is kut, op 3 broodjes na (Quarter Pounder, McKroket en de Ciabatta Salsa) zijn het gewoon allemaal opgewarmde broodjes met saus, alleen over de McFlurry valt er nog te praten. En de prijzen, damn: - McKroket van ¤1,- naar ¤1,75. - Big Tasty voor ¤3 fucking, 80. Echte mannen eten hun burgers bij de Burger King.
[ Bericht 30% gewijzigd door o.us op 09-07-2009 01:10:19 ]
Eensch met de klacht, bij de Mac smaakt het doosje altijd beter dan de burger zelf
BurgerKing
Drive few cars and far more unicorns. . Mr.Cooper schreef ooit het volgende: ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Op donderdag 9 juli 2009 01:04 schreef J.Herrer het volgende: Echte bazen splitten die doek$ voor een bucket bij de kfc
NEE ! We zijn hier geen negerts verdomme
Drive few cars and far more unicorns. . Mr.Cooper schreef ooit het volgende: ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Allemaal kartondroge hamburgers inderdaad. De Big Tasty daarentegn vind ik wel lekker
3 euro fucking 80 cent voor een BT!
Mag bovenstaande klacht bij de OP?
heksehiel:Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk. P.F:Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Kan niet zeggen dat de burger king volkomen kut is want er is slechtere zooi verkrijgbaar maar echte mannen eten er niet want het is nog altijd varkensvoer.