Dat, en mensen die al iets onder de leden hebben waardoor ze grotere kans hebben te overlijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:45 schreef Stephan1237 het volgende:
4 Mensen in de zorg, hulpdiensten, ziekenhuispersoneel
Ik weet het welquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet ook niet wat voor spul je ingespoten krijgt....(bijwerkingen en zo)
Vraag eens waarom niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
De zwakken en het gezondheidszorgpersoneel. Hoewel, mijn vader is bedrijfsarts en die wil niet geprikt worden geloof ik. Zijn directe collega's ook niet
Waarschijnlijk omdat je statistisch gezien meer kans hebt te overlijden aan de prik dan aan de griep zelfquote:
Aangepastquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:44 schreef MadMarine het volgende:
waarom zijn er 2 groepen 4?
Het schijnt dat juist kinderen bij deze griep extra kwetsbaar zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef Hexagon het volgende:
Het zullen vooral ouderen zijn dide het eerst aan de beurt komen gezien die het minst goed tegen griep kunnen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Jarno het volgende:
Hoeveel mensen zijn er nou doodgegaan aan die varkenshoest dan?. Ik voel me voorlopig nog helemaal niet geroepen om te laten inenten met god weet wat.
Maar ze weten nog zo weinig van deze griep. Is het dan wel verantwoord om mensen dan in te entenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:54 schreef DokterBibber het volgende:
[..]
Ik weet het wel
Een griepprik is een vaccinatie, met daarin een verzameling van griepvirussen die men voor de komende periode verwacht. Deze injectie maakt je hiermee resistent tegen de meeste griepvirussen, maar geeft geen garantie dat er geen griep wordt gekregen.
Mensen worden al tijden ingeent tegen griep. Vooral risicogroepen. Punt is echter dat als je massaal gaat inenten ook de bijwerkingen vaker naar voren komen. En die zijn misschien wel erger dan hetgeen je denkt te bestrijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar ze weten nog zo weinig van deze griep. Is het dan wel verantwoord om mensen dan in te enten
Ik weet ook niet of eea wordt overdreven.quote:
Ze hebben misschien wel dezelfde bedenkingen dan ik heb.....Bijwerkingenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
De zwakken en het gezondheidszorgpersoneel. Hoewel, mijn vader is bedrijfsarts en die wil niet geprikt worden geloof ik. Zijn directe collega's ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |