abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70796350
Vannacht rijd ik naar Italië, Rome om precies te zijn. En aangezien Rome een behoorlijk aantal kilometers van de Zwitserse grens verwijderd ligt, ben ik bang dat ik dit op één tank van 70 liter niet ga halen. Wat is nu het probleem?

Schijnbaar wordt er gestaakt in Italië. Benzinestations in het hele land sluiten hun deuren (vanaf dinsdag jl.). Maar... tot wanneer eigenlijk? Ik hoor tegenstrijdige berichten. De éne nieuwssite bericht dat men slechts 2 dagen staakt, oftewel dinsdag en woensdag. Ook de ANWB bericht dit, maar zij verwijzen naar teletekst als bron.

Op het nieuws hoorde ik echter dat men staakt tot vrijdagmorgen.

Zijn er mensen die een betrouwbare bron hebben voor deze informatie of - nog beter - zelf weten wanneer deze onzin ophoudt? Nog tips?
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:43:20 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_70796425
Nog tips, smeergeld meenemen? Grote jerrycan kopen, ergens in de tussentijd overnachten?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_70796483
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef Herkauwer het volgende:
Nog tips, smeergeld meenemen? Grote jerrycan kopen, ergens in de tussentijd overnachten?
1. nah...
2. liever geen losse benzine in de auto!
3. kan inderdaad, maar ik zou het liefste gewoon inchecken op het moment dat mijn vakantie start!
  Donald Duck held woensdag 8 juli 2009 @ 23:28:03 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70798084
Met stevige stalen jerrycans die je goed wegzet, daarmee kan maar weinig misgaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')