abonnement Unibet Coolblue
pi_70817744
Er bleek een sproeier met maat 105 in te zitten. Daarom reed hij blijkbaar niet goed:P Heb die van mijn oude carb (maat 76) erin gedaan en hij ging met 1 trap aan. Moet alleen gas bijgeven als ik hem aan wil trappen. Hij heeft meer toeren en rijd beter, maar nog steeds niet perfect. Valt ook uit als ik het gas loslaat.

Dus.. kleinere sproeier erin?
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:39:34 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70817750
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:36 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die klaarkomen op het geluid van een brommer/motor
Daarom doe ik tegenwoordig ook oordopjes in als ik ga rijden . Anders wordt 't zo'n troep iedere keer.
Huilen dan.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:40:39 #28
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_70817796
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Daarom doe ik tegenwoordig ook oordopjes in als ik ga rijden . Anders wordt 't zo'n troep iedere keer.
Laffe huichelaar
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:44:47 #29
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70817969
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Met standaard grasmaaier-uitlaat wel ja.
Met een blerpijp ook. Herrie is niet alles.
quote:
[..]

Is alleen bij 't '09-model, en door 't gebruik van die crossplane krukas is hij wat tammer geworden. Wat meer verspreid vermogen in 't middengebied ipv. de 'boost' die het eerst was in hogere rpm.
Ja en rondetijden zijn er in bijna elk geval mee gedaald. Die boost is ontzettend nadelig, werkt highsiders in de hand. Zelfde reden als waarom 4-takten nu in motocross en wegrace domineren (behalve de 125 dan), vermogensopbouw is veel gedoseerder.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:36 schreef timmmmm het volgende:
Mensen die klaarkomen op het geluid van een brommer/motor
Ga eens in de zandbak spelen jij!
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Er bleek een sproeier met maat 105 in te zitten. Daarom reed hij blijkbaar niet goed:P Heb die van mijn oude carb (maat 76) erin gedaan en hij ging met 1 trap aan. Moet alleen gas bijgeven als ik hem aan wil trappen. Hij heeft meer toeren en rijd beter, maar nog steeds niet perfect. Valt ook uit als ik het gas loslaat.

Dus.. kleinere sproeier erin?
Haal je bougie er eens uit? Is ie wit, zwart, of koffiebruin?
En gas bijgeven moet altijd als ie warm is. Bij koude motor choke. Als ie uitvalt als je het gas loslaat moet je je stationairschroef een beetje indraaien. Loopt ie stationair wat harder
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_70817994
Ff een vraagje weet iemand of een Runner subframe in een zip frame past?
First you visualize the action, then you actualize the vision.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:50:31 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70818226
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef oshiro het volgende:

[..]

Met een blerpijp ook. Herrie is niet alles.
[..]

Ja en rondetijden zijn er in bijna elk geval mee gedaald. Die boost is ontzettend nadelig, werkt highsiders in de hand. Zelfde reden als waarom 4-takten nu in motocross en wegrace domineren (behalve de 125 dan), vermogensopbouw is veel gedoseerder.
Vast wel, maar voor 't rijplezier is zo'n boost wel .

En highsiders doen ze zelf.. minder lomp met het handje doen, opgelost slotje .
Huilen dan.
pi_70818378
Een japanner, zum kotsen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:56:40 #33
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70818441
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vast wel, maar voor 't rijplezier is zo'n boost wel .

En highsiders doen ze zelf.. minder lomp met het handje doen, opgelost slotje .
Ik weet niet hoor, maar die dingen zijn nogal gemeen. Vooral tweetaktjes. Als ik m'n gas op 1 positie laat, stijgt het toerental van m'n yz250 van stationair door tot het maximum toerental. Het gaat gewoon steeds harder. Van m'n KX450F (viertakt) blijft het toerental gewoon hetzelfde bij een bepaalde gasstand. Viertakten zijn beter te doseren. Elke mogelijkheid om het gas beter te doseren is een goede. En als jij van die boost houdt, ga dan lekker dragracen met die surinamers op de maasvlakte
Heb sowieso weinig met racers. Enkel op het circuit heb je er veel aan. Op straat is zo'n ding niks waard, dan kun je veel beter iets anders onder je kont hebben waar je niet gebroken van de zitpositie of doof van het windgeruis (omdat je niet gebroken van de motor af wilde komen en je hoofd boven het kuipruitje hield) van de motor afstapt
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_70818572
NSR 500 bitch.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:01:29 #35
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70818644
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:59 schreef Geqxon het volgende:
NSR 500 bitch.
Highsider-o-matic
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_70818806
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef oshiro het volgende:

[..]

Met een blerpijp ook. Herrie is niet alles.
[..]

Ja en rondetijden zijn er in bijna elk geval mee gedaald. Die boost is ontzettend nadelig, werkt highsiders in de hand. Zelfde reden als waarom 4-takten nu in motocross en wegrace domineren (behalve de 125 dan), vermogensopbouw is veel gedoseerder.
[..]

Ga eens in de zandbak spelen jij!
[..]

Haal je bougie er eens uit? Is ie wit, zwart, of koffiebruin?
En gas bijgeven moet altijd als ie warm is. Bij koude motor choke. Als ie uitvalt als je het gas loslaat moet je je stationairschroef een beetje indraaien. Loopt ie stationair wat harder
Bougie is wat zwart. Teveel benzine dan tog? Dan dus ook een kleinere sproeier.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:08:17 #37
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70818967
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Bougie is wat zwart. Teveel benzine dan tog? Dan dus ook een kleinere sproeier.
De isolator bedoel ik heh
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_70819077
Ja heb hem er wel uitgehaald :p
pi_70819107
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef oshiro het volgende:

[..]

Highsider-o-matic

Mijn favo 2-stroke filmpje:

pi_70821088
tvp

Mn nieuwe topsnelheid met de GPS, 105 km/h
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:13:28 #41
167837 remmertjuh
One of us is going down
pi_70821319
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef Antony1989 het volgende:
tvp

Mn nieuwe topsnelheid met de GPS, 105 km/h
Op wat voor brommert ?
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:17:42 #42
167837 remmertjuh
One of us is going down
pi_70821487
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef remmertjuh het volgende:

[..]

Op wat voor brommert ?


Airsal 76cc licht getuned door een maat van mij, iets grotere spoelpoorten en uitlaat poort.
19mm carb, zonder luchtfilter ( heerlijk geluid , en nee ik heb het al een bijna 8 maanden zo, en nog geen problemen met zand e.d. )
Yasuni Cross HM ( heerlijk geluid )
TandWielverhouding 14 - 52

Rest origineel.

Kwam er trouwens gisteren achter dat de choke er de hele tijd opstond , dus ik choke eraf, luchtschroef beetje terug gedraait, en trekt opeens wheelies
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:21:45 #44
167837 remmertjuh
One of us is going down
pi_70821585
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:18 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Airsal 76cc licht getuned door een maat van mij, iets grotere spoelpoorten en uitlaat poort.
19mm carb, zonder luchtfilter ( heerlijk geluid , en nee ik heb het al een bijna 8 maanden zo, en nog geen problemen met zand e.d. )
Yasuni Cross HM ( heerlijk geluid )
TandWielverhouding 14 - 52

Rest origineel.

Kwam er trouwens gisteren achter dat de choke er de hele tijd opstond , dus ik choke eraf, luchtschroef beetje terug gedraait, en trekt opeens wheelies
Wel dikke trekvertanding dan, want sommige halen met die cilinder ook wel 125, en 105 moet ook haalbaar zijn met std cilinder
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:02:30 #45
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70829512
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

.
Je bent wat kleingeld verloren in je ducati, het rinkelde..
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:05:03 #46
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70829606
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh wacht ik snap hem al .

Geluid van de koppeling. Ja, hij is best leuk.. die grap .
Hoor je ook niet vaak he
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:05:55 #47
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70829637
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Er bleek een sproeier met maat 105 in te zitten. Daarom reed hij blijkbaar niet goed:P Heb die van mijn oude carb (maat 76) erin gedaan en hij ging met 1 trap aan. Moet alleen gas bijgeven als ik hem aan wil trappen. Hij heeft meer toeren en rijd beter, maar nog steeds niet perfect. Valt ook uit als ik het gas loslaat.

Dus.. kleinere sproeier erin?
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:06:24 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_70829656
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:05 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hoor je ook niet vaak he
Die niet, wel veel andere .
Huilen dan.
pi_70829691
Volgende week even het eerste motorlesje inplannen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:09:48 #50
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70829762
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die niet, wel veel andere .


Laats in de auto, raampje open mooi weer veel zomerrijders weer op straat.. Hoor ik achter me toch een gerinkel de kinkel Kon niet zien wat het was, maar ik moest meteen aan ducs denken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')