abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70829898
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Volgende week even het eerste motorlesje inplannen.
Als het financieel lukt:


K1200RS

en anders...


K1100RS.

en als ik hard faal


K100RS.
pi_70844019
tvp
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:12:15 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70844073
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Als het financieel lukt:

[ afbeelding ]
K1200RS

en anders...

[ afbeelding ]
K1100RS.

en als ik hard faal

[ afbeelding ]
K100RS.
Heb je al grijze haren ?
Huilen dan.
pi_70844287
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb je al grijze haren ?
Dat is precies wat ik ook dacht
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_70845625
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb je al grijze haren ?
Meh. Dit zijn leuke dingen hoor. Nog net geen ouwe lullen toermotoren, en aardig sportief. De 1200 heeft 130pk en 117nm op 266 kilogram drooggewicht, genoeg om lekker hard door te rijden.

En natuurlijk cardan want een ketting is kut als je veel gaat rijden.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:06:09 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70845816
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Meh. Dit zijn leuke dingen hoor. Nog net geen ouwe lullen toermotoren, en aardig sportief. De 1200 heeft 130pk en 117nm op 266 kilogram drooggewicht, genoeg om lekker hard door te rijden.

En natuurlijk cardan want een ketting is kut als je veel gaat rijden.
Ja, alleen jammer van die 266 kg .

Mwah, ik rijd toch wel veel met m'n R6, om de +/- 500km de ketting smeren en er is niks aan de hand. Kost je een paar minuten. Bij woon/werk-verkeer waarbij je ook door de regen en 's winters rijdt kan ik me voorstellen dat een cardan meerwaarde heeft. Maar ketting werkt voor mij ook prima.
Huilen dan.
pi_70846113
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, alleen jammer van die 266 kg .

Mwah, ik rijd toch wel veel met m'n R6, om de +/- 500km de ketting smeren en er is niks aan de hand. Kost je een paar minuten. Bij woon/werk-verkeer waarbij je ook door de regen en 's winters rijdt kan ik me voorstellen dat een cardan meerwaarde heeft. Maar ketting werkt voor mij ook prima.
Ik wil er als het kan dagelijks mee naar school (70 per dag / 4 maal weeks, vervolgopleiding 200 per dag / 2 maal weeks), dan is een heeft een cardan meerwaarde, en boeit het vermogensverlies mij weinig. Plus dat de motor niet goor wordt van het rondvliegende kettingvet.

266kg is op zich te doen, ik heb op zwaardere motoren gezeten met veel minder power.

Verder is je ketting smeren na een leuk zonnig toerritje anders dan je ketting smeren terwijl je net uit de regen komt en je een dag lang gezwoegd hebt.
pi_70847022
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik wil er als het kan dagelijks mee naar school (70 per dag / 4 maal weeks, vervolgopleiding 200 per dag / 2 maal weeks), dan is een heeft een cardan meerwaarde, en boeit het vermogensverlies mij weinig. Plus dat de motor niet goor wordt van het rondvliegende kettingvet.

266kg is op zich te doen, ik heb op zwaardere motoren gezeten met veel minder power.

Verder is je ketting smeren na een leuk zonnig toerritje anders dan je ketting smeren terwijl je net uit de regen komt en je een dag lang gezwoegd hebt.
Ik vind het ketting smeren gewoon iets wat op een motor hoort.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:44:49 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70847206
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik wil er als het kan dagelijks mee naar school (70 per dag / 4 maal weeks, vervolgopleiding 200 per dag / 2 maal weeks), dan is een heeft een cardan meerwaarde, en boeit het vermogensverlies mij weinig. Plus dat de motor niet goor wordt van het rondvliegende kettingvet.
Dan moet je er ook niet lomp veel op doen hè.. mijn achterbrug is nog brandschoon. En zo niet, ff doekje met wat lampenolie en kaar.
quote:
266kg is op zich te doen, ik heb op zwaardere motoren gezeten met veel minder power.
Ik ook en vond 't niks .
quote:
Verder is je ketting smeren na een leuk zonnig toerritje anders dan je ketting smeren terwijl je net uit de regen komt en je een dag lang gezwoegd hebt.
Je moet 'm sowieso niet nat smeren .

Maar euh, als je 100km van je studie af woont is het dan niet iets om daar een kamer te zoeken oid ?
Huilen dan.
pi_70847315
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

Je moet 'm sowieso niet nat smeren .

Maar euh, als je 100km van je studie af woont is het dan niet iets om daar een kamer te zoeken oid ?
Daar heb je het al, moet je wachten tot hij weer droog is...

Ik heb mijn brommer voor woon-werk gehad (fulltime), en het smeren van de ketting vond ik gewoon kut. Na 9 uur gewerkt te hebben, een uur in de stromende regen te hebben gereden was dat het laatste waar ik zin in had. Meestal deed ik het dan op de ochtend die er op volgde, maar dat is niet optimaal.

Ja, ketting is en blijft optimaal, maar het onderhoud dat je er aan hebt is gewoon ouderwets en kut. Of zijn er mensen die het leuk vinden een choke en benzinekraantje te hebben?

Kamer zoeken voor 2 dagen in de week is een beetje dom. Een motor voor 20k kilometer per jaar is goedkoper.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:03:19 #61
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70849788
Hoppa, gewoon voor belt-drive gaan als je geen zin hebt in ketting smeren

Of voor een moto Guzzi!
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:04:30 #62
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70849828
Binnenkort ga ik met een boel mensen beginnen aan een project om een Zundapp om te bouwen naar belt-drive trouwens
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_70850050
Of je koopt een Can-am met belt-drive
Akra uitlaat systeempje erop, en je hebt een godsgruwelijk geile motor.
Rijd hier ook eentje rond, bijna alles custom, non de knetter, dat ding is snel, maakt een geil geluid, en ziet goed uit.

Je moet er wel van houden natuurlijk
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:24:03 #64
167837 remmertjuh
One of us is going down
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:21:12 #65
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70861704
Enigste bmw die vuige porno is is de gs natuurlijk! Zodra ik een grijze haar kan vinden komt er een in de schuur!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:25:05 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70861818
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:21 schreef fs180 het volgende:
Enigste bmw die vuige porno is is de gs natuurlijk! Zodra ik een grijze haar kan vinden komt er een in de schuur!
Rij regelmatig met een gast op een BMW R1150S, da's opzich ook wel een puick ding .
Huilen dan.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:29:36 #67
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70861963
Nee. GS!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:31:12 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70862010
Oké, wat u zegt opa!
Huilen dan.
pi_70866212



Porno
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:41:43 #70
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70867150
Nadeel van al die bmw's is dat ze zo zwaar zijn
pi_70868025
R1200GS.
pi_70874822
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef fs180 het volgende:
Nadeel van al die bmw's is dat ze zo zwaar zijn
Dat is tenminste voor echte mannen, mietjes rijden op een lichtgewicht Japanner. 217kg drooggewicht fuck yeah.



Alhoewel een B-King zwaarder is...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:01:59 #73
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_70879563
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je had ook gewoon een 50cc bromfiets Zip kunnen nemen, en hem wat opvoeren. Dan ben je niet zo vreselijk hard de lul op de rollerbank, zoals nu.
Fox liep ook 360 graden de teller rond. Heb er nooit mee op een roller gestaan. Met mn Zenith die 60/65 liep(snor) ook nooit problemen gehad. Dus ik waag het er wel op. Voordeel van die dingen is dat ze niet zoveel onderhoud nodig hebben in vergelijk met een hoogtoerige 70.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:03:22 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70879598
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 23:59 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Porno
Gru-we-lijk lelijk..
Huilen dan.
pi_70879736
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:01 schreef x3ro het volgende:

[..]

Fox liep ook 360 graden de teller rond. Heb er nooit mee op een roller gestaan. Met mn Zenith die 60/65 liep(snor) ook nooit problemen gehad. Dus ik waag het er wel op. Voordeel van die dingen is dat ze niet zoveel onderhoud nodig hebben in vergelijk met een hoogtoerige 70.
Ach nee joh, op de roller met 100kph met een snorfiets is geen enkel probleem.
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gru-we-lijk lelijk..
Je kent mijn mening inmiddels wel, alles mooier dan de zoveelste 600-1000cc jappenracer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')