whehehehe!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ie wel het beton kort houden! Niemand houdt van langharig beton
Whehe je bent op dreef Muisquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ie wel het beton kort houden! Niemand houdt van langharig beton
Hmm...quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, op Juliette Greco lijken, da's toch best tof
Mijn rode hoofd is weer weggetrokken; Evy les 8, 9,6 km/uNu eens eten gaan maken.
MoBlo, balen van je motor! Weet je al meer van het verzekeringsgedoe?
Ik ben niet de enige met een chipslijst!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:40 schreef Laureline het volgende:
Hee Goodbye! Jullie waren toch ook naar de 3D-versie van Ice Age geweest, dacht ik? Wij zijn vanmiddag gegaan, met onze gewonde mini. Best leuk![]()
Mijn lijstje:
O: yoghurt ananas, sap
T: geroosterde boterham gekookt ei, 2 cappuccino
L: bak aardbeien met kwark
T: hele zak chips, blikje cola
D: kip met ratatouille
T: frambozen met yoghurt
fruitig dagje
Nog niet geweest, maar ik ga zeker. Altijd lollig, een film in 3D!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:40 schreef Laureline het volgende:
Hee Goodbye! Jullie waren toch ook naar de 3D-versie van Ice Age geweest, dacht ik? Wij zijn vanmiddag gegaan, met onze gewonde mini. Best leuk![]()
Mijn lijstje:
O: yoghurt ananas, sap
T: geroosterde boterham gekookt ei, 2 cappuccino
L: bak aardbeien met kwark
T: hele zak chips, blikje cola
D: kip met ratatouille
T: frambozen met yoghurt
fruitig dagje
Iets met verse aardbeien en heerlijke roomquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gewonde mini?Verklaar je nader, Juliette Greco!
Way to go hardlopend CFje!
Wat voor taart had je, Goodbye?
Ja, het kon erger! Maar het zijn vooral de bijbehorende (en laaaang doorgaande) grapjesquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, op Juliette Greco lijken, da's toch best tof
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llamaquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
Ja...... Als ik weer sport snap ik niet dat ik zonder heb gekund.. Maar nu lig ik vooral op de bank als een.. eh... Als een lama!
Je kan met slechtere worden vergeleken hoor Laureline!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het kon erger! Maar het zijn vooral de bijbehorende (en laaaang doorgaande) grapjes![]()
- Stiefvader op feestje: "Hee, ik herkende je eerst niet, want ik dacht uit de verte: daar staat Juliëtte Greco!"
- Moeder, als ze de deur opendoet: "O kind toch, ik dacht èven dat Juliëtte Greco voor de deur stond!"
- Allebei, na knipbeurt: "Ja, vind je niet dat ze spreékend op iemand lijkt zo, met die pony...?"'Ja, wie is het ook alweer, die francaise, eeeeh...."
enzovoort
Ja, zo zei ooit iemand dat ik leek op Monica Lewinskiquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan met slechtere worden vergeleken hoor Laureline!
Maar, what's up with the mini?
Die heb ik een tijd uit m'n hoofd gekundquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
http://www.albinoblacksheep.com/flash/llama
Bij mij twee kantenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en de linker kant van mijn gezicht (nouja, achter m'n oor/kaaklijn) is helemaal opgezwollen. Fijnnnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |