abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 14:27:04 #276
163650 Greys
pi_70813064
Wat ontzettend cool, dat flash mob filmpje hierboven! Krijg er rillingen van!
Er staan nog meer flash mobs op youtube!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:28:11 #277
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70813097
quote:
Tof gedaan.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:29:48 #278
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70813156
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Andromache het volgende:

[..]

Een woord: belichting.

Yeah right. Het haar van Prince de eerste is sowieso geverfd. En de 2 eerste kids zijn op de meeste foto's een stuk blanker dan dinsdag. Maar het werkte want iedereen zei: zie je nu wel dat ze op Michael lijken.

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:29:52 #279
19242 yavanna
Results may vary.
pi_70813159
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Andromache het volgende:

[..]

Een woord: belichting.
En er is niets vreemds aan dat blonde kinderen later donker haar krijgen en donkere kinderen vrij licht zijn bij de geboorte en dan steeds wat donkerder kleuren.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 14:39:22 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_70813514
Oh ja, laten we het daar nog even over hebben. Miischien kun je hier je ei kwijt Stefan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 juli 2009 @ 14:47:05 #281
163650 Greys
pi_70813782
Ah joh, gewoon negeren verder, anders blijf je bezig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:50:53 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70813924
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:
Yeah right. Het haar van Prince de eerste is sowieso geverfd. En de 2 eerste kids zijn op de meeste foto's een stuk blanker dan dinsdag. Maar het werkte want iedereen zei: zie je nu wel dat ze op Michael lijken.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je begint nu echt nog dommer dan normaal te raaskallen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:51:19 #283
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70813935
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, laten we het daar nog even over hebben. Miischien kun je hier je ei kwijt Stefan?
Tnx, dat topic had ik niet gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70814030
En kinderen met donkere wenkbrauwen en donkere ogen blijven echt niet blond.
Zie ik ook aan die van mij. Eerste 4 jaar had hij echt blond haar en ieder winter wordt zijn haar een beetje donkerder. Hij heeft groen/bruine ogen en ook donkere wenkbrauwen.

Maar vermoeiend hoor Stefan, oooooveral maar wat achter zoeken.
Get a life ofzo
Keep the faith!!
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:57:14 #285
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70814172
Reageer er dan niet op.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:08:38 #286
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_70814914
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Leuk filmpje
Leuk! Laatst was er ook zoiets in Antwerpen met de Sound of Music. Ik vraag me af hoe ze dit organiseren. Gewoon de choreografie op internet zetten en mee doen als je zin hebt? Of zullen het enkele dansscholen bij elkaar zijn?
pi_70815033
Jackson Doc -- I Gave Michael Demerol
Posted Jul 9th 2009 8:58AM by TMZ Staff

Dr. Arnie Klien, Michael Jackson's longtime friend and dermatologist, admits to giving MJ Demerol -- one of the strong painkillers we're told Jackson sought out.

Klein says it was only "on occasion" to sedate him, and when asked about the drug Diprivan -- the brand name for the drug Propofol, which was found in Jackson's house when he died -- Klein said he was aware Michael was using it but warned him of its dangers.

As for fathering Michael's kids, Klein admits to donating sperm once -- to a sperm bank -- not specifically to Jackson. Klein hedged on whether he was the father of Jackson's kids but at one point said was not.

Klein also strongly intimated he felt Debbie Rowe should get the kids -- because he felt Katherine was too old and Joe was out of it. Interestingly, Klein didn't go to the memorial and as we reported the Jackson family gave LAPD a list of doctors they were suspicious of -- and Klein was on the list.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:42:54 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_70815889
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker? Met dat haar van blanket is ook wat mis. Er zit echt niks van een neger in ze. Dit wil niet zeggen dan Wacko niet minder van ze hield en zich evengoed pappie van ze voelde maar ik zie hem niet aan voor een stabiele vader, eerder labiel. Die hele Jacko famile zijn vage gasten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 juli 2009 @ 15:45:01 #290
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70815970
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker?
Dat is heel normaal hoor. Je ziet op de foto's van vroeger dat hij al wel donkere wenkbrauwen en ogen had. Blond haar wordt wel vaker bruin zodra men ouder wordt.
Mijn moeder had dat ook en ik heb het zelf ook.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70816074
Ik had spierwitte krullen toen ik jong was. Nu niks meer van mijn blonde kleurtje over.
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:53:22 #292
189978 controlaltdelete
pi_70816272
hij heeft die kids gekocht, een zaadcel en een eicel, draagmoeder gezocht/gekocht dat was debbie, zij heeft die kids voldragen en voila: wacko is pappie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 9 juli 2009 @ 15:54:47 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70816314
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
hij heeft die kids gekocht, een zaadcel en een eicel, draagmoeder gezocht/gekocht dat was debbie, zij heeft die kids voldragen en voila: wacko is pappie.
Als jij dat wilt.
Volgens mij zijn er zoveel tegenstrijdige berichten dat maar weinig mensen het zeker weten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70816467
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

inderdaad. Vroeger had dat jochie wit blond haar en nu is ie opeens donker? Met dat haar van blanket is ook wat mis. Er zit echt niks van een neger in ze. Dit wil niet zeggen dan Wacko niet minder van ze hield en zich evengoed pappie van ze voelde maar ik zie hem niet aan voor een stabiele vader, eerder labiel. Die hele Jacko famile zijn vage gasten.
Het haar van dekentje zou zomaar even door de stijltang gehaald kunnen zijn.
pi_70816483
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Het haar van dekentje zou zomaar even door de stijltang gehaald kunnen zijn.
woops!
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:01:37 #296
189978 controlaltdelete
pi_70816525
met het verstrijken van de jaren komt dit verhaal nog wel eens naar boven. Als een familielid een boek gaat schrijven of wie weet 1 van die kids zelf? Niks mis mee dat ie het zo heeft aangepakt, is al vaker gebeurd zeker door mensen die poen hebben. Ik twijfel er verder niet aan dat hij het goed voorhad met zijn kinderen maar geschikt als een vader vind ik hem niet. Zeker als ik hem zo zie op dat filmpje wanneer hij dat jochie supergestressed de fles zag geven het zag er sowieso niet uit dat hij dit dagelijks deed.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:02:43 #297
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70816553
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Ergens heb ik best het idee dat dit klopt , ik zie ook werkelijk helemaal geen enkel gelijkenis met paps en koters

Het maakt me iig niet uit , hij was vast een hele lieve vader
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:04:01 #298
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70816599
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
met het verstrijken van de jaren komt dit verhaal nog wel eens naar boven. Als een familielid een boek gaat schrijven of wie weet 1 van die kids zelf? Niks mis mee dat ie het zo heeft aangepakt, is al vaker gebeurd zeker door mensen die poen hebben. Ik twijfel er verder niet aan dat hij het goed voorhad met zijn kinderen maar geschikt als een vader vind ik hem niet. Zeker als ik hem zo zie op dat filmpje wanneer hij dat jochie supergestressed de fles zag geven het zag er sowieso niet uit dat hij dit dagelijks deed.
Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.

En welke ouder is wel volmaakt?
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:10:44 #299
189978 controlaltdelete
pi_70816826
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef N.icka het volgende:

[..]

Maar dat is maar 1 filmpje er zijn misschien wel honderden momenten die wel ok zijn die wij hier niet te zien krijgen.

En welke ouder is wel volmaakt?
laten we het zo stellen als adoptievader zou hij afgewezen worden (tenminste in NL). Sowieso had hij zich kunnen bedenken met een leven zoals hij leeft, publiek bezit zijnde, hij de kids nooit een normaal leven zou kunnen geven. Maar ik zie hem niet aan om realistisch te kunnen denken. Na zijn aap wilde hij kids, no matter what best egoistisch eigenlijk
Mijn bio over Wacko is binnen maar liefst 700 blz!
pi_70817057
waarom dat kind nu een zwart ding op de kop moet...soms slaat hij wel een beetje door.

aan de andere kant, je leest nu zoveel, wat is er nu eigenlijk aan de hand, wat is er gebeurd de laatste jaren. iedereen spreekt elkaar tegen, of is dit nu juist de bedoeling...
welk rookgordijn wordt er neergelaten..ik weet het allenaal niet hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')