ene keer moar?Als je de ware tegen komt denk je misschien wel anders.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben al een keer getrouwd geweest en dat vond ik meer dan genoeg
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.....ja echt onbeleefd hoor....en je bent echt verslaafd....zou ik nou nooit doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef D. het volgende:
ok, nu ga ik echt weer ff socializen alhier
Prettige avond verder![]()
nee...je hoeft toch ook niet perse te trouwen.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ene keer moar?Als je de ware tegen komt denk je misschien wel anders.
Ciao D.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:52 schreef D. het volgende:
ok, nu ga ik echt weer ff socializen alhier
Prettige avond verder![]()
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...je hoeft toch ook niet perse te trouwen.....
nee hokken kan net zo goedquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...je hoeft toch ook niet perse te trouwen.....
Denk ik weer eens hier te komen socializenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
ik ga lekker in mn bedje de avond etappe kijken.....slaap lekker allemaal en morgen gezellig weer op![]()
Zoooooo, jij bent scherpquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee hokken kan net zo goed![]()
Maar..... zie TT
ow sorry...maar maar...ik moet morgen al om half 11 in de sportschool zijn en als ik dan nu niet naar mn nest ga moet die arme jongen het zwaar ontgeldenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik weer eens hier te komen socializen
Hmmm dan heb ik wat gemist? Lees toch regelmatig bij en dat is niet al teveel hier, op het moment.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...en om vanwege dit onderwerp is die TT ook ontstaan
ik ben niet echt gezellig voor 12 uur smiddags...daar moet ik echt goed wakker voor zijnquote:
Dat zou dan zinloos geweld zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow sorry...maar maar...ik moet morgen al om half 11 in de sportschool zijn en als ik dan nu niet naar mn nest ga moet die arme jongen het zwaar ontgelden...wat eigenlijk dan ook wel weer leuk is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |