Even in je fotoboek loeren!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit een pony gehad!
Geen idee of het staat ook.
Ja...... Als ik weer sport snap ik niet dat ik zonder heb gekund.. Maar nu lig ik vooral op de bank als een.. eh... Als een lamaquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit een pony gehad!
Geen idee of het staat ook.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja...... Als ik weer sport snap ik niet dat ik zonder heb gekund.. Maar nu lig ik vooral op de bank als een.. eh... Als een lama!
Kan ie wel het beton kort houden! Niemand houdt van langharig betonquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria![]()
Thnx
Zal geen pony nemen! Staat ook niet zo handig op het balkon.
Als een lamaquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja...... Als ik weer sport snap ik niet dat ik zonder heb gekund.. Maar nu lig ik vooral op de bank als een.. eh... Als een lama!
Lolbroekquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan ie wel het beton kort houden! Niemand houdt van langharig beton
In het echt nog mooier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En jij, lucky bastard met je mooie vriendinnetje
De perzikdrink en AA zooi. Ik haalde 2e maaltijd/1e T door elkaarquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Laureline het volgende:
Jij kan ook wel alles hebben hoor Greys! En dat maakt het wel moeilijk.Luxe-probleem hè!
Bij mezelf vind ik alles eigenlijk wel leuk. Of stom, al naar gelang de hormonale bui. Of ik ga naar de meningen van mijn familie luisteren. Dan weet ik het echt niet meer. Mijn moeder en haar man lachen mij altijd uit met een pony, omdat ik volgens hen dan op Juliëtte Greco lijk. Mijn stiefmoeder zei nav de pony: oooo, je lijkt echt 10 jaar jonger! Ja, die kans laat je dan ook niet liggen, op mijn leeftijd. Mijn meneer vind de pony leuk. Maar de mini zei juist, toen ik mijn haar weer achterover had: o mama, wat heb je een mooi voorhoofd! Ja, dan weet ik het ook niet meer. Ik denk dat een bos groene krullen tot mijn middel me ook wel zou staan![]()
Ik heb dat bij kleding. M'n moeder vind alles leuk.. Vriendje vind weer iets anders, vriendinnen weeer iets anders. Pffff. En hier in dit topic doe ik mijn figuur nooit recht of zo. En ik zou niet weten hoe welquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Laureline het volgende:
Jij kan ook wel alles hebben hoor Greys! En dat maakt het wel moeilijk.Luxe-probleem hè!
Bij mezelf vind ik alles eigenlijk wel leuk. Of stom, al naar gelang de hormonale bui. Of ik ga naar de meningen van mijn familie luisteren. Dan weet ik het echt niet meer. Mijn moeder en haar man lachen mij altijd uit met een pony, omdat ik volgens hen dan op Juliëtte Greco lijk. Mijn stiefmoeder zei nav de pony: oooo, je lijkt echt 10 jaar jonger! Ja, die kans laat je dan ook niet liggen, op mijn leeftijd. Mijn meneer vind de pony leuk. Maar de mini zei juist, toen ik mijn haar weer achterover had: o mama, wat heb je een mooi voorhoofd! Ja, dan weet ik het ook niet meer. Ik denk dat een bos groene krullen tot mijn middel me ook wel zou staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |