en dan ook een nieuwe opgavequote:
hij kan niet korter.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:41 schreef tonja het volgende:
Eerst moet men toegeven dat het niet korter kan
wijnquote:Op zondag 12 juli 2009 03:01 schreef tonja het volgende:
Oke morgen kom ik met een nieuwe.
Ik wil wel een moeilijke uitzoeken, op dit moment heb ik daar iets te weinig bloed voor in mijn alcohol.
Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Feestkabouter op 12-07-2009 03:46:47 ]
Ik ook niet, hoewel er vij veel mogelijkheden zijn, maar de st wegwerken kost beurtenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:31 schreef tonja het volgende:
Ik krijg m niet korter.
Deze keer zal ik hem korter krijgen, ook al moet ik de Van Dale laten aanpassenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:39 schreef tonja het volgende:
Korter, maar nog steeds lang.
over
oven
oren
omen
amen
apen
apin
spin
span
spat
spit
snit
snik
knik
knok
kook
Denk het ook niet, als je via ster gaat kan ie niet korterquote:Op zondag 12 juli 2009 19:43 schreef tonja het volgende:
ik denk niet dat ie nog korter kan.
'k ookquote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Induhskaai het volgende:
Deze kan ik in 6.
Niet te laat hoor, beter dan jij kunnen wij het ook nietquote:Op zondag 12 juli 2009 23:01 schreef tonja het volgende:
OH, te laat
Zelfde ja..overigens maar 1 boven het theoretisch minimumquote:Op zondag 12 juli 2009 23:09 schreef Induhskaai het volgende:
Qonmann had hetzelfde?
Ik wel.
Zet maar nieuwe neer, één van jullie.
ja doe maar. mooi gevonden !.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:29 schreef tonja het volgende:
volgende doen?
Uit de Van Dale:quote:Op maandag 13 juli 2009 01:08 schreef tonja het volgende:
Wat is bren?
ja klopt, ik had'm in die andere nooit gebruikt omdat ik mijn twijfels had over bren, maar het blijkt iets te zijn wat mag. (als je via uren of eter moet zijn het teveel stappen.)quote:Op maandag 13 juli 2009 01:13 schreef tonja het volgende:
Erg handig woordgolfwoordje.
Ik denk niet dat er nog iemand onder komt, maar we wachten nog even af, goed?
quote:Op maandag 13 juli 2009 02:03 schreef Induhskaai het volgende:
brij
brik
brok
bros
boos
soos
soes
soep
Hmm, kan sneller.
We hebben gewacht, maar niets gezien of zelf gevondenquote:Op maandag 13 juli 2009 02:03 schreef Induhskaai het volgende:
brij
brik
brok
bros
boos
soos
soes
soep
Hmm, kan sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |