Waarvoor heb je dan een cc aangeschaft als je dat zelfs niet eens weetquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Richel het volgende:
Geld pinnen met creditcard.
Mên, dat is voor mij nieuw. Wist ik niet eens..
Dan ga je toch een keertje niet stappenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef Richel het volgende:
Ik zit behoorlijk in rood. Nog 50 euro voordat m'n limiet bereikt is. En ik heb dat geld nodig om vanavond nog te stappen in Tilburg.
Ja, zelfs in het buitenlandquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Richel het volgende:
Geld pinnen met creditcard.
Mên, dat is voor mij nieuw. Wist ik niet eens..
die van mij pas over 16 dagenquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:41 schreef Klonk het volgende:
ja maar jongens, nou niet gelijk zo hard in je oordeel, deze jongen faalt niet, over een paar dagen komt z´n schip met geld weer binnen, snap dat dan...
Hoezo? Net alsof je een CC 9 van de 10 keer gebruikt om te pinnenquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:05 schreef seetjai het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan een cc aangeschaft als je dat zelfs niet eens weet
Maar als je een cc aanschaft ben je, neem ik aan, toch wel op de hoogte van de mogelijkheden. En zoveel zijn dat er nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:11 schreef kikoooooo het volgende:
Hoezo? Net alsof je een CC 9 van de 10 keer gebruikt om te pinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |