abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_71172290
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:50 schreef WeebI het volgende:
Beetje matige uitslag als je het mij vraagt, al heb ik het niet gezien.
Real Madrid heeft de eerste oefenwedstrijd van het seizoen afgewerkt. De Koninklijke won in Ierland met 1-0 van het bescheiden Shamrock Rovers.

Van de zes Nederlanders die bij Real onder contract staan, begon er geen enkele in de basisopstelling. Klaas-Jan Huntelaar behoort sowieso niet tot de selectie; Royston Drenthe, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart speelden de gehele tweede helft mee; en Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben kwamen niet in actie.

Van de nieuwe topaankopen verscheen Cristiano Ronaldo aan de aftrap en kwam Karim Benzema (foto) de tweede helft binnen de lijnen. Raúl Albiol en Kaká waren nog niet van de partij, net als de Spaanse internationals van Real. Bij afwezigheid van Iker Casillas verdedigde Jerzy Dudek het doel tegen Shamrock.

De Poolse keeper moest zowaar een aantal keren handelend optreden tegen de Ierse semi-profs. Álvaro Negredo haalde zelfs nog een bal van de doellijn. Daar stond tegenover dat Benzema aan de andere zijde de paal raakte en Van der Vaart enkele keren gevaarlijk was.

Pas in de 86ste minuut maakte Real het verschil, Gabriel Heinze stond met een lange pass aan de basis van de het eerste doelpunt van Benzema in het shirt van Real. De Franse international was de Ierse verdediging te snel af en rondde beheerst af.


Zegt nog niks, maar dit is niet best.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71172398
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:13 schreef Peter-Andre het volgende:

[..]

En een goed draaiend team met een verdediging maakt ook een wereld van verschil ten opzichte van vorig seizoen lijkt me. Wellicht nog een CV en het lijkt me klaar.
Ik wee wie, jij mag gokken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71172620
Die kerel van Velez zeker.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:53:08 #154
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71174660
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik wee wie, jij mag gokken
Als je nu gewoon zegt wie het is, dan geloof ik je tenminste als hij daadwerkelijk zou komen. Vooralsnog geloof ik er geen hol van.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:54:02 #155
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71174704
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
Raúl Albiol en Kaká waren nog niet van de partij, net als de Spaanse internationals van Real.
Raúl Albiol is geen Spaans international van Real?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_71175148
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:54 schreef WeebI het volgende:

[..]

Raúl Albiol is geen Spaans international van Real?
Don't blame the messenger

Heb het stukje letterlijk gekopieerd van VI.

Klik
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:58:18 #157
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71176823
Javi García is overigens voor zes miljoen naar Benfica vertrokken. Uitstekende deal als je het mij vraagt.

Garay krijgt zijn rugnummer.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:00:45 #158
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71176911
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik wee wie, jij mag gokken
Oooh wat leuk dit Wordt het Puyol of toch Terryyyy? WIE ZAL HET ZEGGEN ALLEEN DAM WEET HET!!!!!111!!!!!11!
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:09:29 #159
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71177215
Ik wil ook graag gokken: Hij heeft het over Otamendi van Velez.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:21:05 #160
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71177640
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:58 schreef WeebI het volgende:
Javi García is overigens voor zes miljoen naar Benfica vertrokken. Uitstekende deal als je het mij vraagt.

Garay krijgt zijn rugnummer.
Javi Garcia leek mij altijd wel een goede. Vind het jammer dat er weer een jeugdspeler vertrekt zonder een kans te krijgen.

Gisteren hadden de commentaristen het idee dat Garay tekort zou komen voor Real omdat hij niet gewend is te verdedigen met veel ruimte in z'n rug, iets waar Ramos en Pepe in het algemeen erg goed in zijn en waar verdedigers die vaak dicht bij het doel spelen (denk aan Samuel en Cannavaro) vaak moeite mee hebben. Wat is jou mening hierover?

HUntelaar schijnt ja te hebben gezegd tegen Stuttgard(met d of t). Vraag me af wie de volgende zijn die weg gaan en hoe de selectie er eind aug uit ziet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:26:17 #161
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71177809
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:21 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Javi Garcia leek mij altijd wel een goede. Vind het jammer dat er weer een jeugdspeler vertrekt zonder een kans te krijgen.

Gisteren hadden de commentaristen het idee dat Garay tekort zou komen voor Real omdat hij niet gewend is te verdedigen met veel ruimte in z'n rug, iets waar Ramos en Pepe in het algemeen erg goed in zijn en waar verdedigers die vaak dicht bij het doel spelen (denk aan Samuel en Cannavaro) vaak moeite mee hebben. Wat is jou mening hierover?

HUntelaar schijnt ja te hebben gezegd tegen Stuttgard(met d of t). Vraag me af wie de volgende zijn die weg gaan en hoe de selectie er eind aug uit ziet.
Mwa, imo heeft Javi García best de kans gekregen in een paar wedstrijden. Aan de andere kant, veel slechter dan Gago was hij niet. Maar als je er zes à zeven miljoen voor kan vangen moet je dat gewoon doen lijkt me.

En over Garay, die heeft natuurlijk een tijdje voor Racing gespeeld, dan is het sowieso anders om in te stappen bij Real, waar veel aanvallender wordt gevoetbald. Dat heeft simpelweg tijd nodig, dat kun je niet aan de hand van één potje beoordelen. Sowieso verwacht ik aanvankelijk een centraal duo met Pepe en Albiol.

Stuttgart is met een t.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:29:40 #162
262836 Peter-Andre
Andre Peter
pi_71177927
Ik neem aan dat in principe jullie dit ook de meest imposante voorhoede vinden, en hoe zien jullie het verder ingevuld:

-----------Benzema-----------
Robben------------C.Ronaldo
------------Kaka---------------
Try to be a little bit more like me, and a little bit less like you.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:51:34 #163
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71178636
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef Peter-Andre het volgende:
Ik neem aan dat in principe jullie dit ook de meest imposante voorhoede vinden, en hoe zien jullie het verder ingevuld:

-----------Benzema-----------
Robben------------C.Ronaldo
------------Kaka---------------
Basiself:

---------------------------------Casillas-----------------------------------------

------Ramos---------Pepe-------------Albiol-------------Arbeloa------------

-------------------Lass/Diarra-------------Xabi----------------------------------

--------Ronaldo--------------Kaka--------------------Robben---------------

---------------------------------Benzema/Ruud---------------------------------

Wisselspelers:

----------------------------------Dudek/Codina-----------------------------------------

---- Torres------------Garay-------------Metzelder------------Marcelo----

------------------------Lass/Diarra---------Gago---------------------------

----Higuain----------------VdVaart/Sneijder--------------------Raul---------------

-------------------------Benzema/Ruud/Raul--------------------------------

De rest moet gewoon weg.

En dan zijn er natuurlijk genoeg combo's te bouwen. Ramos en Arbeloa kunnen beide centraal spelen. Torres kan net zo goed linksback. Sneijder kan centraal, Raul kan in de spits, Kaka kan van links, Ronaldo kan achter spits, in de spits, van links. Casillas kan verdedigend middenvelder spelen. Benzema kan van rechts komen. Higuain kan in de spits. Marcelo kan wat meer naar voren spelen. Alles kan.

Pellegrini schijnt het ook fijn te vinden als de aanvallende vleugels naar binnen trekken en ruimte maken voor de backs. Ik vraag me dan ook af hoe er gekeken wordt naar de kwaliteiten van die backs, aangezien Ramos aanvallend veels te weinig brengt. Torres is aanvallend een stuk sterker. Daarnaast wordt er niet ingekocht op die kwaliteiten, omdat Arbeloa (met z'n choco-been) aanvallend ook niet de grootste is op de linksback.

De grootste fout van Calderon vind ik nog steeds het niet halen van Alves. Die gast laat je hele team beter spelen en er is geen rechtsback die 70% zo goed is als hij. En nu speelt ie bij Barca.

[ Bericht 13% gewijzigd door jojomen4 op 21-07-2009 13:58:05 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:00:42 #164
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71178918
Codina, jojo?

Doe mij dit maar:

Zo graag:

---------------Casillas--------------
Ramos----Pepe---Albiol----Torres
-----------------Lass---------------
Ronaldo-------Kaká-------Robben
----------Higuaín---Ruud------------

En tegen de iets betere tegenstanders:

---------------Casillas---------------
Ramos----Pepe---Albiol----Heinze
------------Lass---Gago------------
---Ronaldo----Kaká----Robben----
------------Van Nistelrooij-----------

Schaduwelftal:

----------------------Dudek-----------------------
Opare------Metzelder---Garay---------Marcelo
----------------------Diarra------------------------
-------Higuaín------Vaart---------Sneijder------
---------------Benzema---Raúl--------------------

Eventuele jeugd:

---------------------Adán-----------------------
Opare-------Velayos-------Gary-------Agus
--------------------Tébar-----------------------
-----Zamora------Mosquera------Modrego--
--------------Palanca--------Alípio------------
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:15:35 #165
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71179379
Heinze en Gago tegen de betere tegenstanders? Die laten al 2 jaar achter elkaar zien dat ze kwaliteit tekort komen.

Gago boven Diarra kiezen? Diarra is een blok beton waar je niet langs komt, daarnaast laat hij opbouwend evenveel zien als Gago.

Weebl toch..

Owja, wiki zegt dat Codina niet meer bij Real zit.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:17:58 #166
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71179467
Heinze brengt ervaring, hij lijkt me tegen een grotere club iets betrouwbaarder dan Torres. En in principe zegt dat al genoeg, want Heinze is een prutser.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:18:23 #167
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71179486
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:15 schreef jojomen4 het volgende:
Heinze en Gago tegen de betere tegenstanders? Die laten al 2 jaar achter elkaar zien dat ze kwaliteit tekort komen.

Gago boven Diarra kiezen? Diarra is een blok beton waar je niet langs komt, daarnaast laat hij opbouwend evenveel zien als Gago.

Weebl toch..

Owja, wiki zegt dat Codina niet meer bij Real zit.
De combo Lass-Gago werdt overigens ook helemaal weggespeeld tegen Liverpool en Barca. Dus tegen de betere tegenstanders heb je daar geen fuck aan. Dan moet je echte kerels hebben.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:19:27 #168
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71179515
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:17 schreef WeebI het volgende:
Heinze brengt ervaring, hij lijkt me tegen een grotere club iets betrouwbaarder dan Torres. En in principe zegt dat al genoeg, want Heinze is een prutser.
Heinze laat al 2 jaar zien dat het dikke stront is. Torres speelt zelden (en dan heb ik het nog maar over 1 pot die ik me herriner) een slechte pot. Die kan het ook tegen grote clubs.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:09:59 #169
113682 WeebI
Wee Bull
pi_71187995
Wat Diarra betreft heb je wel gelijk, vind ik. Snap zelf al niet waarom ik hem niet op het middenveld zette. Denk bovendien dat Pellegrini liever een beest als Mahamadou heeft dan een beweeglijke speler als Lass, aangezien Senna ook een beer is.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:44:48 #170
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_71197941
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:09 schreef WeebI het volgende:
Wat Diarra betreft heb je wel gelijk, vind ik. Snap zelf al niet waarom ik hem niet op het middenveld zette. Denk bovendien dat Pellegrini liever een beest als Mahamadou heeft dan een beweeglijke speler als Lass, aangezien Senna ook een beer is.


En Senna heeft vind ik wel zelfde karakteristieken als Diarra. Beestachtig zoals je noemt, maar voetballend kan die ook wel wat, al is het natuurlijk geen Xavi. Maar ik denk dat Diarra net als Senna een steunpilaar zou kunnen zijn voor het elftal.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_71198843


Vanaf 1:03 !! Wat een geweldig stel is het toch.

Venom, onze gifmaker.
pi_71200858
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:


Vanaf 1:03 !! Wat een geweldig stel is het toch.

Venom, onze gifmaker.
Guti en Ronaldo naast elkaar op de bank.

Toeval?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71201035
Haha, Guti en Ronaldo, dat aanstoten ook !!!

Was dat vd Vaart met die omhaal? .
pi_71201041
Die spits van Shamrock met zijn voetbalschoenen in 2 verschillende kleuren, wat een clown.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71201088
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Was dat vd Vaart met die omhaal? .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')