Huppel, ik vind je steeds wilder worden hier op het forum.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft die slet nou eindelijk al gesmst wat er stond?
Is dat erg?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Huppel, ik vind je steeds wilder worden hier op het forum.
En ik kom je ook in elk topic tegen
Is niet erg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat erg?
Waarom volg je me dan ook![]()
Mooiquote:
TS is weer singlequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef secoh het volgende:
vandaag persoonlijk naar toe gereden maar 'ze was niet thuis'ze neemt ook niet op / stuurt niet meer terug, dus ik vermoed dat de paar eerste posts in het topic juist zijn
thanks aan alle ijverige puzzelaars.
Jezus die is lekkerquote:
Nachtbaggerquote:
Idd en sinds het laatste bezoek van vandaag vind ik dat nog niet eens zo erg. Like wtf, ga je even via sms het zitten uitmaken in geheimschrift dan nog welquote:
Hoe ga je haar straffen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:33 schreef secoh het volgende:
[..]
Idd en sinds het laatste bezoek van vandaag vind ik dat nog niet eens zo erg. Like wtf, ga je even via sms het zitten uitmaken in geheimschrift dan nog weldan ga je er in hoogsteigen persoon een kijkje nemen.
Ik bel aan en hoorde voetstappen. Ik heb nog op het raam staan bonzen en gezegd dat ik weet dat ze er is maar nog te laf om buiten te komen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe ga je haar straffen?
Ze voelt dr eigen nu vast wel heel stoer, verteld aan al dr vriendinnetjes onder het genot van een breezer hoe ze jou gedumpt heeft
Bwoehoehoehoehoequote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:52 schreef Kloonscanner het volgende:
TS houdt zich groot, maar eigenlijk prikken de tranen in z'n ogen
Gooi het er maar uit
Oja om te fappen bedoel ikquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:55 schreef secoh het volgende:
[..]
Bwoehoehoehoehoe![]()
Doooozen tissue wat ik je brom!![]()
Het zou wel de meest kansloze manier ooit zijn om het uit te makenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:26 schreef secoh het volgende:
vandaag persoonlijk naar toe gereden maar 'ze was niet thuis'ze neemt ook niet op / stuurt niet meer terug, dus ik vermoed dat de paar eerste posts in het topic juist zijn
thanks aan alle ijverige puzzelaars.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:58 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Het zou wel de meest kansloze manier ooit zijn om het uit te maken
Vrouwenlogica »» onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:22 schreef Crack_ het volgende:
Ahw!
En tóch wil ik weten hoe ze aan die stomme puzzel komt, en hoe wij die nou moesten oplossen
dat deed mijn vriendin gister ook!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:18 schreef secoh het volgende:
Krijg ik net een SMS met daarin
[..]
Stuur ik zo van huh, zegt ze; ontcijfer dat maar, dan weet je wel wat ik bedoel
Ik ben er nou nog steeds niet uit
Als iemand dit gaarne kan vertalen, ben al uren bezig en kom er maar niet uit![]()
![]()
Dat moet een complot zijnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
dat deed mijn vriendin gister ook!![]()
jiwaaa kwiao !quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:52 schreef secoh het volgende:
[..]
Dat moet een complot zijnGaan alle meiden nu samenspannen?
Of alle vrouwen hebben allemaal dezelfde humorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:52 schreef secoh het volgende:
[..]
Dat moet een complot zijnGaan alle meiden nu samenspannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Verf een hakenkruis op haar deur en stuur haar een schoppenaas met de post.
Plan een onverwachte aanval :als zeboodschappen gaat doen ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:33 schreef secoh het volgende:
[..]
Idd en sinds het laatste bezoek van vandaag vind ik dat nog niet eens zo erg. Like wtf, ga je even via sms het zitten uitmaken in geheimschrift dan nog weldan ga je er in hoogsteigen persoon een kijkje nemen.
Ik bel aan en hoorde voetstappen. Ik heb nog op het raam staan bonzen en gezegd dat ik weet dat ze er is maar nog te laf om buiten te komen.
Ja, dat vraag ik me dus ook af, het klinkt niet echt serieusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:11 schreef Rebubbled het volgende:![]()
Mééééén ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Hoe lang duurde deze relatie?
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:22 schreef Crack_ het volgende:
Ahw!
En tóch wil ik weten hoe ze aan die stomme puzzel komt, en hoe wij die nou moesten oplossen
Ex-vriendinquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:56 schreef Diabox het volgende:
Ik heb nu al zo'n gigantische hekel aan jouw vriendin.
Ik heb de Wikipedia gelezen en zelf eens zo'n vigenèrecode proberen maken en met vigenère is het best mogelijk, omdat een letter nooit een vaste vervangletter heeft (bv. a is niet altijd v)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:06 schreef Diabox het volgende:
Vooral die 3 v's bij het 4e woord makes no sense at all. Zo'n kut vriendin zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |