quote:
Neehee!! Dat geld staat gewoon op mijn account!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Per ongeluk registreren en geld storten righttttt
Geld storten? Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Per ongeluk registreren en geld storten righttttt
Achja, het blijft een leuke test. Wie weet ben je wel klaar voor dit niveau.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Neehee!! Dat geld staat gewoon op mijn account!!
Maar ik wilde niet zozeer gelijk dat toernooi starten!!!
Je kunt geen cashgame spelen zonder eerst te registreren falerquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geld storten? Waar haal je dat vandaan?
Jij hebt het over per ongeluk geld storten..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Je kunt geen cashgame spelen zonder eerst te registreren faler
over falers gesprokenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als zoiets je overkomt kun je beter bingo spelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt het over per ongeluk geld storten..
Hij kan toch gewoon meer dan $52 op zijn account hebben staan en per ongeluk op register hebben geklikt terwijl hij de toernooilbby aan het bekijken was?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
gaat niet werken vriendquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt het over per ongeluk geld storten..
Dat dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon meer dan $52 op zijn account hebben staan en per ongeluk op register hebben geklikt terwijl hij de toernooilbby aan het bekijken was?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef WeebI het volgende:
Maar TS, geef de tournament ID eens, dan kunnen we meegluren
Niet als je de laatste was die registreerdequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Maar je krijgt meteen een popup als je je voor een toernooi registreert... Bovendien kun je je dan meteen nog uitschrijven...
kankerdomquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon meer dan $52 op zijn account hebben staan en per ongeluk op register hebben geklikt terwijl hij de toernooilbby aan het bekijken was?
Klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
Niet als je de laatste was die registreerde
FreeRollquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij zegt toch cashgame...quote:
Pass ID van toernooi lambal!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik sta nu laatste!!!
hij zegt toch:quote:
je kunt wel degelijk cashgame spelen zonder te registreren.. dmv freeroll.quote:Je kunt geen cashgame spelen zonder eerst te registreren faler
Freeroll is toch met nepcenten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
hij zegt toch:
[..]
je kunt wel degelijk cashgame spelen zonder te registreren.. dmv freeroll.
Freeroll is van niks echt geld maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Freeroll is toch met nepcenten?
Nee toernooitje waar je zonder echt geld in te zetten , echt geld kunt winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Freeroll is toch met nepcenten?
Pfff.quote:
Studentenpoker dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Freeroll is van niks echt geld maken.
Nee, maar als ik je het id geef kom je achter mijn echte naam!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pfff.
Dan pass dat id toch maar want ik wil je concurrenten zien.
Volgens mij lieg je en had je niet verwacht dat er in KLB ook Pokerstars users zaten
carequote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, maar als ik je het id geef kom je achter mijn echte naam!
En dan boos worden dat de pc zo langzaam isquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:45 schreef TimKuik het volgende:
Mensen die automatisch op OK klikken bij iedere popup die ze krijgen.
Ach... Vernedering? Door KLB-users?! BRING IT ON BITCHES!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slotje?
Of wil je nog even een pagina vernederd worden door KLB?
Jij mag kiezen.
Dan stop je gewoon met school of werk en dan kun je de HELE DAG POKEREN111!!111!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef LockonStratos het volgende:
Ik wil ook online pokeren maar straks raak ik verslaafd EN DAN???!?!?!
Feit blijft dat je zonder welke vorm van registratie dan ook niet kunt spelen . Dus ook niet in een freeroll toernooi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:31 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Freeroll is van niks echt geld maken.
Nu welquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:45 schreef Arn0 het volgende:
Doet er iemand nu mee met toernooi 176962574?
Ben jij ArnoVL ?quote:
quote:
Oké, veel succes dan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik zie je wel aan de finaletafel!!
177879188quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:51 schreef Zwansen het volgende:
WTF. Er bestaan niet eens toernooien op PS twv $52?
Ik gok dat je DanielPiek bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik zie je wel aan de finaletafel!!
Wrong!quote:
Oldenzaal heeft meer dan 2 inwoners hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:54 schreef WeebI het volgende:
sure
Als je je nick zou vertellen zou iedereen je echte naam weten zei je. Bovendien komt deze 'DanielPiek' uit Oldenzaal. 1+1 is nog altijd 2.
Maar twee inwoners uit Oldenzaal die toevallig allebei deelnemen aan hetzelfde pokertoernooi en allebei een nickname hebben die hun echte naam verraadt, I don't think so.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oldenzaal heeft meer dan 2 inwoners hoor!
Boehoe Fucking Hoee!quote:
Geef nou maar gewoon toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oldenzaal heeft meer dan 2 inwoners hoor!
Daarom moet Internet Explorer ook verboden worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:45 schreef TimKuik het volgende:
Mensen die automatisch op OK klikken bij iedere popup die ze krijgen.
Wie doet er nou "Boehoe Fucking Hoee" ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Boehoe Fucking Hoee!
Mocht je van je pappie en mammie niet online pokeren knul?
Wat is plan B, maestro?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan stop je gewoon met school of werk en dan kun je de HELE DAG POKEREN111!!111!!!!
Die kan je gewoon in de supermarkt pakken hoor, dus kan je van dat geld weer pokerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is plan B, maestro?
Je moet reteveel geluk hebben, anders moet je een kartonnen doos kopen.
Je hebt mij ook verslagen, ik lig er nu ook uitquote:
Er bestaat geen plan B... Falen bestaat niet!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is plan B, maestro?
Je moet reteveel geluk hebben, anders moet je een kartonnen doos kopen.
prutsersquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt mij ook verslagen, ik lig er nu ook uit
quote:Stack: largest 13655, smallest 18, average 2501
Your current position is 539 out of 2421
Brute pechquote:
Blijf dan ook weg!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Jonkowise het volgende:
Potentie tot leuk topic, echter keihard gefaald.
en dan pak ik een AK47 en dan maai ik jullie allemaal neerquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:05 schreef Oldenzaal het volgende:
Haha, ik lig eruit!!![]()
Ken je dat?
Dat je A + 10 hebt en er komt A + 10 op de flop..
tegenstander heeft A + K ..
Dat je dan zegt> GEEEEEN K. GEEEEEEEN K!!!!!
En dat de laatste kaart dan een K is!?
Whaaaaaaaaah!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
prutsers
[..]
edit: godver ik lig er ook uit
blinds waren 20/40
krijg AQ; wordt geraised naar 240, ik call en nog iemand na mij ook.
flop: AJA
wordt 80 gebet, ik call want wil trappen, wordt geraised naar 160, de pre-flop raiser callt en ik ga all in voor zo'n 3000
callt die tjap met pocket negens en komt er een 9 op de river!
Gelukkig was het maar een dollar
Ik twijfel nog!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]Over 25 minuten is er nog een toernooi
Gewoon doen, het is maar een dollar en tien cent.quote:
Het is meer dat ik zo nog even wil hardlopen en dan mijn bed op ga zoeken!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gewoon doen, het is maar een dollar en tien cent.
Ik hoop dan dat je morgen vrij bent.... die klote toernooien duren als je een beetje goed meekan zomaar 3 tot 4 uur .quote:
Okéquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het is meer dat ik zo nog even wil hardlopen en dan mijn bed op ga zoeken!
Precies! En wat kun je winnen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:43 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je morgen vrij bent.... die klote toernooien duren als je een beetje goed meekan zomaar 3 tot 4 uur .
Ligt eraan . Die freeroll krijgt de winnaar een eurootje of 100 al gauw . En natuurlijk een wild card voor een 100k gold toernooi ergens. Maar renderen doet het niet , kun je beter gewoon cash games gaan spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Precies! En wat kun je winnen?
Dollartje of 5?
/Dawnbreakerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |