Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:22 schreef Jarno het volgende:
Ff denken hoor...
"TS ZIT ONDER DE PLAK EN DURFT ER ALLEEN MAAR EEN TOPIC OVER TE OPENEN!!!!11111"
Zoiets toch?
Zou het schelen als ik er een paint bij doe denk je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.
Probeer daar nog aan te werken.
Jaaa!! Paint!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou het schelen als ik er een paint bij doe denk je?
Dat compenseert aardig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou het schelen als ik er een paint bij doe denk je?
Ik ga er even mee aan de slag. Thanks! De manier waarop het topic tot nu toe verloopt kan natuurlijk écht niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat compenseert aardig.
Als je het echt goed wil doen in KLB achterhaal je de Hyves van TS en plemp je zijn foto's in dit topic.
Succes.
Condoom jezelf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je hebt 't aardig door. Alleen missen er nog de nodige scheldwoorden en krachttermen.
Probeer daar nog aan te werken.
Bel me als je relatie stuk loopt...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef mimi112 het volgende:
Heb ook lang haar (m'n vriend trouwens ook), maar ik heb het meest last van haaruitval.
Na het borstelen maak ik de borstel schoon, na het kammen maak ik de kam schoon, na het douchen maak ik het putje schoon en onlangs heb ik het putje helemaal schoongemaakt, omdat het niet doorliep... Dusse... denk dat je even goede afspraken moet maken, zodat je je niet meer zo hoeft te ergeren.
En wat betreft dat kussen, ze moet ff d'r haar borstelen voordat ze naar bed gaat (en de borstel schoonmaken natuurlijk)..
Hyvesquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat compenseert aardig.
Als je het echt goed wil doen in KLB achterhaal je de Hyves van TS en plemp je zijn foto's in dit topic.
Succes.
Ja maar om nou je rotzooi overal achter je reet te laten slingeren is weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Per dag verliest iedereen een x aantal haren, dat is gewoon zo. Jammer alleen dat jij ermee zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |