abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:13:31 #1
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_70803534
In een relatie zijn er altijd eigenschappen van je "significant other" die je in het begin nog met de mantel der liefde kunt bedekken. Uiteindelijk zal die mantel langzaam maar zeker vergaan en dan is het maar de vraag of je opgewassen bent tegen het leed dat "haren van vrouwen die je werkelijk overal tegenkomt" heet.
Ik wil aan de hand van enkele persoonlijke ervaringen dit leed met jullie delen.

"het kussen"
Niets is zo lekker om 's avonds na een warme douche lekker je bed in te kruipen en dan met behulp van Discovery Channel, Animal Planet of National Geograpic Channel in slaap te vallen. Ik klop mijn kussen op, plof in het zachte eendendons en kijk naar de paringsdans van een zeepaardje. Dan kriebelt er iets tegen mijn wang en ik krab om de jeuk te verdrijven. Het krabben heeft geen effect en ik pak tot mijn verbazing een haar van minstens 10 centimeter van mijn wang en kom van mijn kussen om te kijken waar de haar vandaan komt. Lang heb ik niet nodig... mijn kussen blijkt na inspectie bezaait te zijn lange haren die duidelijk niet van mij horen en ik werp dan ook een dodelijke blik naar het loeder dat naaste me ligt te slapen. Ze vind het namelijk voordat ze gaat slapen lekker om op mijn kussen te liggen....

"de kam/borstel"
Na het gebruikelijke ochtenritueel van ellendig opstaan beland ik na het douchen op het punt dat mijn korte haar een beetje in model gebracht moet worden. Ik pak mijn kam en begin het stukje plastic door mijn haren te jagen. Ik poets mijn tanden, kijk in de spiegel en zie dat er rare, losse plukjes haar op mijn hoofd pieken. Ik trek eraan en ze laten los. Ook hier betreffen het weer lange haren die echt niet van mij zijn en een korte blik op de kam verraad dan ook een enorme klit haren... Haar reactie was:"Oh ja... ik kon mijn borstel zo snel niet vinden dus heb ik jouw kam even gebruikt". Kippenvel schiet over mijn lichaam als ik dat woord hoor....borstel..... Als er iets goor is dan is het wel de borstel van een vrouw, die dingen zien er meestal uit alsof cousin IT in een Indiana Jones val met puntige spijlen is gevallen.

"het doucheputje"
Als tijdens het douchen het water niet meer lekker wil doorlopen dan weet je dat je er weer aan moet... het doucheputje schoonmaken. Zo ook laatst dus en ik pakte met tegenzin de schroevendraaier om het putje te ontwrichten. Toen de deksel open popte flitste plots mijn jeugdheld Dexter door mijn hoofd met de zin:"The horror, the horror.........the horror". Wat daar voor een harendrab aan zat ging werkelijk mijn verstand te boven en er moest uiteindelijk een stanleymes aan te pas komen om het los te kunnen snijden van de deksel.

Samenvatting: Vrouwen laten werkelijk overal haren achter...
pi_70803618
MAAR JIJ HEBT WEL MOOI EEN VRIENDIN EN ANDERE KLB-ERS HEBBEN DAT NIET!!!11!!
pi_70803631
Verder een goed topic hoor.

Eindelijk iemand die de moeite neemt voor een OP.

Wel jammer dat je het dan toch nodig acht om af te sluiten met 'samenvatting'.
pi_70803640
Had je dan liever een wijf naast je gehad met een vlot, pittig kapsel ?
U MAD?
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:18:53 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70803648
ik wacht op het stuk dat je gaat beffen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:19:31 #6
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_70803659
dat doucheputje is idd
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:20:40 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70803683
Je lijkt wel een wijf. Je denkt in problemen.

Echte mannen denken in oplossingen.

Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70803709
Ff denken hoor...

"TS ZIT ONDER DE PLAK EN DURFT ER ALLEEN MAAR EEN TOPIC OVER TE OPENEN!!!!11111"

Zoiets toch?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70803739
Jou haar valt gewoon minder op. Ik heb in een huis gewoon met 12 gasten, waarvan er 9 lang haar hadden. Nou, geloof me, je kon er wekelijks een kussen mee vullen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_70803755
Wel erg leuk geschreven.
pi_70803772
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:22 schreef Jarno het volgende:
Ff denken hoor...

"TS ZIT ONDER DE PLAK EN DURFT ER ALLEEN MAAR EEN TOPIC OVER TE OPENEN!!!!11111"

Zoiets toch?
Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.

Probeer daar nog aan te werken.
pi_70803802
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.

Zou het schelen als ik er een paint bij doe denk je?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_70803830
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jaaa!! Paint!!
pi_70803839
Heb ook lang haar (m'n vriend trouwens ook), maar ik heb het meest last van haaruitval.

Na het borstelen maak ik de borstel schoon, na het kammen maak ik de kam schoon, na het douchen maak ik het putje schoon en onlangs heb ik het putje helemaal schoongemaakt, omdat het niet doorliep... Dusse... denk dat je even goede afspraken moet maken, zodat je je niet meer zo hoeft te ergeren.

En wat betreft dat kussen, ze moet ff d'r haar borstelen voordat ze naar bed gaat (en de borstel schoonmaken natuurlijk )..
pi_70803849
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat compenseert aardig.

Als je het echt goed wil doen in KLB achterhaal je de Hyves van TS en plemp je zijn foto's in dit topic.

Succes.
pi_70803861
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat compenseert aardig.

Als je het echt goed wil doen in KLB achterhaal je de Hyves van TS en plemp je zijn foto's in dit topic.

Succes.
Ik ga er even mee aan de slag. Thanks! De manier waarop het topic tot nu toe verloopt kan natuurlijk écht niet.
pi_70803865
Per dag verliest iedereen een x aantal haren, dat is gewoon zo. Jammer alleen dat jij ermee zit.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:30:40 #18
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70803876
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Condoom jezelf.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:32:30 #19
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_70803922
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef mimi112 het volgende:
Heb ook lang haar (m'n vriend trouwens ook), maar ik heb het meest last van haaruitval.

Na het borstelen maak ik de borstel schoon, na het kammen maak ik de kam schoon, na het douchen maak ik het putje schoon en onlangs heb ik het putje helemaal schoongemaakt, omdat het niet doorliep... Dusse... denk dat je even goede afspraken moet maken, zodat je je niet meer zo hoeft te ergeren.

En wat betreft dat kussen, ze moet ff d'r haar borstelen voordat ze naar bed gaat (en de borstel schoonmaken natuurlijk )..
Bel me als je relatie stuk loopt...
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Dat compenseert aardig.

Succes.
Hyves
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:33:05 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70803933
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Per dag verliest iedereen een x aantal haren, dat is gewoon zo. Jammer alleen dat jij ermee zit.
Ja maar om nou je rotzooi overal achter je reet te laten slingeren is weer het andere uiterste.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70803960
Ik zie mogelijkheden voor een leuke column
Ik vond het net leuk worden en toen hield het op
pi_70803988
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Condoom jezelf.
.