quote:
Hey beebquote:
das toch allebei hetzelfdequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey beebBen je blij me te zien of heb je in je broekje geplast?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
En ik mocht niet eens D. zijn Ray Ban lenen
supernatural is een vette aanrader!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Sinds ik vaker voor de pc zit, kijk ik minder film. Heb een hele tijd gehad dat ik van alles keek, met collega's films besprak en zo aanraders kreeg om naar kijken. De videotheek in de gaten hield met films die kwamen...dus is alweer een tijd geleden.
Ben nu meer van de serie's, "24", Lost, Prison break(nu afgelopen) e.d.
OMGWTFBBQ! Da's eng!quote:
Ik gaat ff schrijven en het hier aan het opperhoofd doorgeven, de meneer van de download toestanden e.d.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
supernatural is een vette aanrader!
ojeeeeeeeequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
...wacht maar totdat ik wat tegen je zeg als het donker is
Ben je echt bezopen???quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
ik geloof dat ik voor eigenbehoud hier maar afhaak...regels 5 x moeten nakijken is nie tof nl
![]()
Ik wacht ik wacht... het is al donker aan het wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
...wacht maar totdat ik wat tegen je zeg als het donker is
4e seizoen is afgelopen maar goddamn wat baalden we hier thuis! Wat een retegoeie serie. Heroes ook trouwens!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoor dat ze in Amerika al aan het 4e seizoen bezig zijn.
Niet beloven dan hè. Hoe vaak schrijf je normaal een blog? En dat is op Vol toch? De reakties op je vorige stagneerden ook ineens, dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:34 schreef versabommie het volgende:
Had beloofd een blog vandaag af te hebben.... maar weet niet waar ik het over moet gaan hebben
Ben al aan het typen bij writersblockquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Idee voor een blog?
Te zwaar?
Geen ervaring mee?
Want laten we wel wezen, voor sommige mensen ligt het www mijlen ver uitelkaar t.o.v. het echte leven, ze reageren anders, zijn anders en noem maar op, liegen, drains,hoe ver kun je gaan, als je op een dusdanige manier de aandacht wilt trekken ben je echt ver heen. Maar het gebeurd.
Het www laat een wereld voor je open gaan, maar wil je dat?...
en zit ondertussen comedy central te kijken hilarisch goed!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben al aan het typen bij writersblock
JUIST! jij snapt hetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:00 schreef Nizno het volgende:
writersblock is een mooi onderwerp voor een blog. Allemaal geklets over een blok die je uiteindelijk toch niet hebt omdat je zo door kan pennen over die blokkade
Heb ik je uit je impasse gehaaldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben al aan het typen bij writersblock
komt goed, was ff met de kinderen klaar... geef me 10-20 minuten en hij is afquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
Doe mij nog ff je linkje bommie, ik wil zien wat je schrijft.
Had ook een huilend zoontje, moest ik ff heenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
[quote]Op zaterdag 11 juli 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
wachten op de blog??
[/quote Ik zie voorlopig niks
Leuk verhaal weer..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had ook een huilend zoontje, moest ik ff heen![]()
hier:
http://versabommie.vol.nl/
thnxquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk verhaal weer..![]()
Jammer van die kutmuziek eronder alleen....
Ohh zeker, en al die geile meissies aan het podium gekleeft gaan vast ook voor "het diepere" ...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
thnx![]()
En die muziek.. ik ben gek van Creed... maar dit keer ging het om de tekst... uitvluchten zoeken naar en andere wereldDe interwebs .!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |