Nee nog allicht niet, die achterlijke lap tekst. Da's te moeilijk. Maar ik zag ergens illuminati staan, en toen was het voo rmij iig ook al TRU genoeg. Sjonge jonge.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Beetje makkelijk weer vind je niet? Heb je het stuk uberhaubt wel gelezen?
[ afbeelding ]
Moet jij niet in de dierentuin zitten wasbeer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Nee nog allicht niet, die achterlijke lap tekst. Da's te moeilijk. Maar ik zag ergens illuminati staan, en toen was het voo rmij iig ook al TRU genoeg. Sjonge jonge.
Niet helemaal, hier stopte ik:quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Beetje makkelijk weer vind je niet? Heb je het stuk uberhaubt wel gelezen?
[ afbeelding ]
Ergens onderweg moet mevrouw een beetje beschadigd zijn geraakt in haar brein. Wat een onzin, wat doet dit hier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef Revolution-NL het volgende:
Jane Burgermeister is van Ierse/Oostenrijkse afkomst en heeft artikelen geschreven voor Nature, het Britse Medical Journal, en American Prospect.
Wat een onzin, zo kun je overal wel een concentratiekamp in zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:40 schreef Revolution-NL het volgende:
De Fema camps zijn er overigens helemaal klaar voor
Het is juist kwalijk dat men miljoenen mensen wil inenten zonder dat men weet wat de bijwerkingen zijn!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Kankertopic slotje plz!
Dit is kwalijke shit.
Als er maar genoeg mensen zich niet laten inenten wordt de inentingsgraad heel laag. Waardoor het virus zich meer kan verspreiden over Nederland en meer mensen ziek worden.
Omdat het vaccin geen 100% bescherming biedt (waar die gemene BigPharma dus heel eerlijk over is) kunnen kwetsbare mensen die zich wel hebben laten inenten alsnog ziek worden en overlijden.
Dit is gewoon uitermate verontrustend te noemen.quote:In februari is een onderdeel van een proefvaccin voor het Mexicaanse griepvirus getest bij BioTest in Tsjechië. Het proefvaccin werd toegediend aan fretten, die vervolgens stierven
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:10 schreef Idler het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo kun je overal wel een concentratiekamp in zien.
februari, is daar bewijs voor?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is juist kwalijk dat men miljoenen mensen wil inenten zonder dat men weet wat de bijwerkingen zijn!
[..]
Dit is gewoon uitermate verontrustend te noemen.
Wij hebben hier tegenwoordig ook internet hoor. De apen zitten er nog niet op. Maar die krijgen dan wel weer nieuwe laptops. Dat wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:52 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Moet jij niet in de dierentuin zitten wasbeer?
Heb je dit filmpje zelf bekeken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit ziet er meer uit als een vakantie kamp inderdaad.
Kan jij aangeven waar de Fema Camps dan wel voor zijn? Waar al die treinen dan voor gebouwt worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Roi het volgende:
[..]
Heb je dit filmpje zelf bekeken?
Ik dacht ik geef die jongen een kans, maar dat filmpje slaat kant nog wal..
Ze is het JWC vergeten! (JoodsWereldComplot!)quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niet helemaal, hier stopte ik:
De journalist heeft bewijzen overhandigd van bioterrorisme, dat gepleegd wordt onder leiding van de internationale bankiers die de controle hebben over zowel de Amerikaanse Federal Reserve, de Wereld Gezondheids Organisatie, de VN en de NAVO. Dit bioterrorisme heeft massale genocide als doel, en zal volgens haar worden uitgevoerd door middel van het genetisch gefabriceerde grieppandemie-virus, dat opzettelijk zoveel mogelijk slachtoffers moet gaan maken.
Die voorzieningen zijn er in NL ook! Verder volkomen logisch en zoals ik al aangaf, totaal geen reden om bang voor te zijn want niemand die ervan profiteerd. Zijn gewoon voorbereidingen op noodsituaties, ja, het zou kunnen dat dan 3000 mensen preventief (tijdelijk) van de straat worden gehaald. Die mensen zullen echter wel goed behandeld worden en komen dan zo snel mogelijk weer vrij. We hebben het namelijk over extreme noodsituaties.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kan jij aangeven waar de Fema Camps dan wel voor zijn? Waar al die treinen dan voor gebouwt worden.
Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat het filmpje dom gelul is maar wat is jou conclusie dan NA het zien van deze film.
Wat als er bij het uitbreken van de griep de marshall law in werking treed en mensen zichzelf weigeren te vaccineren. Zouden deze kampen niet heel erg goed van pas komen om mensen op te sluiten of in quarantaine te zetten?
Ze willen olie ruilen met de reptilians.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar de regeringen willen dus massamoord plegen om zo aan olie en andere zooi te kunnen komen. En wat gaan ze daar dan mee doen? Ik bedoel, rijk word je er niet van, als de rest van de wereld dood is.
Inderdaad, wat heb je aan gigantische voorraden water, olie, goud en dollars als je het nergens tegen kan ruilen? Zaken zijn waardeloos als er geen vraag naar is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar de regeringen willen dus massamoord plegen om zo aan olie en andere zooi te kunnen komen. En wat gaan ze daar dan mee doen? Ik bedoel, rijk word je er niet van, als de rest van de wereld dood is.
Een stijve arm hoogstens, nou drama zeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is juist kwalijk dat men miljoenen mensen wil inenten zonder dat men weet wat de bijwerkingen zijn!
[..]
Dit is gewoon uitermate verontrustend te noemen.
Knap dat jij wel alle bijwerkingen weet. Dan ben je de enigstequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Een stijve arm hoogstens, nou drama zeg.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad, wat heb je aan gigantische voorraden water, olie, goud en dollars als je het nergens tegen kan ruilen? Zaken zijn waardeloos als er geen vraag naar is.
Het verhaal slaat kant nog wal, als er miljoenen mensen overlijden aan de griep, stort de hele kutklerebende in elkaar. Dan zou er anarchie onstaan en daar zouden die complotters dan gebruik van willen maken? De economie bestaat bij gratie van happy consumenten en als je die uitroeit, valt er niks te verdienen.
* proestquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ze willen olie ruilen met de reptilians.
Je bedoelt dat ze reptilians (wat dat dan ook mogen zijn) in ruil voor olie willen hebben?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:51 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ze willen olie ruilen met de reptilians.
Je meent het nog ook he?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben van mening dat de waarheid altijd ergens in het middenligt. Ik zeg ook niet dat de theorien 100% waar zijn.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef HiZ het volgende:God zeg wat een raar mens, ik hoop dat ze zichzelf niets aandoet als ze niet ontvankelijk wordt geacht
tl;drquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:28 schreef thunderhart het volgende:
Vind het wel altijd 'vreemd' dat altijd en eeuwig hier op Fok door dezelfde 'elite' onderwerpen als deze altijd zwaar afgezeken worden en het respect voor de TS ver te zoeken is. Voor menig TS trouwens. Of 'jullie' wél weten wat er speelt..? Voor alle onderwerpen die betrekking hebben op het vernietigen of ontnemen van onze vrijheid of gezondheid of noem maar op, zit hier een heel legertje klaar om het naar het land der fabelen te verwijzen. Goed onderbouwde informatie en feiten geleverd door wetenschappers en medici worden belachelijk gemaakt en door wie? Een handje vol internetgangers die alleen maar op Fok-info leven die denken dat zij het wel weten? Iedereen liegt? Iedereen lult uit zn nek? Al die wetenschappers en onderzoekers weten niet waar ze het over hebben? Alleen de fokkers hier? Nou..ik denk dat al die fokkers die niks anders doen dan deze materie afzeiken is uit hún box moeten stappen en eens door het raam naar buiten moeten kijken en eens de moeite moeten nemen om bv een bericht zoals:' Melk de witte sloper' of 'umts masten veroorzaker van leukemie' ( en vele anderen) goed moeten doorlezen. Van de TS van soortgelijke onderwerpen wordt er altijd verkondigd dat ze geen leven hebben omdat ze met onzin aankomen en ze hun alu-hoedje moeten opzetten,borrelt bij mij de vraag omhoog met welke expertise menig Fokker hier met feitelijke bewijzen komt dat het niet zo is? Negen van de tien keer zijn het op de man gespeelde respectloze opmerkingen die wal nog kant raken. Nou..dat is intelligent zeg. Zelfs moderators hier vormen een front met de zittende afzeikers....aan den lijve ondervonden en ook vaak gelezen.
Maar het maakt geen ene ruk uit wat jullie ervan vinden hoor..het vindt toch zijn weg wel. Deze TS én de door jullie gedoodverfde Lambiekje en anderen hebben dus wel mijn respect. Zíj durven hun stem te laten horen...
Er is niks gemakkelijker om anderen belachelijk te maken en als goedkope boksbal te gebruiken voor het vermaak van anderen of zelf bijdehanter over te komen dan je eigenlijk ben door een gevatte onliner of om iemand te veroordelen om een spelfoutje. Stoer hoor...
Het maakt me daarom ook geen ene hol uit hoe dit bericht ontvangen wordt en wie er op reageert met wat voor onliner, referentie naar iets of wat dan ook. Het algemene commentaar wat op deze materie gegeven wordt is het trieste niveau waarop geleefd wordt door menig fokker hier. Wie is hier nou ge-fokt vraag ik me wel eens af als ik dit alles zo lees?
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden....
Als je de betekenis van deze woorden achterhaald hebt kom dan nog maar eens terug....
Ja...en spuw uw gal maar![]()
Thunderhart
Een onderzoeksjournalist?quote:De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bioterrorisme en poging tot massamoord door middel van het nog vrij te geven vaccin tegen de Mexicaanse griep.
Ga jij maar lekker slikken wat je op internet tegenkomt jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker slikken wat je voorgeschoteld krijgt op TV.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kan jij aangeven waar de Fema Camps dan wel voor zijn? Waar al die treinen dan voor gebouwt worden.
Uit je spelling en je goedgelovigheid maak ik op dat je nogal simpel van geest bent, maar goed, dat zijn de meeste types zoals jij. Je domme vragen geven ook maar aan dat je helemaal niet geïnteresseerd bent in de werkelijkheid, je wil bevestiging hebben van je complotgelul.quote:Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat het filmpje dom gelul is maar wat is jou conclusie dan NA het zien van deze film.
Dat gelul over die kampen horen we onderhand al 30 jaar, elke nieuwe president zou de kwade genie zijn die zijn tegenstanders erin zou opsluiten. Doe eens nuchter.quote:Wat als er bij het uitbreken van de griep de marshall law in werking treed en mensen zichzelf weigeren te vaccineren. Zouden deze kampen niet heel erg goed van pas komen om mensen op te sluiten of in quarantaine te zetten?
Probeer gewoon eens kritisch te kijken naar zoiets; hoe gemakkelijk ze je laten zien wat je wil zien, terwijl er hele andere en waarschijnlijkere interpretaties mogelijk zijn als je de beelden los ziet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit ziet er meer uit als een vakantie kamp inderdaad.
IT'S AMAZING MIKE!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef thunderhart het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/help-jane-burgermeister/
Op deze site wordt er trouwens een werkend middel aangeboden tegen mexicaanse griep.
Deze methode is jarenlang beproeft en heeft zijn vruchten afgeworpen. Het is gratis en voor niets en het werkt. Vraag je maar af waarom dit verzwegen wordt....
Ze vraagt om geld?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef thunderhart het volgende:
Op deze site wordt er trouwens een werkend middel aangeboden tegen mexicaanse griep.
Deze methode is jarenlang beproeft en heeft zijn vruchten afgeworpen. Het is gratis en voor niets en het werkt. Vraag je maar af waarom dit verzwegen wordt....
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef thunderhart het volgende:
quote:Heel simpel: maak dan meteen een bedrag over wat je kunt missen
Dat overmaken was toch omdat mevrouw ontslagen is en de proceskosten anders niet kan betalen?quote:
Ja iddquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat overmaken was toch omdat mevrouw ontslagen is en de proceskosten anders niet kan betalen?![]()
Heb het gelezen, en wat moet ik nu proberen enkele weken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:04 schreef thunderhart het volgende:
Neem even de moeite om het hele verhaal te lezen, ga dan proberen enkele weken en dán pas oordelen.
http://www.wanttoknow.nl/(...)de-mexicaanse-griep/
En hoe kan je dan die resonantie opwekken zonder een stof (uit bv een medicijn)?quote:Een stof (uit bijv. een medicijn) resoneert met haar specifieke frequentie met (een deel van) jouw lichaamsfrequentie. Het gevolg is dat jouw (deel-)frequentie een duwtje krijgt in de richting waarin verondersteld wordt dat deze dient te gaan om jouw weer beter te maken.
De essentie van de werking is dus resonantie! Een van de oudste vormen van creatie die in feite zo oud is, als onze Aarde bestaat! Daar waar men denkt dat het materiële stoffen zijn die de werking van medicijnen verklaren, ligt het in de energetische kant van medicijnen, die hun werking verklaart; juist ja: resonantie.
Waarom is er geen serieuze medicus of wetenschapper die waarde hecht aan die resonantie-onzin?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:04 schreef thunderhart het volgende:
Neem even de moeite om het hele verhaal te lezen, ga dan proberen enkele weken en dán pas oordelen.
Omdat ze daar niets aan kunnen verdienen natuurlijk! En (ondanks de de holle eed van Hippocrates) it's all about the Benjamins!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Waarom is er geen serieuze medicus of wetenschapper die waarde hecht aan die resonantie-onzin?
wtf?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Omdat ze daar niets aan kunnen verdienen natuurlijk! En (ondanks de de holle eed van Hippocrates) it's all about the Benjamins!![]()
Ik vraag me wel steeds af wat je met je rijkdom gaat doen als je net 5.000.000.000 mensen hebt vermoord. Dan is er bijna niemand meer over om tegen op te scheppen. Er is niemand meer over om je huis te schilderen, je golfbaan te maaien, je riool te ontstoppen, laat staan al die 5.000.000.000 lijken opruimen!Volgens mij hebben die Illuminatie daar ook nog niet te best over nagedacht!
Uit de OP:quote:
Dat wordt toch een onhoudbaar zooitje?quote:Obama onderdeel van plan genocide op 5 miljard mensen
Oh, op die fiets.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Dat wordt toch een onhoudbaar zooitje?Of zie ik het verkeerd? Niemand om je Rolls naartoe te brengen als ie stuk is, niemand om de koeien te melken, niemand om je olie aan te verkopen die je net doormiddel van genocide op 5.000.000.000 mensen hebt weten te bemachtigen!
Ik vind het een waardeloos plan!
Daar hebben "ze" allang over nagedacht hoor, ze gebruiken een DNA database om daaruit de beste arbeiders te klonenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Dat wordt toch een onhoudbaar zooitje?Of zie ik het verkeerd? Niemand om je Rolls naartoe te brengen als ie stuk is, niemand om de koeien te melken, niemand om je olie aan te verkopen die je net doormiddel van genocide op 5.000.000.000 mensen hebt weten te bemachtigen!
Ik vind het een waardeloos plan!
Hoe luister jij naar die tonen dan? Meditatie of zoiets?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef thunderhart het volgende:
@Techno,
Je hebt geen stof nodig die nodig is om die vibratie op te wekken. Ieder mens heeft in feite al alle ziektedragers sluimerend in zich..zelfs kanker.
Als je bv verkouden word is het zaak dat je zo snel mogelijk die tonen gaat beluisteren. Die vibraties verhogen de desbetreffende anti-verkoudheidsvibraties in jou, maken je resistentie groter tegen die verkoudheid. Door middel van te luisteren naar die tonen versterk je je immuumsysteem ivm verkoudheid.
Ik heb dit zelf al meerdere malen ondervonden met o.a verkoudheid, griep en bij een vriend van mij bij beginnende incontinentie die nu verdwenen is. Bij vrienden van mij met kinderen die ik op deze therapie gewezen heb waren de resultaten verbluffend, bedplassen, stotteren, zelfvertrouwen, trauma. Mijn ervaring is dat het wel degelijk werkt, en daar heb ik geen bevestiging voor nodig dan die van mijzelf.
Vroeger geloofde men ook niet dat een mens een aura om zich heen had maar tegenwoordig is dat een algemeen bekent aangenomen wetenschappelijk feit. En als je logisch nadenkt en je beseft dan dat de mens bestaat uit energie die vibreert..tja..dan is deze methode niet het ei van Columbus maar eigenlijk heel logisch. Maar je hóeft niets te geloven..je hóeft niks te proberen..Je mag geloven wat je wil.
Gelukkig zijn we allemaal vrij om zelf te beslissen hoe en wat we willen zien en geloven. Nog wel.
Ik ben in ieder geval overtuigd dat deze methode werkt en wat een ander er mee doet is hun pakkie an.
Thunderhart
Omdat ik meer waarde hecht aan de mening van iemand die ervoor geleerd heeft dan een of andere VMBO'er die iets op internet gevonden heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef thunderhart het volgende:
@ provinciaal,
Tja..wat een boer niet kent dat vreet ie niet he...en zou het voor jou wat uitmaken dat een 'erkende' medicus zou zeggen: ja het werkt!
Wij van WC-eend..., placebo-effect, enzovoorts. Nogmaals, als iemand met wetenschappelijke onderbouwing kan komen, prima. Mensen kunnen van alles zeggen en geloven, maar dat betekent niet dat ik ze maar op hun woord moet geloven.quote:Nou ik ben van mening dat als je het dan wel gelooft, je nog een lange weg te gaan heb.
Ondervinden Provinciaal..ondervinden.. dat is the key. Maar jij hebt nog helemaal niks! Je hebt alleen heel snel je vooroordeel klaar en gooi de jarenlange en beproefde ervaringen van andere mensen gewoon opzij. Ze liegen allemaal en kletsen allemaal uit hun nek, toch? Jij hebt er tenslotte toch ook al járen onderzoek naar gedaan en de helft van je leven aan besteed? Jij kan toch met álle zekerheid zeggen dat het kul is? Niet? Wáár heb je het dan over? Je hoort de bel luiden maar je weet uberhaupt niet waar de klepel hangt en roept als een dorstige in de woestijn. Kijk..als je nou zou zeggen dat JIJ deze methode al jarenlang en met meerdere dingen had beproeft maar geen resultaat zag, dán zou ik er nog oren naar hebben..maar nu? Nee..ook jij behoort tot díe boeren..helaas. Misschien dat je ooit deze methode gaat onderwerpen aan een eigen gedegen onderzoek en hier de resultaten kom beschrijven. Ik ben erg benieuwd.
google "Brain Wave Entrainment"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hoe luister jij naar die tonen dan? Meditatie of zoiets?
Omschrijf je methode eens wat beter aub, want ik snap het niet helemaal![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:04 schreef thunderhart het volgende:
Wel, dat zijn meestal de enige bijwerkingen na een vaccinatie. Of dit vaccin moet al HEUL anders zijn dan de rest.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Knap dat jij wel alle bijwerkingen weet. Dan ben je de enigste.
Als jij zwaar verkouden bent en iemand zegt dat hij een middel heeft gemaakt wat zeker werkt, neem je het dan ook direct in?
Vast niet.
Vertrouw maar blind op de overheid. Erg verstandig.
Désire Röverquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef thunderhart het volgende:
Nog één dan...
http://www.wanttoknow.nl/(...)-youtube-van-desire/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |