Ik wil het er verder liever niet over hebben, zo erg was het.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb koffie![]()
![]()
![]()
Dus ik heb het nummer gemist Cos, wat was't
Maria Mena is het ergste wat er is. Oooeei oei oei, dat wijf zou ik het liefst een trap geven. BEK HOUDEN!quote:
Zat gisteren in een café en heb Adele seriously 6x gehoordquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory![]()
![]()
![]()
![]()
. Mooi slaapliedje
![]()
Trusten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef June. het volgende:
Goeiemorgeeeeh.
[..]
Zat gisteren in een café en heb Adele seriously 6x gehoord
Ach als je voor jezelf werkt is dat niet verkeerd lijkt mequote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:34 schreef cosmick het volgende:
Verdomme, ik kom om in de opdrachten.
Wel mooi natuurlijk. Opzich.
Probleem is, dat je in principe dag en nacht door gaatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach als je voor jezelf werkt is dat niet verkeerd lijkt me
Groot voordeel is geowon ook dat je zelf je tijd in kan delen en dat je natuurlijk echt voor jezelf werkt
Hm, daar merk ik weinig van.... Doe toch iets verkeerd danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dus in loondienst is en blijft het in principe makkelijker geld verdienen. Om half zes trek je de deur dicht en gaat naar de hoeren. Daar heb je nu geen tijd meer voor.
Na ja, het is meer een lunch café waar ze heerlijke verschillende soorten koffie en bieren serveren. Je kunt er ook spelletjes spelen. Er komen ook alleen maar studenten eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
6x Adele in een café?
Niks tegen haar muziek, maar ik vind't niet echt café muziekKrijg je wel een beetje een dooie stemming van lijkt me
![]()
Na vandaag nog 4 wekenDan 3 weken vakantie en daarna nieuwe baan
Kroegen en cafe's, ik vind het vaak maar niets, ik kan er nooit normaal praten qua volume in een kippenhok.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef June. het volgende:
[..]
Na ja, het is meer een lunch café waar ze heerlijke verschillende soorten koffie en bieren serveren. Je kunt er ook spelletjes spelen. Er komen ook alleen maar studenten eigenlijk.
Oh dat is wel leuk, café waar je spelletjes kan spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:57 schreef June. het volgende:
[..]
Na ja, het is meer een lunch café waar ze heerlijke verschillende soorten koffie en bieren serveren. Je kunt er ook spelletjes spelen. Er komen ook alleen maar studenten eigenlijk.
Haha dat kan. Ik moest wel wat moeite doen om Adele te horen, maar omdat ik dat album al grijs heb gedraaid herken ik alles haha.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kroegen en cafe's, ik vind het vaak maar niets, ik kan er nooit normaal praten qua volume in een kippenhok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |