voor mij iig niet, was om half 1 thuis ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:36 schreef Aibmi het volgende:
[..]
HaiWas 't nog laat geworden gisteren?
Als je echt wilt gaan kan je het sowieso proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
Vanavond eindintroductiefeest aan de uni. Ik heb nog geen studentenpas maar heb me wel ingeschreven. Nog neit toegelaten, maar ik word nog toegelaten. Hoe groot is de kans dat ze me niet binnenlaten? Wil toch graag gaan.
Ja maar als de kans klein is, en ze erg streng zijn (dit weet ik op het moment niet) dan heeft t niet zo heel veel zin he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:16 schreef dekloonvanzuen het volgende:
[..]
Als je echt wilt gaan kan je het sowieso proberen natuurlijk
Die heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je moet een introkaart hebben, zonder kaart kom je er niet in.
Heb me afgelopen vrijdag ingeschreven. Intro's begonnen daarvoor al.quote:
Voor een introkaart hoefde je er niet per se vanaf het begin al bij te zijn geweest hoor... Later instromen was ook mogelijk, volgens mij kon je zelfs gisteren nog een kaart halen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:32 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb me afgelopen vrijdag ingeschreven. Intro's begonnen daarvoor al.
Oh echt? Sheißequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor een introkaart hoefde je er niet per se vanaf het begin al bij te zijn geweest hoor... Later instromen was ook mogelijk, volgens mij kon je zelfs gisteren nog een kaart halen.
http://www.ru.nl/introductie/contact/veel_gestelde_vragen/quote:
Kutzooi. Net te laat. 3 uurtjes eerder kon t nog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
http://www.ru.nl/introductie/contact/veel_gestelde_vragen/
Kan ik ook later met de Introductie beginnen?
Jazeker dat hoeft geen probleem te zijn. Instromen kan van 16 t/m 25 augustus: Meld je dan bij de Introductiebalie in het cultuurcafé op Meractorpad 1. De kosten zijn ¤ 60,- (inclusief weekend). Wil je instromen op 24 of 25 augustus dan moet je je aanmelden bij het Informatiecentrum Bachelor Master, Comeniuslaan 4. De kosten van de Introductiekaart zijn 5 Euro.
Edit: Nou ja, beetje mosterd na de maaltijd nu natuurlijk, maar het hád nog gekund. Zelfs vandaag nog, blijkbaar.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt steeds raarder
ik sta wel ingeschreven voor de vakken in Blackboard (dat doen ze de eerste keer voor je) en heb dus mijn collegekaart al binnen en alles is verder goed.. sta alleen niet ingedeeld
secretariaat is tot 12 uur open, dus als ik half 12 niets gehoord heb ga ik bellen, want moet vandaag op 't werk mn rooster voor de komende periode doorgeven
Je kunt ook even zelf kijken op www.ru.nl/engels en daar het eerstejaars rooster bekijken om een idee te krijgen. Bij Amerikanistiek waren er maar twee groepen destijds en kwamen de roosters grotendeels overeen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt steeds raarder
ik sta wel ingeschreven voor de vakken in Blackboard (dat doen ze de eerste keer voor je) en heb dus mijn collegekaart al binnen en alles is verder goed.. sta alleen niet ingedeeld
secretariaat is tot 12 uur open, dus als ik half 12 niets gehoord heb ga ik bellen, want moet vandaag op 't werk mn rooster voor de komende periode doorgeven
ik weet het, maar ik doe brits, en dat zijn 9 groepen. Op welke pagina denk je dat ik heb zitten verversen de hele dag gisteren?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:03 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je kunt ook even zelf kijken op www.ru.nl/engels en daar het eerstejaars rooster bekijken om een idee te krijgen. Bij Amerikanistiek waren er maar twee groepen destijds en kwamen de roosters grotendeels overeen.
Ok, ik snap het. Meestal zijn ze vrij rap bij het secretariaat, maar nu zal het wel erg druk zijn. Indeling gaat volgens mij ook bij Brits op achternaam, maar dat geeft je nog geen duidelijkheid helaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik doe brits, en dat zijn 9 groepen. Op welke pagina denk je dat ik heb zitten verversen de hele dag gisteren?
aan een 'idee' heb ik niets, ik wil mijn week in kunnen delen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet in de groep waar ik dacht te komen (groep 6 of 7) maar in groep 2! Ook goed, prima week vullend rooster met nog genoeg studiemomenten en momenten waarop ik kan werken
[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 26-08-2009 11:30:01 ]Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |