ohhhhhhhhh veel plezier en vooral de muziek is prachtig heb hem op dvdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
Nou ik was er ff maar ga nu de Deerhunter kijken met me kids die moeten deze klassieker toch zien??Wordt wel janken denk ik. daaaaaag tot morgen denk ik.![]()
waarom is dit nu weer ouwewijfengedrag, meer respekt en beleefdheid als je iemand gedag zegt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit het zwaaitopic? dat ouwewijvegedrag hoorde toch bij die twee "buren" gaat dat nou hier ook virussen??![]()
nee beetje, heb net keukenraam voor 2e keer geschilderd is nu klaar moet drogen en zuurkool smaakte helemaal niet, wel de hemaworstquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit het zwaaitopic? dat ouwewijvegedrag hoorde toch bij die twee "buren" gaat dat nou hier ook virussen??![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ouwewijvengedrag? mogen we niet eens meer een btje zwaaien![]()
waar haal je de kracht vandaan ben kapot ric ze schuur spul ligt er nog moet nog zuigen maar kan niet meer van dat lopennnnnnnnnnn met jouw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee beetje, heb net keukenraam voor 2e keer geschilderd is nu klaar moet drogen en zuurkool smaakte helemaal niet, wel de hemaworst
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |