quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Nee, dan word je afgesloten en ben je verder van huis. Je kan altijd achteraf een credtiering aanvragen, zoals vermeld in de algemene voorwaarden. Maarja, die leest tegenwoordig niemand meerquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef RedemptioN het volgende:
en anders de betaling even blokkeren, dan gaat het sowieso allemaal wat sneller
Dat kan je vergeten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef RedemptioN het volgende:
en anders de betaling even blokkeren, dan gaat het sowieso allemaal wat sneller
Afgesloten worden wanneer UPC in verzuim is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, dan word je afgesloten en ben je verder van huis. Je kan altijd achteraf een credtiering aanvragen, zoals vermeld in de algemene voorwaarden. Maarja, die leest tegenwoordig niemand meer
Er is geen verzuim maar een conflict. Maar je mag het van mij op eigen risico proberen, maar een creditering achteraf werkt, en "opschorten van betaling" niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Afgesloten worden wanneer UPC in verzuim is?
Waar? (locatie)quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb er dus zelf gewerkt. Ze vragen 35.11 voor een verhuizing of nieuwe aansluiting.
Het enige wat ze doen is een knopje omdraaien in het systeem
Dan neem je een ander abonnement....en 8 mbit? zit je nog op Classic? Dan betaal je echt teveel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben 7 weken geleden ook overgestapt op UPC, maar tot dusver een ramp.
De mediabox doet zwaar kut (komt vandaag een monteur langs), en wat ik vooral jammer vind is dat UPC wel patst dat de tarieven omlaag en de snelheden omhoog zijn gegooid, maar blijkbaar is dat niet meteen even netjes doorgevoerd voor de al bestaande klanten... dus ik zit nog steeds op 8mb/s.
Spreek je van een conflict wanneer diensten niet worden geleverd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er is geen verzuim maar een conflict. Maar je mag het van mij op eigen risico proberen, maar een creditering achteraf werkt, en "opschorten van betaling" niet.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Spreek je van een conflict wanneer diensten niet worden geleverd?
LOL, leuk bedacht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De dienst wordt wel geleverd maar door een storing werkt het niet. Oftewel, geen weigering van leveren van diensten.
En wettelijk nog waar ook, dus helaasquote:
Welke provider heeft dan nooit problemen? Alsof overstappen een wondermiddel isquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef PankPinther het volgende:
Moet dat niet binnen 5 werkdagen verholpen zijn of zo?
Lijkt me een goede reden om over te stappen.
Geen idee. Heb het dus 2 maanden geleden allemaal even geregeld in Haarlem, en dus zo'n totaalpakket gedaan met alles-in-een, en ik verwacht eigenlijk dat ze het gewoon even aanpassen naar de nieuwe snelheid, maar het is zo jammer dat je er blijkbaar eerst zelf voor contact met ze moet opnemen, ipv dat ze gewoon die zaken even in hun systeem omzetten voor al die bestaande klanten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan neem je een ander abonnement....en 8 mbit? zit je nog op Classic? Dan betaal je echt teveel!
Jij werkt voor UPC?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Welke provider heeft dan nooit problemen? Alsof overstappen een wondermiddel is
UPC bestaat niet alleen uit een helpdesk (om alvast je volgende vraag voor te zijn).quote:
xs4allquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef HiroYui het volgende:
Voor UPC had ik XS4ALL, dat verliep probleemloos. Nooit iets mee gehad.
En nu potverdikkie een week zonder!!
dan doen je zodat je zelf gaat bellen en ze je gelijk een nieuw jaar contract aansmeren zodat je weer minimaal een jaar aan ze vast zit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef Yi-Long het volgende:
maar blijkbaar is dat niet meteen even netjes doorgevoerd voor de al bestaande klanten... dus ik zit nog steeds op 8mb/s.
Overstappenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MrDrako het volgende:
Dragorius mn digitale tv doet ut niet, wat moet ik doen
Niks bellen, even klikken op de link in het mailtje dat je van UPC hebt gekregen en een paar uur later kon ik van mijn nieuwe snelheden genieten. Perfect geregeld zo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan doen je zodat je zelf gaat bellen en ze je gelijk een nieuw jaar contract aansmeren zodat je weer minimaal een jaar aan ze vast zit.
dit in tegenstelling tot de adsl providers waar een snelheidsverhoging wel gewoon doorgevoerd wordt zonder dat je hier zelf achteraan moet gaan bellen
Dan moet je dat andere mailadres wel bekend maken bij UPC, eigen schuld.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Salatrel het volgende:
ik heb geen mail gehadwaarschijnlijk omdat ik geen upc mail adres gebruik. heb na een tip van dragorius elders contact opgenomen met UPC wat ook een en al ellende was maar sinds gisteren geniet ik eindelijk van me 30mbit waar om 1 of andere reden maar 22mbit van overblijft op het moment dat ik mij gigabit cisco router ertussen hang
Uit het relaas van TS blijkt het tegendeel. M.a.w. wat lul je nou?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef Casos het volgende:
[..]
Nee, zelfs de helpdesk hebben ze tegenwoordig goed op orde.
Dat hij een slechte ervaring heeft? UPC is echt zo slecht niet hoor, al die slechte verhalen zijn vooral uit de Chello-tijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Uit het relaas van TS blijkt het tegendeel. M.a.w. wat lul je nou?
Probleem van TS speelt zich NU af. Al een hele week. Komt niet uit de chello tijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:33 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat hij een slechte ervaring heeft? UPC is echt zo slecht niet hoor, al die slechte verhalen zijn vooral uit de Chello-tijd.
En als hij snelle responsetijden wil ivm belangrijke telefoontjes, moet je een zakelijk abbo met SLA afsluiten. Betaal je uiteraard wel een andere prijs voor.
Dus? Pas als de hele straat problemen heeft, wordt er met spoed actie ondernomen. Dat monteurs niet komen is een slechte zaak, maar een uitzondering. Hij moet nu gewoon even wachten. Een week is niet zo lang. En wanneer een SLA in beeld komt, is afhankelijk van het SLA. Binnen een uur... binnen een dagdeel.... binnen een dag.. etc. SLA = Service Level Agreement, heeft niets met structureel af laten weten te maken, dan heb je nl. helemaal niks aan een SLA. Dat is juist om te voorkomen dat men het structureel laat afweten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:38 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Probleem van TS speelt zich NU af. Al een hele week. Komt niet uit de chello tijd.
TS verwacht dat zijn klachten serieus genomen worden en mag verwachten dat beloftes nagekomen worden. Klant Koning etc. Daar hoeft hij geen sla voor af te spreken. SLA's komen pas in beeld op het moment dat de aanbieder van betreffende dienst het structureel laat afweten en er geen vertouwen meer is tussen beide partijen. Anders zijn SLA's niet nodig.
Feit is dat er pas over SLA's gesproken wordt als het al regelmatig mis is gegaan. Voor die tijd is er vertrouwen in de k-w-a-l-i-t-e-i-t van de dienstenaanbieder. Een sla spreek je alleen af als je er niet op vertrouwt dat de ander kwaliteit zal leveren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Dus? Pas als de hele straat problemen heeft, wordt er met spoed actie ondernomen. Dat monteurs niet komen is een slechte zaak, maar een uitzondering. Hij moet nu gewoon even wachten. Een week is niet zo lang. En wanneer een SLA in beeld komt, is afhankelijk van het SLA. Binnen een uur... binnen een dagdeel.... binnen een dag.. etc. SLA = Service Level Agreement, heeft niets met structureel af laten weten te maken, dan heb je nl. helemaal niks aan een SLA. Dat is juist om te voorkomen dat men het structureel laat afweten.
Dat is geen feit. In het zakenleven ga je niet uit van vertrouwen, dan wil je zekerheid en zaken op papier hebben staan, een SLA dus. Dat spreek je dus op voorhand af, zodat als het fout gaat, je ook dan weet wat je kan verwachten en waar je aan toe ben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Feit is dat er pas over SLA's gesproken wordt als het al regelmatig mis is gegaan. Voor die tijd is er vertrouwen in de k-w-a-l-i-t-e-i-t van de dienstenaanbieder. Een sla spreek je alleen af als je er niet op vertrouwt dat de ander kwaliteit zal leveren.
Ervaring, mijn beste, en niet alleen mijn eigen ervaring, maar van heel veel mensen. Het is echt zo slecht niet gesteld bij dat UPC.quote:Hoe weet jij nou dat het niet op komen dagen van monteurs een uitzondering is? Ben jij van de monteursplanning? Doe jij de klachtenafhandeling bij UPC? Werk je bij tros radar en hebben deze onderzocht en geheel tegen verwachting in een puntje van kwaliteit bij UPC aangetroffen?
Zo nee, waar haal jij deze wijsheid dan vandaan, mijn beste Nostradamus?
Want heel veel mensen melden bij jou dat het met UPC goed gaat en dat hun probleemoplossend vermogen uitstekend is. Dat vind ik raar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Casos het volgende:
Ervaring, mijn beste, en niet alleen mijn eigen ervaring, maar van heel veel mensen. Het is echt zo slecht niet gesteld bij dat UPC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |