Als het financieel lukt:quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Geqxon het volgende:
Volgende week even het eerste motorlesje inplannen.
Heb je al grijze harenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als het financieel lukt:
[ afbeelding ]
K1200RS
en anders...
[ afbeelding ]
K1100RS.
en als ik hard faal
[ afbeelding ]
K100RS.
Meh. Dit zijn leuke dingen hoor. Nog net geen ouwe lullen toermotoren, en aardig sportief. De 1200 heeft 130pk en 117nm op 266 kilogram drooggewicht, genoeg om lekker hard door te rijden.quote:
Ja, alleen jammer van die 266 kgquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meh. Dit zijn leuke dingen hoor. Nog net geen ouwe lullen toermotoren, en aardig sportief. De 1200 heeft 130pk en 117nm op 266 kilogram drooggewicht, genoeg om lekker hard door te rijden.
En natuurlijkcardan
want een ketting is kut als je veel gaat rijden.
Ik wil er als het kan dagelijks mee naar school (70 per dag / 4 maal weeks, vervolgopleiding 200 per dag / 2 maal weeks), dan is een heeft een cardan meerwaarde, en boeit het vermogensverlies mij weinig. Plus dat de motor niet goor wordt van het rondvliegende kettingvet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van die 266 kg.
Mwah, ik rijd toch wel veel met m'n R6, om de +/- 500km de ketting smeren en er is niks aan de hand. Kost je een paar minuten. Bij woon/werk-verkeer waarbij je ook door de regen en 's winters rijdt kan ik me voorstellen dat een cardan meerwaarde heeft. Maar ketting werkt voor mij ook prima.
Ik vind het ketting smeren gewoon iets wat op een motor hoort.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil er als het kan dagelijks mee naar school (70 per dag / 4 maal weeks, vervolgopleiding 200 per dag / 2 maal weeks), dan is een heeft een cardan meerwaarde, en boeit het vermogensverlies mij weinig. Plus dat de motor niet goor wordt van het rondvliegende kettingvet.
266kg is op zich te doen, ik heb op zwaardere motoren gezeten met veel minder power.
Verder is je ketting smeren na een leuk zonnig toerritje anders dan je ketting smeren terwijl je net uit de regen komt en je een dag lang gezwoegd hebt.
Dan moet je er ook niet lomp veel op doen hè.. mijn achterbrug is nog brandschoon. En zo niet, ff doekje met wat lampenolie en kaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil er als het kan dagelijks mee naar school (70 per dag / 4 maal weeks, vervolgopleiding 200 per dag / 2 maal weeks), dan is een heeft een cardan meerwaarde, en boeit het vermogensverlies mij weinig. Plus dat de motor niet goor wordt van het rondvliegende kettingvet.
Ik ook en vond 't niksquote:266kg is op zich te doen, ik heb op zwaardere motoren gezeten met veel minder power.
Je moet 'm sowieso niet nat smerenquote:Verder is je ketting smeren na een leuk zonnig toerritje anders dan je ketting smeren terwijl je net uit de regen komt en je een dag lang gezwoegd hebt.
Daar heb je het al, moet je wachten tot hij weer droog is...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Je moet 'm sowieso niet nat smeren.
Maar euh, als je 100km van je studie af woont is het dan niet iets om daar een kamer te zoeken oid?
Rij regelmatig met een gast op een BMW R1150S, da's opzich ook wel een puick dingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:21 schreef fs180 het volgende:
Enigste bmw die vuige porno is is de gs natuurlijk!Zodra ik een grijze haar kan vinden komt er een in de schuur!
Dat is tenminste voor echte mannen, mietjes rijden op een lichtgewicht Japanner. 217kg drooggewicht fuck yeah.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:41 schreef fs180 het volgende:
Nadeel van al die bmw's is dat ze zo zwaar zijn
Fox liep ook 360 graden de teller rond. Heb er nooit mee op een roller gestaan. Met mn Zenith die 60/65 liep(snor) ook nooit problemen gehad. Dus ik waag het er wel op. Voordeel van die dingen is dat ze niet zoveel onderhoud nodig hebben in vergelijk met een hoogtoerige 70.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een 50cc bromfiets Zip kunnen nemen, en hem wat opvoeren. Dan ben je niet zo vreselijk hard de lul op de rollerbank, zoals nu.
Ach nee joh, op de roller met 100kph met een snorfiets is geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fox liep ook 360 graden de teller rond. Heb er nooit mee op een roller gestaan. Met mn Zenith die 60/65 liep(snor) ook nooit problemen gehad. Dus ik waag het er wel op. Voordeel van die dingen is dat ze niet zoveel onderhoud nodig hebben in vergelijk met een hoogtoerige 70.
Je kent mijn mening inmiddels wel, alles mooier dan de zoveelste 600-1000cc jappenracer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |