Huh? Dit is volgens mij het eerste dat ik/we er uberhaupt over zeggen in de afgelopen topics?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
No offence, maar ik zou dolblij zijn met een MJ-filter op m'n pc op het moment. Word een beetje moe ervan. Hoop dat het nu snel minder wordt nu de 'begrafenis' is geweest.
Sorry Greys
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar Phaidra, ik ben een wiebelkont! Ik wiebel met mn voet, hups op en neer op mn stoel en zo hupt mn teen weer tussen de ventilatorAls ik niet kan huppen ben ik niet freeee. </ Adam Curry>
Sorry XM, even 1 reactie nogquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat weet ik zelfs
alleen maar omdat het zo'n debiele naam is:
het jongste kind van MJ
Ja!! Mijn medehupspuppel!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij heet eigenlijk Prince II ofzoMaar hij ziet er heel lief uit! I'm with Greysemans on that one!
En Co, dat heb jij toch ook wel eens?Dan zet je een muziekje op en wil je ondertussen verder browsen, maar je wil ook hupsen!
Maar ik ging hangen met vriendlief geloof ik!Dus dat ga ik nu doen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:25 schreef conleche het volgende:
Is Blanket een HIJ????
* Duwt klepperende oren weer terug tegen hoofd.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:25 schreef conleche het volgende:
Is Blanket een HIJ????
* Duwt klepperende oren weer terug tegen hoofd.
De oudste jongen was vroeger blond. Maar dat schijnt in het eggie ook wel eens te gebeuren, dat mensen van lichtblond naar donker gaan later. Maar misschien moet je dan even in de topics in SHO kijken, daar staat héél veel over en dan hoeven we er verder hier niet over te pratenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Waren die kinderen van MJ niet eerst blond?
Was ff sjouwen......een vrouw moet ook alles zelf doen nowadaysquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
Co, kijk dan! Die blonde links is een jongen!
Als je die een jurkie aan trekt en op hakken de catwalk op stuurt is het een tapmaddel!
[ afbeelding ]
Ja, dat gaf hem ook niet echt weg, als man zijnde, zeg maar!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ok, je hebt gelijk.
Wel schattig hoe hij die Barbie vastheeft op de foto trouwens.
Da's een Michael Jackson popjequote:Op donderdag 9 juli 2009 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ok, je hebt gelijk.
Volgens mij is dat geen Barbie maar een pop van MJquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ok, je hebt gelijk.
Oh, wat hartverscheurend!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een Michael Jackson popjeDie bestaan. Ze zingen ook nog.
Zielig he?
Over hartverscheurend gesproken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het volgende topic doen we écht MJ-loos hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Over hartverscheurend gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het volgende topic doen we écht MJ-loos hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Over hartverscheurend gesproken...Ow...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het volgende topic doen we écht MJ-loos hoor
Het lijkt me wel heel raar om een action figure van je eigen vader te hebben.
Ik was nog niet vertrokken maar nu ga ik wel.
Are you pondering what I'm pondering?
Ik was ook blond toen ik klein wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De oudste jongen was vroeger blond. Maar dat schijnt in het eggie ook wel eens te gebeuren, dat mensen van lichtblond naar donker gaan later. Maar misschien moet je dan even in de topics in SHO kijken, daar staat héél veel over en dan hoeven we er verder hier niet over te praten
Ik neem aan dat je dan wel wat meer krijgt dan een smsjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:30 schreef Merel het volgende:
Ik ben zo druk, is mis jullie
Als Muis morgen een miljoen wint met m'n staatslot dan moet iemand me maar even smsen
Morning!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:56 schreef Viking84 het volgende:
Dat filmpje van X_M over die God Warrior. Ik ga morgen even kijken, maar bij veel te dikke christenen moet ik altijd aan Se7en denken en dan aan de zonde 'gluttony'
(heb ik bij Becky Fischer van Jesus Camp ook last van; die zat ook over dikke, luie mensen te zaniken en ik had echt zoiets van: 'Kijk naar jezelf
')
Ieeeh! Opstaan om 3.50! Dat doe ik alleen om een ei te bakken, als ik niet kan slapen. Maar op dat tijdstip echt beginnen aan de dagquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
...
Ik ben een gevaaar voor mezellefs. Daaaangeroussss-ah!
Fo sho!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan wel wat meer krijgt dan een smsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |