Wat een geneuzel weer. Laat die vrouwen. Ze weten heus wel wat ze doen.quote:
In het Zuid-Duitse Fellbach bij Stuttgart is er grote ophef ontstaan over all-in bordeel 'Pussyclub', waar de klanten voor 100 euro vrijuit hun gangen mogen gaan met alle aanwezige prostituees. De christendemocratische minister van Binnenlandse Zaken Heribert Rech en de burgemeester Christoph Palm (ook CDU) ventileerden eerst hun verontwaardiging. Nu uiten ook de inwoonsters en vrouwenactivisten hun ongenoegen over de "onmenselijke seksclub".
Waardigheid
In het bordeel, dat in juni openging, betalen klanten een vaste prijs ('flat rate') van ongeveer honderd euro. Zij kunnen dan onbeperkt gebruik maken van de gastvrouwen. Dat beloven de eigenaars. De critici vinden dat de all-informule de waardigheid van vrouwen aantast. De autoriteiten stelden in het bordeel nog geen overtreding van wetten vast. De activisten pleitten voor een wetswijziging om de waardigheid van prostituees te beschermen.
Jonge vrouwen
"Wat hier gebeurt, is pure uitbuiting en bovendien onmenselijk", zegt burgemeester Palm. "Ik zal dan ook met het ministerie van Justitie bekijken wat we kunnen doen om dit te stoppen. De gunstige prijs doet vermoeden dat vrouwen die er werken (vaak erg jonge uit Zuid-Europa), gebruikt worden. Bovendien is die vaste prijs een overduidelijke aantasting van de menselijke waardigheid." (kh)
Voor 100 euro klaar. Prima.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:59 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
er zit wel wat in... ik bedoel, je weet gewoon 100% zeker dat dit vrouwen zijn die ze ergens vandaan hebben geplukt en die nu zwaar uitgebuit worden.
Dat is de taak van de Duitse overheid om dat te controleren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:59 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
er zit wel wat in... ik bedoel, je weet gewoon 100% zeker dat dit vrouwen zijn die ze ergens vandaan hebben geplukt en die nu zwaar uitgebuit worden.
Vraag me dan ook af hoeveel de dames op een avond verdienen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:27 schreef shmoopy het volgende:
100 euro? Daar kun je het zelf niet voor doen.
Kost en inwoning.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af hoeveel de dames op een avond verdienen...
Ik neem aan dat dit soort tenten wel normaal gecontroleerd worden, en uit de OP kan ik ook niet opmaken dat het hier illegale vrouwen betreft. Maar jij weet er kennelijk meer van?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kost en inwoning.
Al heel wat voor een illegale Kazachse of Turkmeense.
Meer dan met loempias vouwen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
en gratis sex ..zoveel ze willen ..quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kost en inwoning.
Al heel wat voor een illegale Kazachse of Turkmeense.
Waardigheid?quote:De critici vinden dat de all-informule de waardigheid van vrouwen aantast.
Klappen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus hoeren hebben geen waardigheid in jouw opinie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Waardigheid?
Het zijn godverdomme hoeren, for fuck sake!
10 halen, 2 betalen!!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Klappen waarschijnlijk.
Maar hoezo is een vaste prijs wel onwaardig, is het met het respect voor deze vrouwen beter gesteld als je er 2 zou nemen en voor elk 50 euro betaalt?Ik snap de gedachtengang erachter niet zo.
Uiteindelijk zijn alle vrouwen hoeren. Ze willen allemaal iets en stellen daar seks tegenover.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus hoeren hebben geen waardigheid in jouw opinie?
1-0 voor jouquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus hoeren hebben geen waardigheid in jouw opinie?
Als je je waardigheid wilt behouden moet je geen hoer worden. En als het hier illegale mensenhandel betreft dan moet de zaak gewoon opgedoekt worden door de politie.quote:De activisten pleitten voor een wetswijziging om de waardigheid van prostituees te beschermen.
Dat dus. Komop zeg, het gaat over hoeren en dan roepen ze dat de waardigheid van de vrouw aangetast wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:38 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Als je je waardigheid wilt behouden moet je geen hoer worden. En als het hier illegale mensenhandel betreft dan moet de zaak gewoon opgedoekt worden door de politie.
Wuppertal is dichterbij:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |