Je mist zijn punt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Alsof de functie van recruiter een wetenschappelijke is.
Missen niet zozeer. Het gaat me meer om het gedrag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mist zijn punt.
Geen ervaring met de Open Universiteit of mensen die daar studeren/gestudeerd hebben.
Je snapt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Alsof de functie van recruiter een wetenschappelijke is.
LOI is ook volledig geaccrediteerdquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:40 schreef Pavlovje het volgende:
Erg goed. Ondanks dat het door de nare bijsmaak van afstandsonderwijs vaak vergeleken wordt met LOI-achtige studies, is de OU volledig geaccrediteerd universitair onderwijs van respectabel niveau. Het enige dat de opleiding mist, is dat de sociale vaardigheden tijdens de opleiding minder tot ontwikkeling komen. Maar dat maakt de vereiste zelfstandigheid ruimschoots goed. Naast mijn hoofdstudie ben ik van plan een bachelor via de OU te halen. Ik heb er 'voor de gein' al een propedeuse behaald, en ben erg tevreden over het niveau. Jammer dat die recruiters oordelen vanuit onderbuikgevoelens en onterechte LOI-achtige associaties, maar dat doet voor mij niets af aan de kwaliteit van de opleidingen zelf.
Maar niet voor universitair onderwijs. Daarbij heeft de kwaliteit van de opleiding zelf een slechte naam (of de kwaliteit echt laag ligt, weet ik niet - ik heb enkel een keer een cursus HBO sociale psychologie gevolgd toen ik nog op het VWO zat, en ik vond het niveau lachwekkend).quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:31 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
LOI is ook volledig geaccrediteerd
Aha ok, voor de universiteit niet, maar HBO wel. En een lachtertje, ach op het gewone HBO is dat ook het geval... Dus ik denk dat dat niet zoveel scheelt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:35 schreef Pavlovje het volgende:
[..]
Maar niet voor universitair onderwijs. Daarbij heeft de kwaliteit van de opleiding zelf een slechte naam (of de kwaliteit echt laag ligt, weet ik niet - ik heb enkel een keer een cursus HBO sociale psychologie gevolgd toen ik nog op het VWO zat, en ik vond het niveau lachwekkend).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |