Maakt in princiepe niet uit. Zit je daar voor lul.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Ga naar een mannensauna. Heb je het dan nog, ben je gay.
Die zijn er wel maar die zijn niet specifiek voor dat doel ontwikkeld, bijvoorbeeld antidepressiva, en anti-hoge bloeddrukpillen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:52 schreef semexo het volgende:
Raar dat er niet gewoon een pilletje o.i.d. voor is dat je tijdelijk geen stijve kunt krijgen.
In een sauna is dat enigszins raar ja. Tenzij je in de sauna vooral komt om naakte jonge tienermeisjes te zien en je in je gedachten jezelf loopt op te geilen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef Druktemaker het volgende:
Waarom is het raar om een harde te krijgen van lekkere, jonge, naakte meisjes?
*proest*quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef Joe-Momma het volgende:
Gewoon ff een goeie tik op je eikel geven, en veel praten met je pie-pie.
Zat ik ook aan te denken. Tubgirl, goatse etc uitprinten en meenemen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:42 schreef Seam het volgende:
Denk aan Tubgirl, zij begon zo ook, maar kwam niet verder dan het koude bad
Verder is het behoorlijk gay om het een boner te noemen zeg
Dan moet je daar wel eerst even naartoe huppelen, voorzichtig manoeuvrerend omdat je anders de opgehangen badjassen van de haakjes af prikt onderweg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gewoon bij het krijgen van een erectie ff lekker in het koude dompelbad springen.
Dan is hij zo weg
Of je glijd uit door gladde vloer en zo met je lul bij een chick d'r in. En bewijs dan maar eens dat dat geen verkrachting was! Ben je wel mooi de lul!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel eerst even naartoe huppelen, voorzichtig manoeuvrerend omdat je anders de opgehangen badjassen van de haakjes af prikt onderweg.
Wees blij. Straks wil één van die lekkere wijven met je naar bed.. ben je keihard gepwndquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:52 schreef semexo het volgende:
Handkarren voor ik er naar toe ga deed ik inderdaad al, maar dat helpt niet afdoende. Ben te potent denk ik...
En mijn handdoek voor m'n lul doen valt ook zo op, omdat niemand dat daar doet.
Raar dat er niet gewoon een pilletje o.i.d. voor is dat je tijdelijk geen stijve kunt krijgen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
mooie (gothic) jurk stukken geiler om te zien
iddquote:
Trek je van te voren af. Het gebeurt wel vaker dat jongens van jouw leeftijd sneller een erectie krijgen omdat ze nog nooit geneukt hebben. Dat geeft helemaal niet, praat er ook met je moeder over, dat lucht op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:49 schreef semexo het volgende:
Tips anyone?
Ja sexy, zo'n ring door je beide neusgaten. Koeien hebben dat toch ook?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit toch echt 1000x sexier dan naakt
Hehe zie je TS zo met z'n lichaam omhoog.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:41 schreef bendk het volgende:
uitermate eenvoudig...neem een badlaken mee en ga op je buik op een van de bankjes liggen..
Meeste van die banken daar hebben latjesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe zie je TS zo met z'n lichaam omhoog.!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:54 schreef sjippen het volgende:
De meisjes zelf zullen dit ook wel opwindend vinden alleen zie je het bij hen uiterlijk niet zo goed.
Goeie kick mangquote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zo groot mogelijk maken die broekbult
![]()
Dan krijgtie een tent in de sauna.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien kun je je handdoek er steeds voorhouden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |