IK.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Ensaf het volgende:
Aan roddeltijdschriften doe ik niet. Ik vind het een stukje vuilnisbakkenjournalistiek waar wij ons als samenleving best voor zouden mogen schamen.
Ja, tuurlijk, ik blader er wel eens door als ik bij de kapper zit, maar wie doet dat niet hé?
In tegendeel, is juist een goede opener.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Ensaf het volgende:
Misschien ga ik daar dan altijd de mist op in als ik met een meisje praat.
Koop er een topic over.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Ensaf het volgende:
En oh ja, het viel mij op dat alle opiniebladen bij de afdeling "Mannen" liggen. Hebben vrouwen soms geen opinie? Misschien ga ik daar dan altijd de mist op in als ik met een meisje praat.
In tegendeel. Dat is juist waarom ze die bladen bij de 'mannen' sectie neerleggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Ensaf het volgende:
En oh ja, het viel mij op dat alle opiniebladen bij de afdeling "Mannen" liggen. Hebben vrouwen soms geen opinie?
mannen hebben een tijdschrift nodig om een opinie te hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In tegendeel. Dat is juist waarom ze die bladen bij de 'mannen' sectie neerleggen.
Nee. Die tijdschriften liggen daar zodat de vrouwen ze minder snel zien liggen. Dat scheelt weer een hoop gezeik thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef electronique het volgende:
[..]
mannen hebben een tijdschrift nodig om een opinie te hebben?
bedoel je dat?
Nee, om te doen alsof ze iets interessants lezen en vouwen de Hustler open aan de binnenkant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef electronique het volgende:
[..]
mannen hebben een tijdschrift nodig om een opinie te hebben?
bedoel je dat?
"Ik heb een opinie.... wil je even voelen!?"quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Ensaf het volgende:
En oh ja, het viel mij op dat alle opiniebladen bij de afdeling "Mannen" liggen. Hebben vrouwen soms geen opinie? Misschien ga ik daar dan altijd de mist op in als ik met een meisje praat.
ik lees ze stiekemquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee. Die tijdschriften liggen daar zodat de vrouwen ze minder snel zien liggen. Dat scheelt weer een hoop gezeik thuis.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:37 schreef B.E.D het volgende:
Bij de kapper ligt altijd de leesmap van 3 weken oud.
TS wilde graag de nieuwste roddels lezen.
Ja en daar hebben wij allen op fok gewoon echt serieus last van.quote:
Staat duidelijk in de TT aangegeven. Dan kijk je toch niet.quote:
Had je 'm na het knippen laten liggen of meegenomen naar huis?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:00 schreef wapwip het volgende:
Trouwens lullig dat TS dat meisje niet even hielp om een tijdschrift uit te zoeken, aangezien ze geen handen heeft!!!!!Poor thing heeft 2 stompjes
idd jammer ensafquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Xandrar het volgende:
Matig topic dit keer.
Klacht niet echt terecht, ook bij de kapper leest een man geen roddelbladen. Sowieso, je bent met 10 minuten klaar, en dan is die kapster nog lang niet tegen je uitgelult over haar spannende leven.
dit dus ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
Naar wat voor pauper kapper ga jij dan, dat je je eigen blaadjes mee moet nemen?
Dat doet hij anders nooit...quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:26 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dit dus ook
klacht is dus verzonnen
Ik moest hardop lachen hier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:21 schreef Ensaf het volgende:
Ja, tuurlijk, ik blader er wel eens door als ik bij de kapper zit, maar wie doet dat niet hé? En toevallig, toen ik vanochtend in de spiegel keek, vond ik mijn haar wat aan de lange kant. Ik dus naar de kapper, maar niet voor ik even bij de lokale tijdschriftenhandel een roddelblad had gekocht om te lezen tijdens het wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |