Zowel met Firefox als IE valt er gewoon GEEN aangifte te doen via internet!quote:Deze pagina is niet meer bereikbaar of het is 45 minuten of langer geleden dat u uw aangifte heeft bewerkt.
Hierdoor is om beveiligingsredenen uw sessie verbroken.
Wij verzoeken u om uw aangifte opnieuw in te voeren als u die nog niet had afgerond.
Onze excuses voor het ongemak.
Op afspraak tijdens werktijd naar het bureau gaan als het online kan (en soms ook moet volgens mij)?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Myraela het volgende:
Loop gewoon naar het bureau.
Daar moet je ook 3x hetzelfde verhaal vertellen waarna ze zeggen dat ze niet meer bereikbaar zijn.quote:
Gast, ik heb de tekst vantevoren al geschreven en hoef alleen maar 10 velden te doorlopen ofzo. Duurt max een kwartier en dan plak ik mijn aangifte erin en krijg je ditquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Yozzz het volgende:
Je moet ook wat sneller typen, want 45 minuten doen over een aangifte is toch wel behoorlijk langHoe lang heb je eigenlijk over het openen van dit topic gedaan?
True.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar moet je ook 3x hetzelfde verhaal vertellen waarna ze zeggen dat ze niet meer bereikbaar zijn.
Internet site die gaar is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Watskeburt?
Kun je even normaal doen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef afcajos het volgende:
TS IS VERKRACHT DOOR EEN NEGER EN DURFT NIET IRL AANGIFTE TE DOEN
Sorryquote:
Ik zou aangifte doen bij de politie dan, kan tegenwoordig ook online.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Thanks man, wel fijn na 700 euro betaald te hebben voor schade door een ander veroorzaakt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen bij de politie dan, kan tegenwoordig ook online.
http://www.politie.nl/aangifte/
maar goed dat je niet stottert dan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef leolinedance het volgende:
Fuck, ik dacht dat het 1000 woorden mag zijn, zijn het 1000 karakters...dat wordt schrappen!
Jip-en-Janneke taal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef leolinedance het volgende:
Fucking 1000 karaktersDaar kun je je verhaal dus nooit fatsoenlijk in kwijt!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef afcajos het volgende:
TS IS VERKRACHT DOOR EEN NEGER EN DURFT NIET IRL AANGIFTE TE DOEN
Onzin. En je moet bij de gemeente zijn voor problemen met voertuigen op parkeerplekken en niet bij de politie. De politie heeft het vast wel doorgegeven aan de gemeente, maar de gemeente heeft er niks mee gedaan en ook geen terugkoppeling gedaan aan je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:12 schreef kL0j00h het volgende:
Whaha, aangifte doen via de politie. Dat gaat regelrecht de digitale prullenbak in.
denk toch echt dat het aan jezelf ligt, heb er nooit problemen mee gehad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef leolinedance het volgende:
Volgende probleem:
Omschrijving voorval mag alleen uit letters inclusief diacrieten, cijfers en de tekens ~!@#$%^&*-_=+,.?;:()'"<>\/£ nieuwe regel, tab en spatie bestaan. Niet toegestaan: '’'
Zit wat in, maar wat is het voor een moeite om dat even door te geven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Onzin. En je moet bij de gemeente zijn voor problemen met voertuigen op parkeerplekken en niet bij de politie. De politie heeft het vast wel doorgegeven aan de gemeente, maar de gemeente heeft er niks mee gedaan en ook geen terugkoppeling gedaan aan je.
Gast kom op zeg...denk je nu écht dat ik scheel ben of niet kan typen ofzo? Waarom zou ik uberhaupt die wazige tekens gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef willempjewever het volgende:
[..]
denk toch echt dat het aan jezelf ligt, heb er nooit problemen mee gehad?
Auto stuk. Nie mijn schuld. Die andere deed het.Ging zo van Boem en toen uitgestapt. Ik nie echt pijn ofzo. Auto wel naar de kk.quote:
Nu staat er iets van:quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:27 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Auto stuk. Nie mijn schuld. Die andere deed het.Ging zo van Boem en toen uitgestapt. Ik nie echt pijn ofzo. Auto wel naar de kk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |