Was ze lekker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:06 schreef F04 het volgende:
Zonet even de uitzending van Geen cent te makken bekeken, en ik verbaas me echt over dat meisje die maarliefst 500 euro per maand besteed aan haar mobiel.Het gekste is nog dat ze dit allemaal doet van een uitkering van 1000 euro per maand.
Met bepaalde recreatieve pharmaceutica hoef je nooit meer te etenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:08 schreef prima het volgende:
hoeft ze geen eten? Dat staat er niet bij. Of eet ze alleen maar tijdens het uitgaan? Dat zou wel die 400 euries verklaren..
Zorgtoeslag iemand? Verder heb ik hier weinig over te zeggen behalve dat het een achterlijke muts is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:08 schreef psv het volgende:
huur incl.is wel erg weinig, damn 42 euro voor ziekenfonds. Is da in marroko ofzo....
Dit dus, alleen totale idioten geven zoveel uit aan zowel roken als telefoonkostenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:12 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
Die mensen verdienen het ook gewoon niet om geholpen te worden
De tering zeg , denk dat ik me baan ook maar op ga zeggen en de uitkering in . Mokkel betaald de helft aan huur en een derde van het bedrag dat ik maandelijks aan het Zilveren Kruis moet overmakenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:14 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zorgtoeslag iemand? Verder heb ik hier weinig over te zeggen behalve dat het een achterlijke muts is.
2003 en ze is nog steeds aan het zoeken?quote:
quote:
Tering, wat een stukje tekstquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:21 schreef F04 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=10&SECTION=user%3BACTION=single%3BUSERID=19067
Als ik zo naar dat truitje kijk welquote:
Haha, ik dacht dit echt meteen toen ik de OP lasquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef prima het volgende:
Zulk soort mensen mogen eigenlijk gewoon niet meer mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |