Ik heb er 3 mogelijkequote:Op maandag 13 juli 2009 13:08 schreef vaarsuvius het volgende:
het is quatorze julliet dus ik verwacht wel franse ontsnappers , het probleem met de tourpoule game is natuurlijk dat we er daar weinig van hebben in onze selekties (de meeste hoog gerankte spelers hebben 17-18 sprinters + klassemnetsmannen.
Ik stel S Chavanel toch maar op voor de zekerheid, voor de rest is mijn lijstje gelijk aan Clesar03
Beetje wassen en watergolven, kan die gewoon weer verderquote:
Kwestie van even naar je zekere punten kijken. Houdt er rekening mee dat een kopman dubbel krijgt. daarom had ik in de Pyreneen cavendish er toch bij.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:33 schreef Barca het volgende:
Uit mijn selectie Efimkin, Farrar, Van Hummel, Nibali, Menchov, Freire, Evans, Bennati, Cavendish, Kirchen, Martin, Cancellara, A. Schleck, Karpets, Contador, Armstrong, Leipheimer, Sastre, Hushovd en Boonen kies ik voor morgen:
Efimkin
Farrar
Van Hummel
Nibali
Freire
Cavendish
Cancellara
Karpets
Hushovd
Kan zijn dat ik echter Armstrong en Contador nog ga kiezen. Maar wie moet ik dan uit de ploeg halen?
ik heb mijn hoop een beetje gevestigd op chavanel, maar goed ik zal niet de enige zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 13:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb er 3 mogelijke![]()
S. Chavanle, D. Moncoutie, T Voeckler
Gooi er voor de rest sprinters bij met als kopman Cavendish dus ik heb hoop
Armstrong (kopman) en Contador pakten de afgelopen etappes steeds 12 punten. Armstrong 4 voor gele trui x 2 en Contador 3 voor gele trui + 1 voor bolletjesquote:Op maandag 13 juli 2009 13:42 schreef crv het volgende:
[..]
Kwestie van even naar je zekere punten kijken. Houdt er rekening mee dat een kopman dubbel krijgt. daarom had ik in de Pyreneen cavendish er toch bij.
Maar goed het is lastig.
Dan blijft de grote vraag wie haalt minder punten dan Armstrong.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Armstrong (kopman) en Contador pakten de afgelopen etappes steeds 12 punten. Armstrong 4 voor gele trui x 2 en Contador 3 voor gele trui + 1 voor bolletjes
Dat blijft de vraag na de laatste paar etappes, maar die fransen zeker welquote:
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal. Als je niet meedoet aan zo'n staking. Ik breek je echt je nek.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
Dat blijft de vraag na de laatste paar etappes, maar die fransen zeker wel
Oh je bedoeld mbt de stakingquote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal. Als je niet meedoet aan zo'n staking. Ik breek je echt je nek.
Ook geen Fransoos. Wel Farrar van Garmin. Iedere renner die zonder oortje rijdt die wordt tijdens de criteriums door mij tot huilens toe uitgefloten.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij heb ik geen enkele Fransoos in m'n team
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.quote:
iedereen mag hopenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef jakkop het volgende:
[..]
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan zou ik zo'n Fransoos toch doodmeppen niet normaal.
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef jakkop het volgende:
[..]
En maar zeuren dat users hier te veel op Nederland/Rabobank gericht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |