abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70811889
Goedemiddag,

Ik zit momenteel al 1 volledige week zonder internet en telefoon.

Afgelopen zaterdag is er een monteur langs gekomen en die vertelde dat de storing bij een "box" of iets dergelijks van UPC zou liggen.

Hij belde naar UPC en het zou woensdag opgelost worden. Dan zouden ze de "box" die ergens in de buurt staat repareren en bij ons langskomen om te zien of alles werkt.
Deze monteur is vervolgens nooit langs gekomen, er is ook nooit afgebeld of iets dergelijks, en internet en telefoon liggen er nogsteeds uit.

Gisteren zeer boos naar UPC gebeld en ze zouden nogmaals een monteur sturen.

Vandaag zou de monteur het probleem komen oplossen.
Alle lampjes op de modem begonnen vandaag ineens te branden, maar internet werkt nog steeds niet en de telefoon krijgt geen kiestoon. Opnieuw is de monteur zonder afbellen NIET langs gekomen.

Ik zit nu op het werk, en zou graag willen weten wat hier aan gedaan kan worden?

Ik vind het onacceptabel dat er zo lang gewacht moet worden voordat ik weer gebruik kan maken van internet en telefoon.

Ik verwacht belangrijke telefoontjes ,en ik heb internet dringend nodig.

Die nietsnutten van UPC hebben echt een KUT service.
pi_70811935
Probeer het eens op chelloo.com? Daar zitten Web-Care medewerkers van UPC.

Oh en, niet alles is kut he
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70811999
Ja strak plan, ff doen.
pi_70812022
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:59 schreef HiroYui het volgende:
Ja strak plan, ff doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70812205
Blij dat ik er niet meer werk
pi_70812285
Ja, het meisje aan de lijn gisteren.

Haar eerste werkdag, die zoekt nu direct een andere baan

En ik snap dat er wel eens iets fout kan gaan, en daar zit ik niet over in.

Maar 7 volledige dagen geen internet EN telefoon, dat is toch echt bizar.
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:08:45 #7
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_70812331
en anders de betaling even blokkeren, dan gaat het sowieso allemaal wat sneller
PSN: diTani
pi_70812370
Ja of dan heb ik helemaal geen internet telefoon en televisie meer
pi_70812385
Opschorten van de betaling. (in verhouding dan)
pi_70812392
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef RedemptioN het volgende:
en anders de betaling even blokkeren, dan gaat het sowieso allemaal wat sneller
Nee, dan word je afgesloten en ben je verder van huis. Je kan altijd achteraf een credtiering aanvragen, zoals vermeld in de algemene voorwaarden. Maarja, die leest tegenwoordig niemand meer
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70812436
UPC is een bende bandieten ja
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_70812438
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef RedemptioN het volgende:
en anders de betaling even blokkeren, dan gaat het sowieso allemaal wat sneller
Dat kan je vergeten.
pi_70812459
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, dan word je afgesloten en ben je verder van huis. Je kan altijd achteraf een credtiering aanvragen, zoals vermeld in de algemene voorwaarden. Maarja, die leest tegenwoordig niemand meer
Afgesloten worden wanneer UPC in verzuim is?
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:11:45 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70812463
Oi, een week. Mij zou je kunnen wegdragen na een week. Levensbehoefte mên
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_70812469
Ik heb er dus zelf gewerkt. Ze vragen 35.11 voor een verhuizing of nieuwe aansluiting.

Het enige wat ze doen is een knopje omdraaien in het systeem
pi_70812503
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Afgesloten worden wanneer UPC in verzuim is?
Er is geen verzuim maar een conflict. Maar je mag het van mij op eigen risico proberen, maar een creditering achteraf werkt, en "opschorten van betaling" niet.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:12:40 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_70812506
Ik ben 7 weken geleden ook overgestapt op UPC, maar tot dusver een ramp.

De mediabox doet zwaar kut (komt vandaag een monteur langs), en wat ik vooral jammer vind is dat UPC wel patst dat de tarieven omlaag en de snelheden omhoog zijn gegooid, maar blijkbaar is dat niet meteen even netjes doorgevoerd voor de al bestaande klanten... dus ik zit nog steeds op 8mb/s.
pi_70812537
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er dus zelf gewerkt. Ze vragen 35.11 voor een verhuizing of nieuwe aansluiting.

Het enige wat ze doen is een knopje omdraaien in het systeem
Waar? (locatie)
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70812550
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waar? (locatie)
Leeuwarden.
pi_70812564
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben 7 weken geleden ook overgestapt op UPC, maar tot dusver een ramp.

De mediabox doet zwaar kut (komt vandaag een monteur langs), en wat ik vooral jammer vind is dat UPC wel patst dat de tarieven omlaag en de snelheden omhoog zijn gegooid, maar blijkbaar is dat niet meteen even netjes doorgevoerd voor de al bestaande klanten... dus ik zit nog steeds op 8mb/s.
Dan neem je een ander abonnement....en 8 mbit? zit je nog op Classic? Dan betaal je echt teveel!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70812591
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Er is geen verzuim maar een conflict. Maar je mag het van mij op eigen risico proberen, maar een creditering achteraf werkt, en "opschorten van betaling" niet.
Spreek je van een conflict wanneer diensten niet worden geleverd?
pi_70812613
UPC

Zit er al meer dan 8 jaar en bijelkaar misschien 1 dag geen verbinding gehad en steeds sneller geworden voor minder geld.
pi_70812616
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Spreek je van een conflict wanneer diensten niet worden geleverd?
De dienst wordt wel geleverd maar door een storing werkt het niet. Oftewel, geen weigering van leveren van diensten.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70812687
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De dienst wordt wel geleverd maar door een storing werkt het niet. Oftewel, geen weigering van leveren van diensten.
LOL, leuk bedacht.
pi_70812750
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

LOL, leuk bedacht.
En wettelijk nog waar ook, dus helaas Wat niet wegneemt dat TS in een kutsituatie zit uiteraard
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70812757
Moet dat niet binnen 5 werkdagen verholpen zijn of zo?
Lijkt me een goede reden om over te stappen.
pi_70812786
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef PankPinther het volgende:
Moet dat niet binnen 5 werkdagen verholpen zijn of zo?
Lijkt me een goede reden om over te stappen.
Welke provider heeft dan nooit problemen? Alsof overstappen een wondermiddel is
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:22:32 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_70812886
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan neem je een ander abonnement....en 8 mbit? zit je nog op Classic? Dan betaal je echt teveel!
Geen idee. Heb het dus 2 maanden geleden allemaal even geregeld in Haarlem, en dus zo'n totaalpakket gedaan met alles-in-een, en ik verwacht eigenlijk dat ze het gewoon even aanpassen naar de nieuwe snelheid, maar het is zo jammer dat je er blijkbaar eerst zelf voor contact met ze moet opnemen, ipv dat ze gewoon die zaken even in hun systeem omzetten voor al die bestaande klanten.

Ik snap ze wel vanuit economisch oogpunt, maar echt klantgericht is het niet. Dat zegt dan ook meteen veel over zo'n bedrijf.
pi_70812959
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Welke provider heeft dan nooit problemen? Alsof overstappen een wondermiddel is
Jij werkt voor UPC?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_70812999
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:24 schreef EricT het volgende:

[..]

Jij werkt voor UPC?
UPC bestaat niet alleen uit een helpdesk (om alvast je volgende vraag voor te zijn).
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70813306
Voor UPC had ik XS4ALL, dat verliep probleemloos. Nooit iets mee gehad.
En nu potverdikkie een week zonder!!
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:38:38 #32
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70813484
Gelukkig hebben de kabelaars vandaag aangekondigd dat adsl verleden tijd is en dat kabel de toekomst. Ziet er goed uit die toekomst, als ik dat zo lees hier...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_70813503
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef HiroYui het volgende:
Voor UPC had ik XS4ALL, dat verliep probleemloos. Nooit iets mee gehad.
En nu potverdikkie een week zonder!!
xs4all
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_70813504
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
maar blijkbaar is dat niet meteen even netjes doorgevoerd voor de al bestaande klanten... dus ik zit nog steeds op 8mb/s.
dan doen je zodat je zelf gaat bellen en ze je gelijk een nieuw jaar contract aansmeren zodat je weer minimaal een jaar aan ze vast zit.

dit in tegenstelling tot de adsl providers waar een snelheidsverhoging wel gewoon doorgevoerd wordt zonder dat je hier zelf achteraan moet gaan bellen
pi_70813742
Dragorius mn digitale tv doet ut niet, wat moet ik doen
pi_70813913
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MrDrako het volgende:
Dragorius mn digitale tv doet ut niet, wat moet ik doen
Overstappen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70814112
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dan doen je zodat je zelf gaat bellen en ze je gelijk een nieuw jaar contract aansmeren zodat je weer minimaal een jaar aan ze vast zit.

dit in tegenstelling tot de adsl providers waar een snelheidsverhoging wel gewoon doorgevoerd wordt zonder dat je hier zelf achteraan moet gaan bellen
Niks bellen, even klikken op de link in het mailtje dat je van UPC hebt gekregen en een paar uur later kon ik van mijn nieuwe snelheden genieten. Perfect geregeld zo.
pi_70814510
ik heb geen mail gehad waarschijnlijk omdat ik geen upc mail adres gebruik. heb na een tip van dragorius elders contact opgenomen met UPC wat ook een en al ellende was maar sinds gisteren geniet ik eindelijk van me 30mbit waar om 1 of andere reden maar 22mbit van overblijft op het moment dat ik mij gigabit cisco router ertussen hang
pi_70814903
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Salatrel het volgende:
ik heb geen mail gehad waarschijnlijk omdat ik geen upc mail adres gebruik. heb na een tip van dragorius elders contact opgenomen met UPC wat ook een en al ellende was maar sinds gisteren geniet ik eindelijk van me 30mbit waar om 1 of andere reden maar 22mbit van overblijft op het moment dat ik mij gigabit cisco router ertussen hang
Dan moet je dat andere mailadres wel bekend maken bij UPC, eigen schuld.

En die router, tsja, zonder werkt het wel. Waarom UPC dan weer de boosdoener is....

Nee, zelfs de helpdesk hebben ze tegenwoordig goed op orde.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:32:41 #40
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70815485
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef Casos het volgende:

[..]

Nee, zelfs de helpdesk hebben ze tegenwoordig goed op orde.
Uit het relaas van TS blijkt het tegendeel. M.a.w. wat lul je nou?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_70815526
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Uit het relaas van TS blijkt het tegendeel. M.a.w. wat lul je nou?
Dat hij een slechte ervaring heeft? UPC is echt zo slecht niet hoor, al die slechte verhalen zijn vooral uit de Chello-tijd.

En als hij snelle responsetijden wil ivm belangrijke telefoontjes, moet je een zakelijk abbo met SLA afsluiten. Betaal je uiteraard wel een andere prijs voor.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:38:41 #42
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70815711
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:33 schreef Casos het volgende:

[..]

Dat hij een slechte ervaring heeft? UPC is echt zo slecht niet hoor, al die slechte verhalen zijn vooral uit de Chello-tijd.

En als hij snelle responsetijden wil ivm belangrijke telefoontjes, moet je een zakelijk abbo met SLA afsluiten. Betaal je uiteraard wel een andere prijs voor.
Probleem van TS speelt zich NU af. Al een hele week. Komt niet uit de chello tijd.
TS verwacht dat zijn klachten serieus genomen worden en mag verwachten dat beloftes nagekomen worden. Klant Koning etc. Daar hoeft hij geen sla voor af te spreken. SLA's komen pas in beeld op het moment dat de aanbieder van betreffende dienst het structureel laat afweten en er geen vertouwen meer is tussen beide partijen. Anders zijn SLA's niet nodig.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_70816136
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:38 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Probleem van TS speelt zich NU af. Al een hele week. Komt niet uit de chello tijd.
TS verwacht dat zijn klachten serieus genomen worden en mag verwachten dat beloftes nagekomen worden. Klant Koning etc. Daar hoeft hij geen sla voor af te spreken. SLA's komen pas in beeld op het moment dat de aanbieder van betreffende dienst het structureel laat afweten en er geen vertouwen meer is tussen beide partijen. Anders zijn SLA's niet nodig.
Dus? Pas als de hele straat problemen heeft, wordt er met spoed actie ondernomen. Dat monteurs niet komen is een slechte zaak, maar een uitzondering. Hij moet nu gewoon even wachten. Een week is niet zo lang. En wanneer een SLA in beeld komt, is afhankelijk van het SLA. Binnen een uur... binnen een dagdeel.... binnen een dag.. etc. SLA = Service Level Agreement, heeft niets met structureel af laten weten te maken, dan heb je nl. helemaal niks aan een SLA. Dat is juist om te voorkomen dat men het structureel laat afweten.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:58:12 #44
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_70816415
Hoe moeten ze dan afbellen?
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_70816433
mobiel?
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:06:09 #46
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70816662
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:49 schreef Casos het volgende:

[..]

Dus? Pas als de hele straat problemen heeft, wordt er met spoed actie ondernomen. Dat monteurs niet komen is een slechte zaak, maar een uitzondering. Hij moet nu gewoon even wachten. Een week is niet zo lang. En wanneer een SLA in beeld komt, is afhankelijk van het SLA. Binnen een uur... binnen een dagdeel.... binnen een dag.. etc. SLA = Service Level Agreement, heeft niets met structureel af laten weten te maken, dan heb je nl. helemaal niks aan een SLA. Dat is juist om te voorkomen dat men het structureel laat afweten.
Feit is dat er pas over SLA's gesproken wordt als het al regelmatig mis is gegaan. Voor die tijd is er vertrouwen in de k-w-a-l-i-t-e-i-t van de dienstenaanbieder. Een sla spreek je alleen af als je er niet op vertrouwt dat de ander kwaliteit zal leveren.

Hoe weet jij nou dat het niet op komen dagen van monteurs een uitzondering is? Ben jij van de monteursplanning? Doe jij de klachtenafhandeling bij UPC? Werk je bij tros radar en hebben deze onderzocht en geheel tegen verwachting in een puntje van kwaliteit bij UPC aangetroffen?
Zo nee, waar haal jij deze wijsheid dan vandaan, mijn beste Nostradamus?
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_70816751
SLA's staan nagenoeg in alle service contracten met welke provider dan ook. Dat is ter bescherming van de klant maar ook van het bedrijf. Dan kan een klant nooit ten onrechte zeggen dat de te bieden ondersteuning te lang op zich liet wachten.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70816861
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Feit is dat er pas over SLA's gesproken wordt als het al regelmatig mis is gegaan. Voor die tijd is er vertrouwen in de k-w-a-l-i-t-e-i-t van de dienstenaanbieder. Een sla spreek je alleen af als je er niet op vertrouwt dat de ander kwaliteit zal leveren.
Dat is geen feit. In het zakenleven ga je niet uit van vertrouwen, dan wil je zekerheid en zaken op papier hebben staan, een SLA dus. Dat spreek je dus op voorhand af, zodat als het fout gaat, je ook dan weet wat je kan verwachten en waar je aan toe ben.
quote:
Hoe weet jij nou dat het niet op komen dagen van monteurs een uitzondering is? Ben jij van de monteursplanning? Doe jij de klachtenafhandeling bij UPC? Werk je bij tros radar en hebben deze onderzocht en geheel tegen verwachting in een puntje van kwaliteit bij UPC aangetroffen?
Zo nee, waar haal jij deze wijsheid dan vandaan, mijn beste Nostradamus?
Ervaring, mijn beste, en niet alleen mijn eigen ervaring, maar van heel veel mensen. Het is echt zo slecht niet gesteld bij dat UPC.
pi_70817298
Wij hebben een keer 2 weken zonder internet/telefonie/tv gezeten, toen de 'box' in elkaar getrapt was en we hem vanuit ons huis konden zien staan....dus succes Ook van UPC trouwens
[P]otverdorie
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:38:05 #50
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70817688
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Casos het volgende:


Ervaring, mijn beste, en niet alleen mijn eigen ervaring, maar van heel veel mensen. Het is echt zo slecht niet gesteld bij dat UPC.
Want heel veel mensen melden bij jou dat het met UPC goed gaat en dat hun probleemoplossend vermogen uitstekend is. Dat vind ik raar.

En TS zou misschien gebeld kunnen worden over een nieuwe baan dan wel een kritiek liggend familielid. Lijkt me niet dat hij daarvoor een bedrijfsabbo moet afsluiten. UPC hoort zich in te spannen om te leveren waarvoor betaald wordt.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')