Alsof er hier wat valt te halen zodra mijn intellectueel erfgoed mee gaatquote:
We kunnen altijd hopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien komt het niveau hier ooit nog even hoog als als het niveau van ONZ. Maar dan moet er nog veel gebeuren.
Ging jouw piemeltje maar omhoog van vrouwen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik krik het niveau tenminste nog omhoog.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh, ik ben al anderhalf jaar niet emer op vakantie geweest.
"Mensen" zoals TS halen het niveau juist ernstig naar beneden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Trannellius het volgende:
Sommige mensen zien dit subforum als een nieuw ONZ. De dijenkletsers zijn hier dan ook een algemeen verschijnsel de laatste tijd. En daarmee zie je ook dat de hoeveelheid moeite die erin word gestoken niet meer dan 2.5 minuten mag bedragen.
Anderzijds zie je dan weer dat mensen tegen dit verschijnsel in protest gaan. De stille tochten en protestmarsen zijn dan niet van de lucht, totdat mensen zoals Ondeugend hun tanks rijden tot het plein derhemelse Klaagbaak om het publiek te verjagen.
En dat is zonde.
Klacht: Ik ga 2.5 week op vakantie en het niveau gaat hier dus nog lager worden.
Ik voel mij gekwetst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Mensen" zoals TS halen het niveau juist ernstig naar beneden.
Ik ben blij dat je op vakantie gaat. Hopelijk maak je genoeg ellende mee om het komende jaar in KLB de gemoederen bezig te houden.
Leer van kalveren is veel soepeler om fijne schoenen van te maken hoor...quote:
Ik kwets jou? Prima toch!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik voel mij gekwetst.
Het is klaagbaak, ik maak terechte klachten, en dan zie jij het nut van mij niet in?
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:33 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, ik had dit topic dan ook moeten maken op een tijdstip dat gelijkgestemden online waren zodat jullie ook eens een tegengeluid konden horen.
Geen idee. Maar het idee alleen al dat er anderen zijn die gelijkgestemd zijn met TS doet me kokhalzen. Misschien open ik er wel een topic over.quote:
Jij hoort gewoon niet in KLB.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:33 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, ik had dit topic dan ook moeten maken op een tijdstip dat gelijkgestemden online waren zodat jullie ook eens een tegengeluid konden horen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik krik het niveau tenminste nog omhoog.
Miley is tofquote:
Niet schelden met lemming, daar is mijn vader aan dood gegaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zegt de man die net een enorme kanker lemming heeft geopend.
ergens in belgië dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alsof er hier wat valt te halen zodra mijn intellectueel erfgoed mee gaat
Ik krijg barstende koppijn van deze post. Ik weet niet precies waarom (quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef mooienaam het volgende:
uh, ok, wat jij wil jonge!
Ik vindt persoonlijk dat mensen gerust 2.5 minuut aan een post mogen werken, je bent hier toch voor de gezelligheid, het is hier geen literiair cafe, waar je ouwe vrouwen met but volragt.... (hans teeuwen 4 life)
Dat jij jezelf een slimme gozer vindt, en dat graag wilt laten zien, is mijn advies, er zijn genoeg universiteiten in nederland waar je je kennis kwijtkunt en lkkr boeken mag schrijven over 5 manieren "how shakespeare died", maar desalniettemin moet je dit natuurlijk zelf weten, wij zien je wel weer terug over een weekje of zoveel, met de gedachte, wat mis ik dat leuke forum toch! (ik heb hier toch zeker 3 minuten over gedaan)
Ah, zie ik hier goed dat de absolute top van de fok users van zijn berg is afgedaald om hier wat zaken recht te zetten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
"Mensen" zoals TS halen het niveau juist ernstig naar beneden.
Ik ben blij dat je op vakantie gaat. Hopelijk maak je genoeg ellende mee om het komende jaar in KLB de gemoederen bezig te houden.
Ik snap je grap niet. Leg eens uit?quote:
Oh godquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:31 schreef mooienaam het volgende:
biels, je klaagt iets teveel, als je wilt klagen over alles, moet je even een nieuw topic openen, mafkees
Ik reageer toch gewoon op je, knullenbinkie. Waarom zou ik daar in godsnaam een nieuw topic voor openen. En probeer even te schrijven met tenminste een paar goedgespelde woorden per zin, dat leest veel prettiger.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:31 schreef mooienaam het volgende:
biels, je klaagt iets teveel, als je wilt klagen over alles, moet je even een nieuw topic openen, mafkees
Zou je hem gaarne ook op het proper gebruik van leestekens willen wijzen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik reageer toch gewoon op je, knullenbinkie. Waarom zou ik daar in godsnaam een nieuw topic voor openen. En probeer even te schrijven met tenminste een paar goedgespelde woorden per zin, dat leest veel prettiger.
En ik wil je graag even wijzen op het gebruik van leestekens. Een komma hoeft niet na elke 4 woorden, soms kan je ook gewoon een punt gebruiken en een nieuwe zin beginnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:31 schreef mooienaam het volgende:
Goed spelen is vor mafkesen!quote:Ik reageer toch gewoon op je, knullenbinkie. Waarom zou ik daar in godsnaam een nieuw topic voor openen. En probeer even te schrijven met tenminste een paar goedgespelde woorden per zin, dat leest veel prettiger.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon een grapje aan het maken, he?.
Anders hadden er wel komma's gestaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon een grapje aan het maken, he?.
slim opgemerkt!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:45 schreef Lub_ya het volgende:
Iedereen klaagt maar weer over het niveau hier
hé hé! houdt dat soort kwade opmerkingen voor je!quote:
Dat is het onderwerp van de klacht toch ook. Godsallejezusquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:45 schreef Lub_ya het volgende:
Iedereen klaagt maar weer over het niveau hier
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:41 schreef Shoombak het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier,
Hans, 23 jaar en ik hou van knuffelen
oh God alsof ik dat niet wistquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp van de klacht toch ook. Godsallejezus.
Beauregard heeft inderdaad een maand gedwongen vakantie, om dit topic nog maar eens te bevestigen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:16 schreef Hetiszover het volgende:
Dames en heren, ontopic.
M'n Fernandes, wat doe je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ging jouw piemeltje maar omhoog van vrouwen.
Neuh, meer een verkapt ik ben op vakantie dus raak niet in paniek immers ben ik over 3 weken weer terug topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef afcajos het volgende:
Is dit weer zooeen typisch vroegah-was-alles-beter topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |