Stomme vraag misschien, maar hoe gaan je tegeltjes aan je aanrecht plakken? En wat ga je met bijvoorbeeld de gootsteen doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ik zou voor een ander kunststof aanrecht gaan...![]()
En snel? Neuh, dan had het er al opgezeten, zonder dit topic.
Nee, ik denk dat het tegeltjes worden, wordt ie ook een stukje hoger...![]()
Daar kan ik wel een aantal jaar tegen aan kijken, dat vind ik niet erg.
Moet toch een manier om het poreus te krijgen, of het heftig te beschadigen/ruw te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef error_404 het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar hoe gaan je tegeltjes aan je aanrecht plakken? En wat ga je met bijvoorbeeld de gootsteen doen?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:10 schreef -sabine- het volgende:
Dat zou ik ook geverfd willen hebben, al moest ik het iedere maand doen.
Thank U!quote:
Sukses met tegelen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:10 schreef error_404 het volgende:
Ik ben heeel erg benieuwd naar de foto's
Had het maar geen lelijk aanrechtblad moeten worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, een medestander!
Een die me begrijpt...![]()
[..]
Thank U!
[..]
Ik ook!![]()
Ach als ik het verkloot zie ik het dan wel weer...
Zo!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef skiff het volgende:
2 mogelijkheden (even testen)
1. Blad goed ontvetten met water en ammonia. Dan goed opruwen met een scotchbrite doekje (soort schuurspons). Neem een klodder tegellijm (poederlijm, geen pastalijm). Smeer deze ongeveer 4mm dik uit op de geschuurde plek. Laat een dag drogen. Neem nu een schroevendraaier, en tik de klodder weer los. Lukt dat? Balen! op naar optie 2.
Krijg je de klodder er lastig af? Betegelen die hap! Eventueel bij de wasbak een RVS tegelstrip gebruiken en netjes in de goede rondte buigen.
2. Tegels plakken lukt dus niet... Maar schroeven in Corian is geen probleem!
Neem een multiplex plaat, zaag op maat, en schroef die op het aanrecht. (wel voorboren). op hout kan je prima tegelen...
Waar zie jij goedkoop staan?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:06 schreef Forno het volgende:
Tegelen is ook niet goedkoop en snel gedaan.
Nou hieruit valt dat wel op te maken.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar zie jij goedkoop staan?
Of snel?
Hieruit trouwens ook:quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:31 schreef Oblivion het volgende:
Zoals de TT al zegt, is het aanrechtblad echt afgrijselijk...
Roodachtig blad met dan ook nog de achterplaat van hetzelfde spul...![]()
Zal zo foto plaatsen...![]()
Nu wil ik het gaan verven!
En ja, ik wil het, wil het, wil het perse verven.
Welke verf kan ik het beste nemen?
Iemand suggesties?
Maar hier geef je het zelfs aan:quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet.![]()
Toch moet het lukken!
Kijk over een aantal jaren is deze keuken aan de beurt en dan wil ik graag een mooi blad.
Maar voor nu..
Maar goed daar gaat het hier eigenlijk niet om.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is helemaal op maat gemaakt voor deze keuken.
Dan zouden andere mensen hetzelfde moeten hebben.
Doodzonde dat deze mensen niet een mooie donkere kleur hebben genomen voor dat geld.
Maar goed, het is nou eenmaal niet zo en ik wil dat toch echt gaan veranderen.
Een nieuw blad is geen optie want is te duur en een tussen oplossing van een ander blad irriteer ik mij ook aan, weet ik nu al.
Niets zo veranderlijk als een vrouw.quote:Effectief moet het zijn.
quote:En duurder dan een Belgisch hardstenen aanrechtblad zal het niet worden...
Ach ja, de een plakt en knip de ander weer wat anders.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:46 schreef Ml-etje het volgende:
Pff wat was de bijdrage van bovenstaand geplak en geknip..
Twijfelen verboden Obli
Ja hoor, ik zal opruimen......quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:41 schreef gfx het volgende:
Mooi aanrechtblad hoor, volgend jaar is het weer in de mode.
Het is toch niet stuk? Misschien moet je het eens opruimen...
Je komt met 1 vraag en er worden een heleboel meer beantwoordt..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ach ja, de een plakt en knip de ander weer wat anders.
Ikke twijfelen? Hoe kom je er bij...![]()
[..]
Ja hoor, ik zal opruimen......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |