quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Nee, dan word je afgesloten en ben je verder van huis. Je kan altijd achteraf een credtiering aanvragen, zoals vermeld in de algemene voorwaarden. Maarja, die leest tegenwoordig niemand meerquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef RedemptioN het volgende:
en anders de betaling even blokkeren, dan gaat het sowieso allemaal wat sneller
Dat kan je vergeten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef RedemptioN het volgende:
en anders de betaling even blokkeren, dan gaat het sowieso allemaal wat sneller
Afgesloten worden wanneer UPC in verzuim is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, dan word je afgesloten en ben je verder van huis. Je kan altijd achteraf een credtiering aanvragen, zoals vermeld in de algemene voorwaarden. Maarja, die leest tegenwoordig niemand meer
Er is geen verzuim maar een conflict. Maar je mag het van mij op eigen risico proberen, maar een creditering achteraf werkt, en "opschorten van betaling" niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Afgesloten worden wanneer UPC in verzuim is?
Waar? (locatie)quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er dus zelf gewerkt. Ze vragen 35.11 voor een verhuizing of nieuwe aansluiting.
Het enige wat ze doen is een knopje omdraaien in het systeem
Dan neem je een ander abonnement....en 8 mbit? zit je nog op Classic? Dan betaal je echt teveel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben 7 weken geleden ook overgestapt op UPC, maar tot dusver een ramp.
De mediabox doet zwaar kut (komt vandaag een monteur langs), en wat ik vooral jammer vind is dat UPC wel patst dat de tarieven omlaag en de snelheden omhoog zijn gegooid, maar blijkbaar is dat niet meteen even netjes doorgevoerd voor de al bestaande klanten... dus ik zit nog steeds op 8mb/s.
Spreek je van een conflict wanneer diensten niet worden geleverd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er is geen verzuim maar een conflict. Maar je mag het van mij op eigen risico proberen, maar een creditering achteraf werkt, en "opschorten van betaling" niet.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Spreek je van een conflict wanneer diensten niet worden geleverd?
LOL, leuk bedacht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De dienst wordt wel geleverd maar door een storing werkt het niet. Oftewel, geen weigering van leveren van diensten.
En wettelijk nog waar ook, dus helaasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |