Klacht: Dit plaatje (met onderschriftquote:
PIETERBUREN - Medewerkers van de zeehondencrèche in Pieterburen hebben in de Dollard minstens vier oranje zeehonden aangetroffen. De dieren hebben vlekken op verschillende delen van hun lichaam. Hoe ze daar aan komen, is niet bekend, zo zei een woordvoerster van de crèche donderdag.
De vlekken zitten onder andere op hun kop, rug en buik. Behalve zeehonden met oranje vlekken, zijn er ook dieren met een gekleurde waas over hun vacht aangetroffen. „Het is nog een raadsel waarom juist deze zeehonden vlekken hebben, en andere niet. We vermoeden dat het een soort ijzeroxide is. Dat kan komen doordat er veel industrie in de buurt van de Dollard zit, maar het kan ook een natuurlijke oorzaak hebben”, aldus de zegsvrouw.
Omdat de dieren geen last van de vlekken hebben, gaat de zeehondencrèche ze niet onderzoeken. „We observeren veel in dat gebied, maar hebben geen afwijkend gedrag gezien. We gaan ze niet uit hun natuurlijke omgeving halen om onderzoek te doen naar de oorzaak.”
Mijn OP was nogal karig, maar de klacht is wel duidelijk denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef Schokbreker het volgende:
Ik zie trouwens geen plaatje.
Nu wel.
Omdat ik de AIVD duidelijk wil maken dat ik gewoon fan blijfquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:29 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom kom jij op de site van de telegraaf?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Klacht: Dit plaatje (met onderschrift)
[ afbeelding ]
Een gephotoshopte oranje zeehond
Conclusie: De telegraaf doet KLB na
Ik heb er de link voor de zekerheid erbij gezetquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik heb er de link voor de zekerheid erbij gezet
Iemand van de telegraafredactie, de grootste tokkies van Nederlandquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]!!! welke achterlijke tokkie heeft dat artikel/fotootje gemaakt
De telegraafquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:48 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]!!! welke achterlijke tokkie heeft dat artikel/fotootje gemaakt
Nee dit is serieusquote:
Origineel manquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ok bij deze en ik word ook afgeluisterd door de aivd trouwens
Idd en wat te denken van photoshop-versie dat hoeft ook heul niet met een streepjequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Onderschrift:
Mischien dat de oranje zeehond er zo uitziet. Dit is een photoshop-versie!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |