Kotsen jullie maar over jullie eigen schaamstreek heen met de kotsbrokjes achter jullie eikelrand; terwijl ik haar zwaar aan het geven ben!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:01 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
1 ze is roemeens
2 WAT EEN GEDROCHT
3 #@%$#@$#
Wat is erquote:
Daar gaat het niet omquote:
Jij kijkt bij meisjes alleen naar borsten?quote:
Nee vooral naar hun voeten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jij kijkt bij meisjes alleen naar borsten?
Opdat ze niet vergeten wordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:37 schreef Johnny-V het volgende:
Kende haar niet maar je hebt een punt, zeer zonde:
[ afbeelding ]
Dat zijn gewoon 2extra watertanksquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:37 schreef Johnny-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er precies op het moment van die foto een kinderhoofdje tussen weet te wurmen zal deze als een overrijpe tomaat uit elkaar spatten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Magere_Gein op 11-07-2009 00:00:17 ]Er is leven na de lach.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:50 schreef Magere_Gein het volgende:
Weet je wat ook bizar is:
[ afbeelding ]Néé, wat heeft ze gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whaaaat???? No money?
Heeft ze ooit tieten gehadquote:
Stond even los van de borsten. Een van de mooiste vrouwen is nu zo vercrackt, herkende haar niet eensquote:
Je moet het gewoon met humor bestrijden (de klap kwan ook bij mij hard aan), zo mooi en af en dan ga je zo'n lekkerlichaamdverneukende sport doen. Maar hier is dus hoe ik dat aan het verwerken ben: Anna Kournikova [geen virus, echt waar]quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:45 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Stond even los van de borsten. Een van de mooiste vrouwen is nu zo vercrackt, herkende haar niet eens
Ik ook niet. Wie is hetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:45 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Stond even los van de borsten. Een van de mooiste vrouwen is nu zo vercrackt, herkende haar niet eens
Het is al laat en je moet toch je postquota op peil houden hè tong?quote:
Praat eens normaalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:00 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Het is al laat en je moet toch je postquota op peil houden hè tong?(kijk even 2 posts hierboven of druk op de spoiler). Of was het zo'n 'waarom besteden we aandacht aan iemand die nog nooit een WTA toernooi heeft gewonnen terwijl ze wel topproftennisster claimde te zijn- opmerking?
Wat is er niet normaal aan wat daar staat dan? omg, Tong vind mij minder normaal praten dan hemzelf, ik laat me meteen opnemen!quote:
OMGquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:37 schreef Johnny-V het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:47 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan wat daar staat dan? omg, Tong vindt mij minder normaal praten dan hemzelf, ik laat me meteen opnemen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |