Als jij die verbinding niet wilt kunnen ze hem volgens mij nooit verplichtenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef Koewam het volgende:
Ik heb een telefoonaansluiting, maar weet niet of die wel werkt. Ook heb ik een (slechte) kabelaansluiting. Misschien kan ik wel ander internet nemen, maar dan wil ik wel die 13,50 terughebben! (=160 euro per jaar!)
In huurcontract staat niks over een snelheid. Maar ik vind 1mb op een glasvezel van 13,50 niet echt fair. Dat is hetzelfde als op een gigantische zoutvlakte max 30kmpu rijden.
Kon het huurcontract alleen ondertekenen inclusief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Als jij die verbinding niet wilt kunnen ze hem volgens mij nooit verplichten
En als ze om wat voor redenen dan ook de voorwaarden eenzijdig wijzigen, dan heb je toch meer rechten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Als jij die verbinding niet wilt kunnen ze hem volgens mij nooit verplichten
Dat klinkt als koppelverkoop......quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:11 schreef Koewam het volgende:
[..]
Kon het huurcontract alleen ondertekenen inclusief.
Yep.. Ziggo bv. gaat de snelheden verdubbelen maar dan betaal ik nog altijd 30 euro voor 10 mb down en 1,5 mb up.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef MarkyB het volgende:
Tering, dan heb jij nog best een goeie deal, 10 down en 4 up voor 13 euro.
Inderdaad. En waarschijnlijk heb je ook nog betere latencies.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef MarkyB het volgende:
Tering, dan heb jij nog best een goeie deal, 10 down en 4 up voor 13 euro.
Hoe krijg je dat voor elkaar, ik betaal bij ziggo 50 euro voor telefonie/internet (20mbit) en tvquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep.. Ziggo bv. gaat de snelheden verdubbelen maar dan betaal ik nog altijd 30 euro voor 10 mb down en 1,5 mb up.
(in de klaagbaak zou ik roepen: onterechte klacht!)
Daar zeg je zoiets. Zie het op de site van Ziggo. Waarschijnlijk is het om iedereen richting all-in te pushen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar, ik betaal bij ziggo 50 euro voor telefonie/internet (20mbit) en tv
Naja als je dus al de 17 euro van de tv afhaald (wat het normaliter is) betaal ik maar 33 euro voor het dubbele.
Ik zou je abbo aanpassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |