Maar eigenlijk zijn we allemaal lekker gewoon gebleven! Denk aan de TTquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik voel me wel een beetje een zeikwijf de laatste tijd hoor.Sowwy daarvoor!
Naaw sèg saaikwaaifquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik voel me wel een beetje een zeikwijf de laatste tijd hoor.Sowwy daarvoor!
Op welke manier voorover? Gewoon kin op de borst of even staand voor over buigen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmm, als de zwelling morgenochtend nog niet minder is zou ik voor de zekerheid even bellen. Wordt de pijn trouwens erger als je je hoofd voorover gebogen houdt?
Will doquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn we allemaal lekker gewoon gebleven! Denk aan de TT
Dus eigenlijk lijken we gewoon op elkáár?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
En jij lijkt op deze, met je nieuwe donkere rechte coupe:
[ afbeelding ]
Iedereen aan de Juliëtte Greco!
Ik zal wel eens de make-up opdoen van de foto die PF postte
Staand voorover buigenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op welke manier voorover? Gewoon kin op de borst of even staand voor over buigen?
Ik heb er vooral last van als ik m'n nek draai, eet en lach.
Ja, dat doet pijn. En als ik overeind kom dan ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Staand voorover buigendat het naar je holtes loopt zeg maar.
Dan zou ik voor de zekerheid morgen even de HA bellenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat doet pijn. En als ik overeind kom dan ook weer.
Ik bel wel even tijdens het telefonisch spreekuur. Ik weet ook nooit zo goed hoe ik alles moet uitleggen en dan heb ik ook het gevoel dat ik me aanstel enzo..quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de zekerheid morgen even de HA bellenbetter safe than sorry!
Laptop FTW!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik help het je hopen!![]()
Hm ik stak net wéér per ongeluk mn voet in de pc kast en dit keer leek het alsof er daar binnen iets los schootMaar hij doet het nog! Mysteeeeerioussssss.
Ik ga toch maar eens vragen of vriendje dat ding weer dicht maaktIk ben een gevaaar voor mezellefs. Daaaangeroussss-ah!
Maria mutsquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik help het je hopen!![]()
Hm ik stak net wéér per ongeluk mn voet in de pc kast en dit keer leek het alsof er daar binnen iets los schootMaar hij doet het nog! Mysteeeeerioussssss.
Ik ga toch maar eens vragen of vriendje dat ding weer dicht maaktIk ben een gevaaar voor mezellefs. Daaaangeroussss-ah!
*blankets you*quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maria muts.
Ik zit te bibberen en klappertanden, met een fleecevest aan. Ik geloof dat er iets mis is met mijn interne thermostaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |