ohhhhhhhhh veel plezier en vooral de muziek is prachtig heb hem op dvdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
Nou ik was er ff maar ga nu de Deerhunter kijken met me kids die moeten deze klassieker toch zien??Wordt wel janken denk ik. daaaaaag tot morgen denk ik.![]()
waarom is dit nu weer ouwewijfengedrag, meer respekt en beleefdheid als je iemand gedag zegt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit het zwaaitopic? dat ouwewijvegedrag hoorde toch bij die twee "buren" gaat dat nou hier ook virussen??![]()
nee beetje, heb net keukenraam voor 2e keer geschilderd is nu klaar moet drogen en zuurkool smaakte helemaal niet, wel de hemaworstquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit het zwaaitopic? dat ouwewijvegedrag hoorde toch bij die twee "buren" gaat dat nou hier ook virussen??![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ouwewijvengedrag? mogen we niet eens meer een btje zwaaien![]()
waar haal je de kracht vandaan ben kapot ric ze schuur spul ligt er nog moet nog zuigen maar kan niet meer van dat lopennnnnnnnnnn met jouw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee beetje, heb net keukenraam voor 2e keer geschilderd is nu klaar moet drogen en zuurkool smaakte helemaal niet, wel de hemaworst
hoiquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Moggels, rustig hieriemand trek in een bakkie?
tis al op heksjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:25 schreef Toverheks het volgende:
ja lekker een bakkie, 2 klontjes en een wolkje melk
hey liefiequote:
quote:EEN OUDE VEROTTE DWERG VINDT EEN STOMME GOEDKOPE RING. HIJ WIL ZE OM GOD WEET WELKE REDEN VERNIETIGEN MAAR IS DAAR TE AFSTANDS VOOR DUS VRAAGT HIJ HET AAN ZIJN NEEF OF WEETIKVEEL. DIE IS DAAR TE ACHTERLIJK VOOR EN HIJ GAAT MET DRIE VRIENDEN OP STAP. DIE DOMME DWERGEN RAKEN DAN DE WEG KWIJT EN KRIJGEN HULP VAN EEN SENIELE GRIJSAARD, EEN PAAR TOKKIES, EEN VETTE, DRONKEN DWERG EN EEN SPAST MET EEN SMOEL OM OP TE SLAAN. UITEINDELIJK KUNNEN ZE DE RING VERNIETIGEN EN DAAR HEBBEN ZE DUS MEER DAN TIEN UUR FILM VOOR NODIG
ja maar ook op vol gaat ze vaak op tijd naar bedquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
Hij is goed.
Maar ik moet wel zeggen dat ik er graag naar heb gekeken. Dacht dat het niet mijn ding was maar toch meegesleept, dus geheel buiten mijn schuld![]()
Tis idd rustig, Eva lijkt vroeg naar bed te gaan, maar verdenk haar ervan " vreemd" te gaan op VOL![]()
D. is er van het weekend niet dus de conversatie tussen D. en Laysa missen we ook al.
Luus? ehhh ff denken hoor wie je daar mee bedoelt....
Alles goed aan die kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |