Is dat WD40 spul nou echt het beste wat je kunt krijgen in de contactspray business?quote:
Ik heb hier mijn (audio-) versterker die een flinke kraak geeft op een pot, een paar maanden geleden ingespoten, maar nu is het weer flink. Misschien nog een laatste poging wagen met WD40 voordat er een nieuwe pot ingaat (zoveel werk, met name het zoeken naar de juiste pot...)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:46 schreef The_Dean het volgende:
Och, er zijn veel verschillende, maar alles werkt zo'n beetje net zo goed hoor. WD40 werkt inderdaad erg goed.
Grappig, dat is precies wat ik mij kan herinneren van mijn oude DOT: Halselementje dichtdraaien en je komt verdomd dicht in de buurt van de Cream-sound....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben helemaal in mijn nopjes met m'n nieuwe gitaar![]()
![]()
Vooral het halselement met bijna dichte toonpot en wat gain en reverb Sweet![]()
![]()
kek!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Bij deze de foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je houdt er wel rekening mee dat je dan wel gebruik moet maken van een 64-bits besturingssysteem he?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb echt een moederboard nodig waar je 8 gig aan ram op kan zetten.
*Tig keer bleef Pro Tools hangen ivm te weinig ram geheugenvooral met het schrijven naar disc.
Oh ja ik heb ook nog zonder versterker op m'n Epi gespeeld klinkt niet onaardig**![]()
**Op de houterigheid van de bespeler na dan
Zit te denken aan een MAC maar ja dat wordt heel erg diep in de buidel tasten ...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je houdt er wel rekening mee dat je dan wel gebruik moet maken van een 64-bits besturingssysteem he?
Anders is het maximum toe te wijzen geheugen namelijk maar 4 GB.
Als ik ooit Mac nodig heb (lol), bouw ik gewoon m'n eigen pc en zet er OSX86 opquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
*Maar wat crimineel duur zijn die mac's toch altijd
macsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
*Maar wat crimineel duur zijn die mac's toch altijd
Het is niet beter, de hardware is alleen goedkoper omdat het generieker is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:26 schreef Clif het volgende:
[..]
macsniet dat windows alles is maar iig beter dan overpriced mac hardware
En daar draai je ProTools op?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:08 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb vrijdag bij de media markt een laptop gehaald, en die doet het eigenlijk gewoon vet goed. is een ehhhhhhhh acer aspire 7735z, misschien moet je zoiets proberen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Pwny het volgende:
Zo ik heb besloten dat ik ook gitarist wil worden want het lijkt me tof om op te treden en dan in de spotlights te staan. Mijn vraag is dus ook of dit dan een goeie is om mee te beginnen:
http://feedback.nl/?b=BUP1000&a=133
Alvast bedankt
En live.nl dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef Pwny het volgende:
`Ja ik zit op m'n werk maar ik weet m'n wachtwoord niet meer omdat ik die een keer opnieuw moest aanvragen dus dat is iets ni de trand van BaidKq34Kj en die staat in m'n hotmail en die eikel hier hebben hotmail geblokkeerd
Dat blokt ie dan nog steedsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En live.nl dan?Anders even via http://anonymouse.org/anonwww.html of iets die richting naar je hotmail gaan
Er zijn vele wegen die leiden naar Rome Hotmail
Ja, maar we zijn geschokt door een nieuwe user, gitaristen zijn niet zo goed met veranderingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:29 schreef Pwny het volgende:
Zo desperate is het nou ook allemaal weer nietdit werkt toch ook prima
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:20 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik hoef alleen te zitten en te internettenDus dat trek ik wel
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn geschokt door een nieuwe user, gitaristen zijn niet zo goed met veranderingen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Pwny het volgende:
Zo ik heb besloten dat ik ook gitarist wil worden want het lijkt me tof om op te treden en dan in de spotlights te staan. Mijn vraag is dus ook of dit dan een goeie is om mee te beginnen:
http://feedback.nl/?b=BUP1000&a=133
Alvast bedankt
Zie je wel dat je op een helpdesk kunt werken. Ik weet dat je ook uitstekend bent in het geven van verwarrende en onzinnige antwoorden. Nou, zet dat in een flowchart en je kunt zo aan de slagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:20 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik hoef alleen te zitten en te internettenDus dat trek ik wel
Dat is het niet. Gitaristen kunnen niet goed omgaan met nieuwe/extra gitaristen. Dit wordt ook weleens het Ritchie Blackmoresyndroom genoemdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn geschokt door een nieuwe user, gitaristen zijn niet zo goed met veranderingen
Zelfs dat hoef ik niet te doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie je wel dat je op een helpdesk kunt werken. Ik weet dat je ook uitstekend bent in het geven van verwarrende en onzinnige antwoorden. Nou, zet dat in een flowchart en je kunt zo aan de slag.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Witchfynder het volgende:
"Daniël, wil jij de helpdesktelefoon vanochtend bewaken? Het is wat druk en wij hebben een project lopen" "Tuurlijk, heb ik vrijdag ook gedaan.."
Maar vervolgens bellen alleen bedrijven mij, geen gebruikers. En maar 2 in het laatste uur. Ik schrik gebruikers af
.
Op mijn werk gaat de telefoon echt direct weer zodra ik hem opleg, da's ook niet allesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:07 schreef Pwny het volgende:
[..]
Zelfs dat hoef ik niet te doen
Eens in het half uur komt er een telefoontje binnen, en die moet ik dan doorverbindendus echt helemaal niks doen. Dat gaat best vervelen
zelfs voor mij
The IT Crowdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |