Heb je gelijk in maar die zie ik niet:quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leipi voor 1 punt? Als je ook maar de geringste mogelijkheden ziet bij een andere renner, lijkt me het waard om daar 1 luizig puntje voor op het spel te zetten.
leipheimer vangt 2 punten met zijn 5e plek, en contador vangt er 5 met zijn 2e plekquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Leipi voor 1 punt? Als je ook maar de geringste mogelijkheden ziet bij een andere renner, lijkt me het waard om daar 1 luizig puntje voor op het spel te zetten.
thnxquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef MadMarine het volgende:
[..]
leipheimer vangt 2 punten met zijn 5e plek, en contador vangt er 5 met zijn 2e plek
scheelt toch weer 2 puntjes in je beslissing
Ik kom er ook veel te kort. Krijg je er van als je Menchov als kopman in je team kiestquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:04 schreef MadMarine het volgende:
wist je dat... van die beste 20, ik er maar 9 in mijn selectie heb
vandaar dat ik ook zoveel punten tekort kom
Ik heb toch echt 3 punten voor Sastre..quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:06 schreef MadMarine het volgende:
wist je dat... van de oorspronkelijke 180 renners er 83 zijn die nog geen punten hebben gehaald? en sastre en boonen zitten daarbij
ik zit ook niet bij de eerste 20 maar wel een keertje dagwinnaar met 58 puntenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef MadMarine het volgende:
opvallend is ook dat bij de beste 20 niet alle dagwinnaars zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |