Tof gedaan.quote:
quote:
En er is niets vreemds aan dat blonde kinderen later donker haar krijgen en donkere kinderen vrij licht zijn bij de geboorte en dan steeds wat donkerder kleuren.quote:
Je begint nu echt nog dommer dan normaal te raaskallen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:
Yeah right. Het haar van Prince de eerste is sowieso geverfd. En de 2 eerste kids zijn op de meeste foto's een stuk blanker dan dinsdag. Maar het werkte want iedereen zei: zie je nu wel dat ze op Michael lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tnx, dat topic had ik niet gezienquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, laten we het daar nog even over hebben. Miischien kun je hier je ei kwijt Stefan?
Leuk! Laatst was er ook zoiets in Antwerpen met de Sound of Music. Ik vraag me af hoe ze dit organiseren. Gewoon de choreografie op internet zetten en mee doen als je zin hebt? Of zullen het enkele dansscholen bij elkaar zijn?quote:
inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker? Met dat haar van blanket is ook wat mis. Er zit echt niks van een neger in ze. Dit wil niet zeggen dan Wacko niet minder van ze hield en zich evengoed pappie van ze voelde maar ik zie hem niet aan voor een stabiele vader, eerder labiel. Die hele Jacko famile zijn vage gasten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yeah right. Het haar van Prince de eerste is sowieso geverfd. En de 2 eerste kids zijn op de meeste foto's een stuk blanker dan dinsdag. Maar het werkte want iedereen zei: zie je nu wel dat ze op Michael lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is heel normaal hoor. Je ziet op de foto's van vroeger dat hij al wel donkere wenkbrauwen en ogen had. Blond haar wordt wel vaker bruin zodra men ouder wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker?
Als jij dat wilt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
hij heeft die kids gekocht, een zaadcel en een eicel, draagmoeder gezocht/gekocht dat was debbie, zij heeft die kids voldragen en voila: wacko is pappie.
Het haar van dekentje zou zomaar even door de stijltang gehaald kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker? Met dat haar van blanket is ook wat mis. Er zit echt niks van een neger in ze. Dit wil niet zeggen dan Wacko niet minder van ze hield en zich evengoed pappie van ze voelde maar ik zie hem niet aan voor een stabiele vader, eerder labiel. Die hele Jacko famile zijn vage gasten.
woops!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Het haar van dekentje zou zomaar even door de stijltang gehaald kunnen zijn.
Ergens heb ik best het idee dat dit klopt , ik zie ook werkelijk helemaal geen enkel gelijkenis met paps en kotersquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
hij heeft die kids gekocht, een zaadcel en een eicel, draagmoeder gezocht/gekocht dat was debbie, zij heeft die kids voldragen en voila: wacko is pappie.
Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
met het verstrijken van de jaren komt dit verhaal nog wel eens naar boven. Als een familielid een boek gaat schrijven of wie weet 1 van die kids zelf? Niks mis mee dat ie het zo heeft aangepakt, is al vaker gebeurd zeker door mensen die poen hebben. Ik twijfel er verder niet aan dat hij het goed voorhad met zijn kinderen maar geschikt als een vader vind ik hem niet. Zeker als ik hem zo zie op dat filmpje wanneer hij dat jochie supergestressed de fles zag geven het zag er sowieso niet uit dat hij dit dagelijks deed.
laten we het zo stellen als adoptievader zou hij afgewezen worden (tenminste in NL). Sowieso had hij zich kunnen bedenken met een leven zoals hij leeft, publiek bezit zijnde, hij de kids nooit een normaal leven zou kunnen geven. Maar ik zie hem niet aan om realistisch te kunnen denken. Na zijn aap wilde hij kids, no matter what best egoistisch eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef N.icka het volgende:
[..]
Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.
En welke ouder is wel volmaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |