quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:33 schreef Induhskaai het volgende:
Ik ook niet.
Lukt me niet, korter.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:02 schreef qonmann het volgende:
denk niemand, dan moet nl alles in een keer
ff speurenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:10 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
Lukt me niet, korter.
Doe maar een nieuwe.
Hahaquote:
Via bren was eerder langsgeweest, kan zijn dat ie daarna nog wel korter kanquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:07 schreef Induhskaai het volgende:
Heel goed!
Spen= Eerste huisbediende (In Ind) tafelbediende. Vlgs Van Dale 2005.
Ik ook..en dat is het ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef tonja het volgende:
Damn, ik dacht dat 'mies' een eigennaam was..
Oh ja, dat ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:36 schreef qonmann het volgende:
egaa is niets toch ? of bedoel je eega ?
leuke! alsof Ali G de huwelijkse verbintenis ooit zou aangaanquote:
Ja, ik denk dat je gelijk hebt, ik kan er ook niets mee iig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:47 schreef Feestkabouter het volgende:
volgens mij kunnen we met eega ook niks.
mega is geen los woord (en met mega kunnen we ook niet verder)
user --> iconquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
qonmann, ik ben nog steeds benieuwd welke dame ik in je usericon zie
vega is net als mega en meta alleen maar een voorvoegsel. dus niet als los woord.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:53 schreef Induhskaai het volgende:
eega
mega
vega - ter aanduiding dat het genoemde vegetarisch is
...
Nieuwe dan maar?
ik pak meestal een lange uit één van de normale woordgolfjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:54 schreef tonja het volgende:
jah, maar woorden als imam, anti, en nog heel veel meer kunnen gewoon niet. Dus probeer een moeilijke maar doenlijke te verzinnen.
Dat doe ik ook idd.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik pak meestal een lange uit één van de normale woordgolfjes
soms gaat het verrassend, zo had ik rein- grot (een hele lange, maar die kon gewoon in 5)quote:
5quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
iets mulsquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
niet volgens de Van Dalequote:Op donderdag 16 juli 2009 01:07 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
iets muls
in feite kun je een s achter echt elk bijvoeglijk naamwoord zetten.
iets lekkers
iets luchtigs
iets liefs
iets stijfs
iets muls
eerder gebruikte ik ook "duns" en daar maakte niemand een probleem van.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef Feestkabouter het volgende:
schaakster, moet nu simpel te vinden zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
eerder gebruikte ik ook "duns" en daar maakte niemand een probleem van.
[..]
?quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
schaakster, moet nu simpel te vinden zijn
da's raar want liefs moet goed zijn, ga ff op onderzoek uitquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
?
ik ga zoeken.
dank.
de s achter een bijv naamwoord: ik denk dat het meer een grammaticaal dingetje is dan een vandale-dingetje.
als we dit met 5 letters deden en ik gebruikte "liefs" dan zou ook niemand daarover vallen......... maar vandale kent "liefs" niet
@ qonmannquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
schaakster, moet nu simpel te vinden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |