen (had gebelt) dat in klasse C (waar ik in zat) maar 600 mensen zijn toegelaten van de 2000 mensen. Dat is ongeveer 30 %... ik zie het in de toekomst nog erger worden. Ik wacht niet af en start dus in België (inmiddels de toelatingsexamen behaald).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
is de kans in klasse B nog maar 50%![]()
Overigens is dat pilotsysteem van die middelbare scholen natuurlijk de grootste onzin, kan je ffs de eerste keer gokken, je mag toch alles tijdens de reguliere eindexamens nog een keer doen (als je dit bedoelt tenminste). Dit soort kansloze projecten heb ik misschien nog wel een grotere hekel aan dan aan krakers
Ben 2 jaar geleden in klasse D ingeloot en als ik dat nu kijk is dat schier onmogelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:59 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in B 41% was, en in C 27%
Soms heb je geluk. Uit mijn middelbare school klas waren 9 van de 13 ingeloot. Ik was één van de 4 uitlootsukkelsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ben 2 jaar geleden in klasse D ingeloot en als ik dat nu kijk is dat schier onmogelijk
Vriend van me dit jaar in E ingelootquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ben 2 jaar geleden in klasse D ingeloot en als ik dat nu kijk is dat schier onmogelijk
jup.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef starla het volgende:
Ik wist niet eens dat E bestond...
Dat is een gemiddelde van 5.5 - 6.0?![]()
Nee, t/m 6,5.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef starla het volgende:
Ik wist niet eens dat E bestond...
Dat is een gemiddelde van 5.5 - 6.0?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |