die geeft meer woorden dat klopt,quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:16 schreef Induhskaai het volgende:
Oh, ik zocht hier
http://www.encyclo.nl/zoek.php
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:17 schreef Feestkabouter het volgende:
watch this!!
7!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
Ali B enzo ..quote:
Een goed idee van jou om Van Dale als waarheid aan te houden anders kom je er niet meer uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:24 schreef tonja het volgende:
I know...
ik ga morgen die raps inkorten ( hoop ik)
Kan wel ..dus dan zou Induhskaai een nieuwe moeten verzinnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:31 schreef tonja het volgende:
We kunnen de uitdaging natuurlijk sowieso laten staan. Of wordt dat te ingewikkeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:01 schreef Feestkabouter het volgende:
sodeju, die was echt moeilijk!!
niet zozeer om van de ene naar de andere te komen, maar uberhaupt om van ysje een paar stappen verder naar IETS anders te kunnen komen!
13 regelsKnap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd of iemand er snel onder komt.
Ik ga pitten.
denk aan een klein rund, een kleine boom, of een klein autoonderdeel waar het wiel aan vastzit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:19 schreef qonmann het volgende:
oeh ik geraak vooralsnog niet van ijsje af
niet verklappen..dan haalt iemand je nog inquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
denk aan een klein rund, een kleine boom, of een klein autoonderdeel waar het wiel aan vastzit.
en bij 2 van die 3 kom ik dan niet verder, maar bij de 3e kom ik via landbouwwerktuigen op gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |