world of warcraftquote:Op maandag 9 juli 2009 16:45 schreef Jawzz het volgende:
Oh grutjes ik dacht dit een klacht was over world of warcraft waar je de horens van een koe (tauren) ook kan veranderen, ho!
Dat zou nog veel triester zijn dan waar het nu om gaatquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef Jawzz het volgende:
Oh grutjes ik dacht dit een klacht was over world of warcraft waar je de horens van een koe (tauren) ook kan veranderen, ho!
Mensen die veel dingen weten over world of warcraftquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef Jawzz het volgende:
Precies dit is een valide zaak }:Oquote:Op maandag 9 juli 2009 16:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou nog veel triester zijn dan waar het nu om gaat
die is heilig inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zolangmaar niet aangepast gaat worden
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef Jawzz het volgende:
dat boze kijken ook erbijquote:
Nert Alertquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef Jawzz het volgende:
relnichtenquote:
NERD.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef Jawzz het volgende:
ja TS kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 10 juli 2009 08:32 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Eng he, die veranderingen allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |