quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Snakey het volgende:
Zelfs de herhalingen op Discovery zijn nog interessanter.
Een overheersende vader en moeder die bepalen voor de kinderen welke muziek er geluisterd wordt, videogames nutteloos vinden en bijna niks mogenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:40 schreef honda1990 het volgende:wat voor achtergrond heeft dat conservatieve gezin
?
Komt omdat hij een leftbrainer is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef fathank het volgende:
Je hoeft niet te kijken..
En je hoeft ook geen topic te openen.
TS moet wél kijken van z'n eigen snolquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
TS moet wél kijken van z'n eigen snol
Nee kerel. Dat heet je rot vervelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
TS moet wél kijken van z'n eigen snol
damn dude, dan moet je nog erger rot vervelen dan het punt dat je je zo erg rot verveeld dat je je TV gewoon uitzet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee kerel. Dat heet je rot vervelen
Ik heb zigeunerbloed, maakt dat nog verschil?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef fathank het volgende:
Mokkel, snol whatever. Kom je van het kamp ofzo?
Het verklaart een hoop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zigeunerbloed, maakt dat nog verschil?
Dat vraag ik me nou ook al steeds af als ik de trailers van die ongein zie... (Ik ga het programma echt niet kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 07:21 schreef kL0j00h het volgende:
Mag je die andere snol dan ook doen? Of is het alleen afwassen en de kinderen naar bed schoppen?
De Griezelbus 1, 2 en 3 zekerquote:
Je hoeft niet te reageren op een topicquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef fathank het volgende:
Ze lijkt wel bezeten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Serieus... what the fuck?!
Dat wijf is gek.
Ken ik.quote:
Je zou bijna zeggen dat ze bezeten is door de duivel. Hoe ze kijkt, haar lach, haar geschreeuw...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:48 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ze lijkt wel bezeten.
Maar alle christenen en moslims lijken wel bezeten.
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |