ik was ook nog aan het twijfelen over chavanel, maar toen kon ik ineens niks meer veranderenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dillemma had ik ook, Cavendish is ook mijn kopman dus het gaat om 10 punten die Menchov dus moet evenaren
Mijn keuze tot nu toe.
Contador
Leipheimer
Evans
Gerdeman
Schleck
Menchov (in twijfel met S. Chavanel maar die heeft gister een jas uitgedaan, of Voeckler)
L. Sanches
Moncoutie
Cavendish (Kopman)
sterker nog, ik was echt op dat moment allerlei dingen aan het veranderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb net max 5 minuten geleden nog veranderd
Vindt de sluiting wel erg vroeg, maar ze starten ook vroeg vandaag geloof ik. Nou ja ik hoef dus ook niet meer te twijfelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:54 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik was ook nog aan het twijfelen over chavanel, maar toen kon ik ineens niks meer veranderen
met het oog op gisteren denk ik ook dat er meer kans is dat hij morgen wat gaat proberen... (hoop ik)
Nee, dan werd het wel heel makkelijk puntjes verdienen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:41 schreef Joene het volgende:
kan je je kopman trouwens ook niet meer wijzigen ?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef scarefreak het volgende:
Ze vertrekken vandaag al vroeg, gelukkig gisteravond al wel optijd m'n wijzigingen doorgegeven
het is wel een leuk idee om elke etappe een 'extra' kopman te kunnen kiezen, waarmee je dubbele punten verdient...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:49 schreef Omega3 het volgende:
[..]
Nee, dan werd het wel heel makkelijk puntjes verdienen.
misschien issi op vakantie en heeft ie dus geen tijd gehad om het te veranderen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:55 schreef Omega3 het volgende:
Vreemd, ik keek even wat onze toppers uit het algemeen klassement hebben ingezet. Iemand in de top 5 (okee, nr4 ) heeft Gesink erin terwijl die niet eens meer in te zetten is.
How is that possible???
de nr 12 in het klassement is de eerste met contador als kopman, met 686 puntenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:58 schreef Held_op_Sokken het volgende:
De eersten in het klassement hebben allemaal Cavendish als kopman, dus daarmee heb ik al 100 punten verloren. Hopen dat ik nu een beetje kan gaan goed maken als Contador wat etappes gaat presteren en in het geel en de bollen gaat klimmen
Cavendish gaat parijs halen hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:01 schreef scarefreak het volgende:
Cavendish komt de bergen niet over. dus die heeft 5 dagen dubbele punten gegeven.
Contador pakt misschien vandaag al geel, en pakt dan tot parijs dubbele punten, levert dus meer op in mijn ogen.
Cavendish die een zware ronde uitrijd...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:16 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Cavendish gaat parijs halen hoor.
Hij gaat er iig wel voor
Je bedoelt dat hij daarvoor te veel 'The Boss' is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef Omega3 het volgende:
Contador komt nooit in het geel, Armstrong laat dat nooit gebeuren..
Ik had én Pineau én Nocentini, de rest van de renners hadden geen punten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:35 schreef MadMarine het volgende:
die kopgroep heeft nog een aardige voorsprong...
heeft iemand renners uit die groep geselecteerd? pineau misschien?
Had je niet toevallig zijn broer Romain? Ik kan me namelijk voorstellen dat je hem niet had voor vandaag..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
Shit zeg, had natuurlijk Feillu vandaag niet geselecteerd terwijl hij wel in m'n ploeg zit.
Een nette 90 punten vandaagquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef MadMarine het volgende:
Het dilemma van vandaag: Menchov of Cavendish?
'de gok menchov' of een zekere 5 punten...
Ja, dat hebben we gezien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:17 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij daarvoor te veel 'The Boss' is?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Had je niet toevallig zijn broer Romain? Ik kan me namelijk voorstellen dat je hem niet had voor vandaag..
Als je Brice had geselecteerd voor de 20 renners die je aan het begin mocht kiezen, vraag ik me af waarom je hem niet selecteerd voor deze bergetappe en wanneer je hem dan wél selecteerd.
Ik vond Kirchen gisteren erg slecht dus als die vandaag de sterren van de hemel fietst ------quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef MadMarine het volgende:
De vraag voor vandaag:
Kirchen of Sastre?
Kirchen heeft natuurlijk nog niks laten zien, maar in een ontsnapping of een 'sprint' zou hij best eens een etappe kunnen gaan winnen.
En Sastre viel gisteren een beetje tegen omdat hij niet aanviel. Natuurlijk ging het slechts om de 10e plaats, maar uiteindelijk was het gewoon een gevecht om de secondes, en Sastre probeerde het niet eens...
maar misschien hield ie zich wel in? het ging tenslotte nog maar om de 10e plaats, en hij gaat nou ook niet echt voor het klassement ofzo...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vond Kirchen gisteren erg slecht dus als die vandaag de sterren van de hemel fietst ------
137e op 28:29quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:27 schreef MadMarine het volgende:
op hoeveel minuten is cavendish eigenlijk nog geeindigd gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |