Goh, vriendin van me stond laatst ook met een Laguna langs de weg inderdaad die alleen nog maar vol gas kon geven en niet uit te zetten was, er kwam al rook uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Cynic het volgende:
Ik kan je trouwens wel vertellen dat je niet wil weten hoeveel Franse auto's ik binnen krijg. Dat is dus echt geen fabeltje.
Het is dat je zover woont, anders kwam ik langs op je laptop in elkaar te slaan, want dat kan ik niet aanzienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
Aan de andere kant zitten er ook heel wat volvo's en mercedessen tussen, daarvan had ik het dan weer niet verwacht.
Zolang ik mijn nieuwe interface niet op mijn laptop aan de praat krijg ga ik niet meer over gitaren praten
Gefeliciteerd! En niet met United vliegen, he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Mag ik even patsen met mijn nieuwe aanwinst?
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende maand ga ik naar Ahoy, dan neem ik hem wel mee en kunnen we hem samen in de plomp flikkerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is dat je zover woont, anders kwam ik langs op je laptop in elkaar te slaan, want dat kan ik niet aanzien.
Overigens is de staat van een auto ook erg afhankelijk van de randdebiel die er in rijdt.
Daar hebben we in Rotterdam een uitstekende rivier voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik naar Ahoy, dan neem ik hem wel mee en kunnen we hem samen in de plomp flikkeren
Mooi dingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat voor een CRX?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2...Iemand een CRX kopen?
mooi ding, duur?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En niet met United vliegen, he?.
Tuurlijk mag je patsen. Het (hij of zij) ziet er elegant uit. Om te tokkelen of om met plectrum te spelen ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
een ja was voldoende geweestquote:
Ja geweldig, nog nooit zo'n gebalanceerd geluid gehad!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een ja was voldoende geweest
speelt waarschijnlijk voortreffelijk?
heb ooit een taylor 12 snaar vast gehad, was echt goed
Die kerel is toch echt om koppijn van te krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |