Zo'n bierbuik heb je niet zomaar..jarenlang oefenen !quote:
...via eros was mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:41 schreef Feestkabouter het volgende:
sorry, was een lange avond weg.
bier-buik en kram-best krijg ik niet korter meer.
dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:42 schreef qonmann het volgende:
[..]
...via eros was mooi
als je maar plezier had![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:22 schreef Induhskaai het volgende:
Nieuwe? Qonmann?
oh..erft kon nog net, verder is het een hopeloos woord, voor woordgolf danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Feestkabouter het volgende:
erwt
....
peul
geintje
(met erwt kun je natuurlijk echt niks)
Ik heb geregistreerd voor Van Dale , ze staan er allebei niet in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:03 schreef Induhskaai het volgende:
Oh....
FF in m'n papiere van Dale kijken.
Boes staat daar wel in, spes alleen als Latijns woord.
De van Dale in WWW is niet compleet, moet je eerst registreren...
http://www.encyclo.nl/zoek.php hier wel, boes en spes.
Merkwaardig, de van Dale hier is van 2005.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik heb geregistreerd voor Van Dale , ze staan er allebei niet in.
Oh dat zou kunnen jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:28 schreef Induhskaai het volgende:
Niets speciaals aan.
Ik heb me nu ook geregistreerd.
Idd, boes staat er niet in. Maar vlgs mij kun je toch niet in het HELE woordenboek zoeken.
Ze zeggen "Zoeken in gratis woordenboek"
Voor de rest moet je betalen.
Het zijn er maar 8quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:07 schreef qonmann het volgende:
8
slim
slik
slak
plak
prak
hark
hard
aard
Dit kan beter, denk ik
Ja, ik was wat anders van plan en toen haalde ik 2 door elkaar.quote:
lastig he ..de letters kloppen net nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:03 schreef Induhskaai het volgende:
Het lukt me niet!
heb je iets korters in de maak ?quote:
Ik dacht hetzelfde over jullie ..'t is toch watquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:16 schreef tonja het volgende:
Nee, ik kom er ook niet uit, maar het doet me plezier dat jullie er ook niet uit komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou korter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |